10:54:00

LAKIERY HYBRYDOWE MONASI

Długo myślałam nad dodaniem tego wpisu, ale uznałam, że koniecznie muszę napisać o lakierach MONASI, które są dostępne na Aliexpress. Uważam, że te lakiery hybrydowe są warte uwagi. Lakiery Monasi robią ostatnio furorę i muszę przyznać, że są tak dobre jak lakiery Semilac. Wiele osób mówi, że lakiery z Chin szkodzą, że nie wiadomo co tam jest, ale po długim ich stosowaniu nie tylko na sobie mogę napisać, że są genialne. Wiele osób waha się nad zrobieniem sobie hybryd, większość twierdzi, że niszczą paznokcie a lakiery hybrydowe nie niszczą płytki paznokcia tylko sposób w jaki je ściągamy. Niestety dużo osób zrywa je z paznokcia i w taki sposób niszczy się nasza płytka, ale o tym w dalszej części wpisu. 



Buteleczka ma pojemność 7 ml, czyli tyle samo co Semilac. Ich konsystencja przypomina również lakiery tej droższej firmy. Dobrze się nimi maluje i nie ma problemu z zalanymi skórkami. Lakiery MONASI naprawdę mile mnie zaskoczyły a jest to lakier za 4 zł. Ich zapach nie jest uciążliwy, ma delikatny zapach jak większość hybryd. Mają bardzo fajny, precyzyjny pędzelek. Krycie lakierów jest na duży plus. Utwardzicie je lampą UV jak i LED. Lakiery spokojnie wytrzymają 3 tygodnie, może nawet i dłużej, ale nie każdy lubi odrost. 



Lakier, który mam na paznokciach to odcień 127, jest to kolor szary, wchodzący w delikatny odcień fioletu. Ten lakier pokrył mi cały paznokieć już po jednej warstwie. Przy tym kolorze nie widać praktycznie w ogóle odrostu. Jestem zakochana w tym odcieniu. Dodatkowo przykleiłam sobie naklejki wodne, których ostatnio nie może zabraknąć na moich paznokciach.



Tak jak pisałam wyżej - to czy Wasze paznokcie są zniszczone od hybryd zależy tylko od sposobu w jaki je ściągacie. Czasami jak odpryskuje nam paznokieć to odrywamy cały. Nie powiem, że sama czasami tak robiłam, ale od jakiegoś czasu ściągam je acetonem i paznokcie są w bardzo dobrym stanie. Wystarczy dobrze spiłować wierzchnią warstwę pilniczkiem, następnie nasączony wacik acetonem przykładamy do paznokcia na 10 minut. Można owinąć palec folią aluminiową albo specjalnymi klipsami. Polecam Wam bezpyłowe waciki z Semilac`a, ponieważ nie zostawiają po sobie śladu na paznokciach jak zwykłe waciki kosmetyczne. Ja kupuję je w internetowej drogerii Iperfumy.pl. Za 1000 szt. zapłacicie jedyne 14 zł a jak patrzyłam na stoisku Semilacto 500 szt. kosztowało 10 zł. 



Dajcie koniecznie znać co sądzicie o lakierach z Aliexpress i czy w ogóle robicie manicure hybrydowy? :)

20 komentarzy :

  1. Muszę wypróbować na razie korzystałam tylko z Semilaca ale może warto coś zmienić :)) Pięknie Ci wyszło

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę sobie zamówic zestaw z semilaca <3 piekne pazurki :-)
    Buziaki Kochana!
    Klikniesz u mnie w linki?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam lampę i parę lakierów ale jeszcze nigdy nie zrobiłam paznokci hybrydowych. Póki co to nie mój czas. : )
    Ja chyba lakierów bym nie zamówiła z Allieexpress, jakoś tak bałabym się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek! Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam cieplutko :*


    Http://enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wykonuje manicure hybrydowy i jestem zadowolona, mimo że do niedawna byłam mu przeciwna. Dodatkowo używam blingów z aliexpress i jestem zdecydowanie na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam lakiery hybrydowe, używam z Semilac:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczny kolorek!Ja z Ali zamówilam sobie żele Canni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolor. Nie wszystko co tanie i chińskie oznacza złą jakość. Najpierw trzeba wypróbować i ocenić. Jeszcze nie miałam osobiści hybrydy, ale chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujacy produkt! Piekny kolorek :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę zaciekawił mnie ten produkt i może być serio dobry. Bardzo podobają mi sie paznokcie jak i kolorek ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja siostra kupowała na Allegro takie waciki i też tanio wyszło. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa jakie piekne paznokcie! zaciekawil mnie ten produkt az. musze kupic lampe do hybryd!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zaczynałam przygodę z hybrydami to kupowalam lakiery elite99 i Hnm nawet dobrze się trzymały na bazie semilac:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dopiero czekam na zamówienie z Aliexpress, ciekawe czy moje też się sprawdzą... Szkoda, że natrafiłam na ten post dopiero teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak na razie korzystam tylko z Semilaca, co widać na moim blogu :)
    ten kolor lakieru jest piękny! muszę się im przyjrzeć blizej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny kolor! Ja mam hybrydy ale sama ich nie robię :) zwykłym lakierem sama pomaluję, ale hybrydy to wyższa szkoła jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam te waciki i zamawiam je ze stronki semilaca również za 14 zł(2x500) więc nie ma różnicy ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. też zawsze zamawiam te waciki semilaca :D

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger