11:22:00

MYGIFTDNA, COŚ DLA DZIECKA

Zostaliście ciocią maleństwa i nie wiecie co kupić na prezent? Dziś przychodzę z pomocą. Niedawno w sklepie MyGiftDna.pl zamówiłam dwie rzeczy i pomyślałam, że chętnie Wam pokażę, może znajdziecie coś dla Waszego dziecka albo na prezent. Od kilku lat znam ten sklep i chętnie tam zamawiam, ponieważ jest duży wybór prezentów na każdą okazję. Ja wybrałam body ze specjalną personalizacją dla tatusiów i śliniak z personalizacją dla mam. 



Obydwie rzeczy są wykonane w 100% z bawełny, więc na pewno będzie dziecku w tym wygodnie. Napisy są wyhaftowane co bardzo mi się podoba, ponieważ nic nie będzie się działo z materiałem przy częstym praniu. Nawet najbardziej nieporadny tatuś pomoże sobie z ubiorem maleństwa. :)


16 komentarzy :

  1. Dobry pomysł na prezent dla małego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny śliniaczek! <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo humorystyczne ubranka, ja kilka lat temu opiekowałem się siostrzenicą i jeszcze nie było takich fajnych ubranek,jeszcze raz urocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodkie body, haha, taki tatuś będzie wyróżniony :) A śliniaczek - no z humorem :D

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega słodkie :D

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/07/wishlista-zaful-stroje-kapielowe.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Są przeurocze <3
    Szkoda, że nie mam szkraba w rodzinie bo chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodkie <3 Ja zamówiłam poduszkę z tej strony, którą uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te body są świetne i chyba sama się na nie skuszę ;) może przyszły tatuś się nie obrazi :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze napisy. Ostatnio w sklepach zauważyłem takie ubranka dla dzieci z napisany i byłem wniebowzięty (szkoda ze nie mam aktualnie komu je kupić )

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. słodkie :) Idealne na prezent dla maluszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze :3 pozdrawiam :D
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku, jaki uroczy zestaw :) Body po prostu genialne ;D

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.
    MÓJ BLOG FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne prezenty i do tego z humorem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne są takie humorystyczne prezenty:) Muszę kupić coś takiego bratankowi:)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger