13:42:00

POMOC DLA CERY SUCHEJ | BIODERMA ATODERM NUTRITIVE

Osoby, które mają problem z cerą wiedzą jak ciężko jest znaleźć idealny krem dla siebie. Czasami mam tak, że krem posłuży mi przez dwa tygodnie a po tych dwóch tygodniach mi zaszkodzi, albo nagle nie chce współpracować z moim podkładem. Ostatnio moja skóra stała się bardzo sucha co niestety odbija się na tym, że makijaż wygląda tragicznie, ale znalazłam krem, który całkiem nieźle się u mnie sprawdził. Myślę, że po ponad miesiącu stosowania mogę już coś o nim napisać. Wybrałam krem odżywczy Bioderma Atoderm Nutritive, o którym dużo czytałam i słyszałam. Jest on przeznaczony do cery suchej, bardzo suchej i wrażliwej.



Opis producenta: Atoderm Nutritive to bogaty krem odżywczy, który łączy w sobie dwa naturalne składniki znane z właściwości odżywczych, naprawczych i kojących (masło shea i wyciąg z awokado) oraz dwa składniki nawilżające (wazelina i gliceryna). Wysoka zawartość tych substancji oraz kremowa i nietłusta konsystencja preparatu sprawiają, że Atoderm Nutritive przywraca równowagę hydrolipidową skórze, która szybko odzyskuje pierwotną sprężystość i komfort.

Moja opinia: Moja skóra ostatnio jest bardzo sucha i odwodniona. Dzięki temu kosmetykowi odzyskała zdrowy wygląd i w końcu jest nawilżona. Stosuję go tylko i wyłącznie na dzień, na noc używam innego kremu z Biodermy, o którym na pewno Wam niedługo napiszę bo mam co do niego jeszcze mieszanie uczucie. Krem Atoderm Nutritive nie zapycha porów, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, po prostu jest nawilżona. Przynosi ulgę suchej skórze. Jeżeli szukacie dogłębnego nawilżenia to naprawdę mogę go polecić. Dobrze współgra z podkładem, ale przy podkładzie L`Oreal True Match pod koniec dnia może się delikatnie świecić, ponieważ ten podkład ma w sobie aż trzy olejki, więc nie ma co się dziwić. Nie zauważyłam żeby zapychał. Kupiłam go na Iperfumy.pl za niecałe 30 zł. Lepiej kupić go przez internet, ponieważ w aptekach są bardzo zawyżone ceny. 



Skład: AQUA, GLYCERIN, PARAFFINUM LIQUIDUM/MINERAL OIL/HUILE MINERALE, BUTYROSPERUM, PARKII (SHEA BUTTER), CETEARYL ALCOHOL, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE COPOLYMER, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETYL PLAMITATE, PENTYLENE GLYCOL, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, SQUALANE, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL UNSAPONIFIABLES, PARAFFIN, CERA MICROCRISTALLINA/MICROCRYSTALLINE WAX/CIRE MICROCRISTALLINE, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, CETEARYL GLUCOSIDE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, POLYSORBATE 60, GLYCERYL POLYACRYLATE, DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE. [BI 587]

A jaki jest Wasz ulubiony krem do twarzy? Miałyście styczność z kosmetykami marki Bioderma? :)

17 komentarzy :

  1. W tym momencie używam całej serii z Loreala do cery mieszanej, bo taką mam. Z firmą Bioderma miałam kiedyś styczność, ale już nawet nie pamiętam dokładnie nazwy, Ale też był to krem. Pioronujacego wrażenia na mnie w każdym bądź razie nie zrobił🤔

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej nie stosuję kremów do twarzy. Sporadycznie zdarza mi się użyć kremu matująco-nawilżającego z Selfie Project, który mi się całkiem nieźle sprawuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie mam problem z suchą cerą, która przez to strasznie świeci się zwłaszcza na nosie. Akurat szukam produktów do suchej skóry c; myślałam nad tymi z barwy siarkowej, ale o tym kremie muszę więcej poczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, że apteki zawyżają ceny. Sama wybieram się po jakiś lepszy krem, jakiś lekki na lato..zobaczymy co mi doradzą..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre kosmetyki testowalam je, te ceny z aptek sa irytujace.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten krem i z pewnością to coś dla mnie. Jeśli chodzi o apteki to powiem Wam z doświadczenia że trzeba poszukac apteki z konkurencyjnymi cenami. Serio. Od kąd mam dzieci często odwiedzam apteki i uwierzcie mi, że różnica w cenach potrafi być spora- w jednej coś kosztuje 20zł, a w innej 10zł

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie stosowałam nigdy tego kremu, w sumie pierwszy raz o nim słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się naprawdę ciekawy! Może kiedyś po niego sięgnę :)

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere
    PS: Na blogu właśnie trwa konkurs - do wygrania KYLIE JENNER LIP KIT x3
    

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też pierwszy raz słyszę, ale muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  10. coś dla mnie! moze skorzystam:)
    +zapraszam do siebie! jeśli się spodoba to może wspólna obserwacja? REYVZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja aktualnie przerzuciłam się na żel aloesowy, ale jak skończe to moze siegne po kremik <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio również zmieniłam krem. Mam suchą skórę, krem który teraz używam mam wrażenie że ściąga dziwnie skórę. Takie dziwne uczucie. Musze skusić się na ten który Ty polecasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować, ale przyznam, że zaciekawił mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Skład bardzo średni, ale moja skóra pewnie by się z nim polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja mama zmaga się z podobnymi problemami co Ty, często jej skóra staję się odwodniona, więc biegnę powiedzieć jej o tym wynalazku :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten krem i stosuję jeszcze inne produkty z tej serii. :) Jeśli chodzi o ceny, to prawda, że w niektórych miejscach są zawyżone, dlatego ja zamawiam w aptekach internetowych. Zapisałam się do newslettera Apteki Melissa i jestem na bieżąco z promocjami, ten krem kupiłam jeszcze taniej niż Ty :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger