18:30:00

VABUN FOR LADY | MAŁGOSIA ROZENEK-MAJDAN

Moją ulubioną parą w szołbiznesie jest Małgosia Rozenek-Majdan i Radosław Majdan. Była to moja ulubiona para w programie telewizyjnym "Azja Express". Drugim programem jest "Perfekcyjna Pani Domu" i mam w domu aż cztery książki i chętnie je czytam. Jestem osobą, która lubi mieć porządek i na pewno będę dbać o swój przyszły dom. Ale nie o książki tutaj chodzi tylko o markę Vabun, którą już poznałam dawno temu. W ofercie były perfumy i żele dla mężczyzn, ale w tym roku w ofercie pojawiły się perfumy dla kobiet, które są inspirowane Małgosią Rozenek-Majdan. Jak tylko się dowiedziałam, że na rynek wyjdą dwa zapachu to wiedziałam, że muszę je mieć. Obecnie mam wodę toaletową Vabun for Lady No.5 - świeżość, dojrzałość, kwiatowo-leśno-orientalny



Zapach bardzo mi przypadł do gustu. Uważam, że jest idealny na każdą porę oprócz zimy, ponieważ na zimę zdecydowanie wolę cięższy, mocniejszy zapach. Ten jest delikatny, ale bardzo wyczuwalny i trwały. Czuje w nim wiosnę i lato, taka łąka z kwiatami. Przepiękny zapach.

Nuty głowy to bergamotka i liczi.
Nuty serca: drzewo różane i róża.
Nuty bazy to kamelia i nuty drzewne.



Perfumy mają pojemność 50 ml chociaż nie widać po tej buteleczce i boję się, że szybko je wypsikam bo są naprawdę piękne. Aktualnie perfumy można kupić w cenie 89.99 zł na oficjalnej stronie Vabun. Uważam, że cena jest równa jakości. Na pewno w przyszłości skuszę się na drugi zapach No.1.


6 komentarzy :

  1. O nie wiedziałam ze teraz jest wersja dla kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam,że jest taki organizer Małgosi, bardoz lubiłam jej program.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ich lubię... Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam bergamotke :) Nie znam tych perfum ale z chęcią poznam.
    Zapraszam:
    https://zeszminkanaustach.blogspot.com/2017/07/zabieram-was-do-arkadii.html?showComment=1500053603481#c6099962119683192734

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam, ze sa takie perfumy! Bardzo przytany wpis ;)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger