09:38:00

LIRENE BEAUTY COLLECTION GREJPFRUTOWY PEELING ANTYCELLULITOWY

" Grejpfrutowy peeling Lirene to prawdziwy zastrzyk pobudzającej energii dzięki wyjątkowemu połączeniu składników antycellulitowych z orzeźwiającym aromatem grejpfruta. Ciało staje się jedwabiście gładkie i jędrne." 


Peeling ma średnią konsystencję, nie jest za rzadki ani za gęsty przez co jest też bardzo wydajny. Ma drobne drobinki, ale jest ich bardzo dużo. Nie są ostre, ale bardzo dobrze radzą sobie ze ścieraniem martwego naskórka. Po dłuższym stosowaniu można zauważyć, że cellulit jest mniej widoczny. Po użyciu grejpfrutowego peelingu skóra dostaje blasku, jest bardziej napięta, gładka i oczyszczona. Używam go trzy razy w tygodniu. Jego zapach nie jest chemiczny, jest bardzo przyjemny i idealny na tę porę roku jak i na lato. Jest bardzo świeży. Nie żałuję tego zakupu, na pewno będę do niego wracać i jestem ciekawa pozostałych wersji a najbardziej wersji o zapachu mango. Chciałam go na początku zamówić, ale był już niedostępny. 

Peeling jest zamknięty w plastikowej tubce na zatrzask o pojemności 200 ml. Jest to taka standardowa pojemność. Lubię kosmetyki w takich opakowaniach, ponieważ zawsze wykorzystam je do końca i nic się nie marnuje. Ja swój peeling kupiłam na Iperfumy.pl podczas zakupów, ale w Rossmannie jest również dostępny. 


Składniki aktywne:

KOFEINA, L-KARNITYNA, ESKULINA I CENTELLA AZJATYCKA 
Zamknięte w specjalnych nośnikach, ujędrniają i uelastyczniają, pobudzając mikrocyrkulację w skórze.

DROBINKI PEELINGUJĄCE
Zapewniają efekt głębokiego drenażu oraz doskonale przygotowują skórę do intensywnego wchłonięcia składników aktywnych zawartych w balsamach. 

Efekty: wygładzenie - 100% , skóra jedwabista w dotyku - 94% , zwiększenie skuteczności kuracji antycellulitowych - 58% , skuteczne oczyszczenie - 88% .



Skład: AQUA, POLYETHYLENE, COCO - GLUCOSIDE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, TRIETHANOLAMINE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, PPG-26-BUTETH-26, SODIUM SALICYLATE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, DISODIUM EDTA, XANTHAN GUM, ETHYLHEXYLGLICERIN, CAPRYLIC/CAPRIC, TRIGLYCERYDE, BUTYLENE GLYCOL, CARNITINE, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, PENTYLENE GLYCOL, LECITHIN, CAFFEINE, CARBOMER, SALICYLIC ACID, ESCULIN, CENTELLA ASIATICA EXTRACT, ATELOCOLLAGEN, SODIUM CHONDROITIN SULFATE, HEKSAPEPTIDE-8, PHENOXYETHANOL, BENZOIC ACID, DEHYDROACETIC ACID, POLYAMINOPROPYL BIGUANIDE, PARFUM (FRAGRANCE), LIMONENE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LINALOOL, CI 19140 (FD&C YELLOL NO. 5), CI 16035 (FD&C RED NO. 40).

Skusicie się na ten peeling? A może już stoi na półce w łazience? :)

16 komentarzy :

  1. Ciekawy produkt! Pewnie za niedługo zawita u mnie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam peeling ale z Avonu. Są one u mnie podstawą pielęgnacji ciała. Nie używałam jeszcze tego ale skoro mówisz że jest w Rossmannie to się przejdę. Jak cenowo wygląda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drogerii Rossmann jest dostępny za 13.99 zł. :)

      Usuń
  3. Nie znam go, lecz działanie spodobałoby mi się i na pewno zapach też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem wielką fanką produktów marki Lirene. :) Przyznam, że tego nie używałam, ale chyba się skuszę, bo oprócz tego, że daje dobre efekty z tego co widzę, to jeszcze jest w dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś kupiłam z tej marki peeling ale kurcze kokos? Ale był ŚWIETNY :D. Myślę że ten też jest całkiem całkiem :D
    http://www.fashionbyfeather.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie sięgam po bardziej naturalne, mocno zdzierające peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam go i baaaardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś go miałam, ale nie wywarł na mnie jakiegoś specjalnego wrażenia, więc drugi raz się nie skusiłam :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam problemów z cellulitem, ale chętnie używam takich peelingów na całe ciało. Tak jak piszesz skóra po nich lepiej wygląda i bardzo przyjemnie się ich używa. Tego nie próbowałam, ale uwielbiam takie cytrusowe zapachy :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  11. nice post, like it :)
    happy Sunday :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej mi się nie przyda, ale kolor ma piękny! ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tego typu kosmetyki za cudowny zapach, ale sama używam tylko robionych przez siebie, jakoś bardziej wierzę w ich działanie. Na ten peeling już kiedyś chciałam się skusić i pewnie wezmę go ze sobą na wakacje.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Lirene, ponieważ ma ona wiele ciekawych kosmetyków, które dobrze się u mnie sprawdzają. Akurat tego peelingu nie używałam, ale wydaje się być ok, tym bardziej, że ma ładny zapach :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger