11:34:00

MINERALNY RÓŻ PRASOWANY LILY LOLO OD COSTASY

W moje ręce trafiło ostatnio dużo bardzo fajnych kosmetyków kolorowych jak i tych pielęgnacyjnych, ale zdecydowanie częściej kupuję kolorówkę. Niedawno dotarło do mnie zamówienie z Costasy.pl, w którym między innymi znajdował się mineralny róż prasowany w odcieniu Just Peachy. Zdecydowanie najlepiej czuje się w odcieniach brzoskwini jeżeli chodzi o róż do policzków. Kiedyś nakładałam tylko bronzer, ale ostatnio używam różu bardzo intensywnie przy każdym makijażu. 


"Aksamitnie miękkie i łagodne dla cery, prasowane róże do policzków Lily Lolo za sprawą swojej świetnej pigmentacji doskonale sprawdzą się w lekkim, naturalnym makijażu, oraz gdy będziesz chciała mocniej podkreślić rumieńce. Co istotne, w ich skład wchodzą wyciąg z mikołajka nadmorskiego i olejek arganowy mające właściwości przeciwstarzeniowe oraz nawilżający olejek jojoba. Niezastąpione w podróży i w podręcznej kosmetyczce, prasowane róże Lily Lolo mają przepiękne opakowanie z lusterkiem i są również niezwykle łatwe w aplikacji. Muszę przyznać, że jestem zakochana w kosmetykach Lily Lolo, urzekły mnie. Kosmetyki są warte swojej ceny i warto w nie zainwestować."


Opakowania kosmetyków Lily Lolo bardzo mi się podobają, są eleganckie i klasyczne w kolorze bieli i czerni. Jest to okrągła puderniczka, którą możemy wrzucić do torebki i będzie się sprawdzać również jako lusterko. Pojemność różu to 4g. i jest bardzo wydajny. Róż jest dobrze napigmentowany, ale nie ma opcji, że zrobimy sobie nim krzywdę. Sypkie minerały mogą narobić szkód, ale prasowane są super. Są bardzo trwałe. Makijaż robię przed pracą a gdy wracam po ośmiu godzinach to róż nadal się utrzymuje na policzkach. Dobrze się wtapia w skórę, dzięki czemu daje naturalny efekt. Odkąd go mam to używam go codziennie i na pewno skuszę się na więcej odcieni. :)


Skład: MICA, SIMMONDSIA CHINESIS (JOJOBA) SEED OIL, ARGANIA SPINOSA (ARGAN) KERNEL OIL, PUNICA GRANATUM (POMEGRANATE) SEED OIL, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, LEPTOSPERMUM SCOPARIUM (MANUKA) OIL, SODIUM HYALURONATE, ERYNGIUM MARITIMUM CALLUS CULTURE FILTRATE, [+/- CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), CI 77491 (IRON OXIDE), CI 77499 (IRON OXIDE)]

Używacie różu do policzków czy raczej omijacie ten etap w makijażu? :)

WYNIKI KONKURSU

W konkursie, który trwał u mnie na blogu do 31 lipca wygrała RABELLIOUS ANNE. Gratuluję! 
Na kontakt mailowy czekam tydzień. 

7 komentarzy :

  1. przepięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uzywam bronzer + rozświetlacz na policzkach, bo na róż chyba jestem zbyt blada :d ale kosmetyki Lily Lolo są super bo mam dwa cienie i używam pędzla od jakichś trzech lat, a ani jednego włoska nie zgubił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten róż, dość często go używam:)♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mineralne kosmetyki, a ten róż kupię:)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger