10:09:00

SUCHE SZAMPONY BATISTE

Jak tylko usłyszałam o suchych szamponach to pierwsze na myśl mi przyszło - "Jak można używać suchego szamponu do włosów...". Sama zaczęłam z ciekawości go używać i używam go od kilku lat aż do dzisiaj. Można używać go do odświeżenia fryzury jak i do podniesienia włosów u nasady z czym wiele osób ma problem. Pierwszy szampon jaki przetestowałam to suchy szampon marki Batiste i jestem mu wierna do dzisiaj. Zawsze mam go w pogotowiu. :)


Używanie szamponu jest naprawdę proste i ekspresowe. Wystarczy energicznie nim wstrząsnąć, spryskać włosy w odległości ok. 30 cm., następnie wmasować go we włosy i dokładnie rozczesać aby wyczesać pyłek. Nie należy jednak stosować suchego szamponu bardzo często, ponieważ może wysuszyć skórę głowy jak i włosy. 

Mam włosy jasne, więc jak rozpylę szampon to nie jest widoczny pyłek, ale osoby z ciemnymi włosami mogą mieć ten problem i wtedy należy dokładnie wyczesać włosy szczotką po jego zastosowaniu. Muszę przyznać, że nigdy nie żałuję zakupu tego szamponu, chętnie sięgam po inne, nowe wersje i zawsze jestem tak samo zadowolona. Ich zapach jest obłędny i są bardzo skuteczne. Zawsze wybieram większe wersje, ponieważ są bardziej opłacalne. 


Wybór jest naprawdę ogromny i myślę, że każdy znajdzie odpowiedni dla siebie. Jest dużo wersji zapachowych, ja tym razem wybrałam Tropical i Bare.

Tropical przywodzi na myśl żar tropików, gorący piasek pod stopami i wakacyjny luz. Ten egzotyczny zapach łączący nuty kokosa, melona, banana i brzoskwini z ciepłą wanilią oraz drzewem sandałowym przenosi nas wprost na karaibskie plaże.

Bare to zapach lekkiej i świeżej jak rosa o poranku kompozycji. Składa się na nią soczysty zapach jabłka i mandarynki, wzbogacony orzeźwiającym ogórkiem z lekką nutą wiosennych kwiatów i drzew. Batiste Bare to lekka i chłodna mgiełka, która ukoi zmysły w upalny dzień.

Aktualnie wersja Tropical jest na promocji za 11,90 zł w internetowym sklepie Iperfumy.pl.

A Wy używacie takiego wynalazku jak suchy szampon? Dajcie znać jaką wersję zapachową z Batiste lubicie najbardziej. :)

16 komentarzy :

  1. Bare jest najlepszy, sama go mam i polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam tych suchych szamponów.Mam tylko z Isany, ale polecam tylko ten w zielonym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy, a raczej skóra głowy jest bardzo problematyczna i jakiekolwiek pocieranie wywołuje łupież :( Dlatego nie mogę używać suchych szamponów, a czasem naprawdę mogłyby się przydać.
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wyobrażam sobie życia bez suchego szamponu. Teraz mam go na ostatnie użycie i zastanawiam sie jak przetrwać do wtorku bo czekam aż przyjdzie mo nowy :D tez kiedyś go nie używałam bo wydawał mi sie absurdem i myłam włosy codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam zapach tropikalny! Zawsze się sprawdza w kryzysowych sytuacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo słyszę o tych suchych szamponach. Parę dziewczyn posiada właśnie z tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Swego czasu używałam suchych szamponów i to rzadko, ale któregoś dnia nabawiłam się przez nich łupieżu :/ Teraz ich unikam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnej wersji póki co, ale mój się skończył, więc pora zakupić nowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tropical jest najlepszy dla mnie cudnie pachnie i fantastycznie działa

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze byłam ciekawa czy faktycznie taki szampon działa :) Chyba muszę go sprawdzić sama, bo nie uwierzę dopóki na własnej skórze (w sumie włosach) się nie przekonam :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Suche szampony z Batiste są jak dla mnie najlepsze, lubię wiśniowy zapach:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam szampony Batiste :) Nigdy mnie nie zawiodły.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  13. Suchy szampon miałam okazję przetestować tylko raz, pożyczając go od koleżanki na wyjeździe i efekt był w sumie średni. O Batiste wiele dobrego słyszałam, ale jakoś nie odczuwam potrzeby posiadania jednego z nich. Fajnie jednak, że u ciebie się sprawdziły!

    shiirox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Slyszalam o tych szamponach, ale nie mialam okazji ich uzyc:) musze zaczac uzywac skoro sie sprawdzaja!

    sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje ulubione <3
    caydii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba jako jedna z nielicznych do tej pory nie miałam okazji stosować suchych szamponów Batiste. Przejrzałam prawię całą Twoją stronę, dołączam do grona obserwatorów. Jedynie przydałaby się na stronie wyszukiwarka.

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger