12:34:00

MATOWE POMADKI FOCALLURE

Mam dni kiedy lubię nosić coś delikatnego na ustach a czasami coś mocnego, nawet na co dzień. Przeważnie ciemniejsze kolory noszę latem a zimą jaśniejsze czyli całkiem na odwrót, ale jak kto woli. Kiedyś nie lubiłam malować ust a tym bardziej na wyraziste kolory a teraz lubię siebie w prawie każdym odcieniu pomadki a najbardziej w różach. W mojej kosmetyczce pojawiły się dwie matowe pomadki w kredce firmy Focallure, które są dostępne na Aliexpress



Tak, jest to chińska strona i często testuję różne nowości. Ostatnio pokazywałam Wam na blogu lakier hybrydowy MONASI również z Aliexpress i bardzo je polubiłam i uważam, że są czasami lepsze od lakierów Semilac. W sumie to o pomadkach mogę napisać to samo bo sprawdziły się u mnie bardzo dobrze.



Dotychczas moimi ulubionymi pomadkami matowymi były te z Golden Rose i w sumie są nadal, ale mam wrażenie, że te z Focallure trzymają się jeszcze dłużej. Nie wiem dlaczego, ale zależy też od odcieniami pomadki. Mam odcień 6 Crimson i 16 Del Rio


| po lewej 06, po prawej 16 |

Pomadka na ustach trzyma się ok. 10 godzin. Po tych kilku godzinach ściera się równomiernie. Nie ma uczucia ściągnięcia ust, dobrze się ją nakłada mimo, że są to ciemne kolory. Pomadka jest wykręcana. Jestem zadowolona z efektu jaki daje i z jakości wykonania. Na razie mam sporo pomadek, ale myślę, że kiedyś zamówię jeszcze jakiś odcień i myślę, że będzie to coś jasnego. 

18 komentarzy :

  1. Bardzo ładne kolory. Zamawiam często na aliexpress więc na pewno się na nie skusze

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post :) chińskie odpowiedniki droższych kosmetyków czasem naprawdę się niczym nie różnią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba odcień czerwieni <3 super, że tak dobrze się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe kolory, odcień 16 jest wspaniały :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadki prezentują się naprawdę przepięknie. Uwielbiam matowe usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mają świetny design jak i efekt, muszę się w nie zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham mat! Chciałam właśnie zrobić test kosmetyków z Aliexpress więc dodatkowo zamowie sobie tą pomadkę ! Dziękuję Ci ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam matowe pomadki, odcień 16 jest mega:)
    www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. kto by pomyślał że ,,chińskie,, mogą być takie wytrzymałe :D fajnie że sprawdzasz takie rzeczy, przynajmniej wiadomo czego można się spodziewać :) ładne kolory, choć sama poszłabym w bordo czy fiolety ;)

    http://skyler-blu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kolory ! Totalnie w moim stylu (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dwie takie pomadki :) Są bardzo fajne, ale ten zapach mnie denerwuje xd

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger