09:50:00

SKÓRZANA GALANTERIA

Jeżeli wybieramy skórzane portfele to chcemy żeby te rzeczy były z nami na bardzo długo, ponieważ wiadomo, że takie portfele kosztują nieco więcej. Jestem osobą, która lubi często zmieniać portfele jednak myślę, że skórzany zostanie ze mną na dłużej. Jeżeli chcecie komuś podarować porządny prezent, który będzie służyć przez lata, z którego na pewno się ucieszy to zachęcam do obejrzenia oferty sklepu Persona. Uważam, że to naprawdę świetny pomysł i można dodatkowo wrzucić grosik na szczęście. Już kilka osób obdarowałam portfelami i byli zachwyceni.



Mój aktualny portfel jest koloru czerwonego i jest to model Swarovski 360. Jest bardzo pojemny, wykonany z miękkiej skóry co mi się bardzo podoba. Bez problemu można wyjąć karty jak i drobne ze środkowej kieszonki. 



Wolicie zainwestować w droższy portfel i mieć go przez pare lat czy raczej kupujecie tańsze i częściej? :)

19 komentarzy :

  1. Jakie piękne. :)

    Póki nic się z portfelem nie dzieję to nie wymieniam. :)

    Świetny pomysł na prezent. :)
    Portfel zawsze się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację co do skórzanych portfeli ;)
    A te na pewno nadają się na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście lubię mieć dużo portfeli i zmieniać je w zależności od potrzeb :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Portfel ma śliczny kolorek :) Skórzanego portfela jeszcze nie miałyśmy - to chyba dlatego, że jak na razie nie zarabiamy zbyt dużo i nie potrzebne nam jest :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Podzielam opinię o skórzanych portfelach, ale częściej kupuję je jako prezent niż do własnego użytku. Po prostu nie mam tak wysokich wymagań, jeśli chodzi o ten rodzaj dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. klasycznie i bardzo w mój gust! swietie!
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz
    do mnie i klikniesz w linki :)
    https://pluukasiewicz.blogspot.com/2017/07/dress-slip-butterfly-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko mi dogodzić jeśli chodzi o portfel. Nie robi mi różnicy czy jest "zwykły" czy ze skóry, ważne aby mi się dobrze go użytkowało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo rzadko wymieniam portfel :) U mnie musi być duży, ale lekki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę zainwestować i kupić troszkę droższy z racji tego, że przywiązuję się do rzeczy i wolę mieć je na dłużej:)
    https://ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwony portfel jest najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Portfele są ładne, ale szkoda, że skórzane. Od kilku lat unikam torebek, butów, itp. z naturalnej skóry na rzecz sztucznej, z której wykonany jest mój portfel, który służy mi już bardzo długo i jakoś nie potrafię się z nim rozstać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam taki minimalistyczny styl!!
    NA 100% sprawdzi się dla każdego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chwilowo mam portfel z niższej półki cenowej. To zastępczy portfel, kupiony z dnia na dzień. Stary sie zepsuł a coś na te miliony trzeba mieć. Ogólnie wolę coś porządnego na dłużej niż byle co kupować

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że trafiłam na Twój wpis. Mój chłopak potrzebuje męskiego portefela a widzę, że na stronie sklepu są damskie i męskie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten portfel jest przecudowny i oczarowała mnie też ta torebeczka ze zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Portfele są piękne, ale moje serce i tak skradła ta siwa torebka! :o

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger