21:33:00

KOLAGENOWE PŁATKI POD OCZY ZE ZŁOTEM

Pielęgnacja okolic oczu jest bardzo ważna, ponieważ to tam pojawiają się pierwsze zmarszczki. Nigdy nie miałam płatków pod oczy, chociaż wiele razy zmierzałam do ich zakupu. Pod oczy stosowałam tylko kremy, ale w końcu w mojej pielęgnacji pojawiły się kolagenowe płatki pod oczy ze złotem marki GlySkinCare



"Kolagenowe płatki pod oczy ze złotem, wzbogacone kolagenem, aloesem, alantoiną, olejem z pestek winogron, arbutyną, witaminami A, C, E, olejkiem różanym oraz silnie nawilżającym kwasem hialuronowym. Idealne dla delikatnej skóry wokół oczu."

Skład: Aqua, Collagen, Glycerin, Hyaluronic Acid, Allantoin, Tocopherol, Propylene Glycol, Hamamelis Virginiana Leaf Extract, Arbutin, Vitis Vinifera Seed Oil, Retinol, Ascorbic Acid, Petrolatum, Gold, Rosa Gallica Flower Oil, Phenoxyethanol. 

W opakowaniu znajdują się dwie sztuki płatków nasączone płynem. Kosztują 9,99 zł i sa dostępne w sklepie Diagnosis.pl, nigdzie indziej ich nie widziałam. Płatki są do użytku jednorazowego, trzyma się je na skórze przez 30 minut i po zdjęciu pozostałości wklepujemy w skórę. Osoby, które mają problem z opuchlizną w okolicach oczu to mogą przed użyciem włożyć płatki na 5 minut do lodówki. Po zdjęciu płatków nie ma uczucia ściągnięcia, ale jest za to efekt nawilżenia i skóra staje się napięta. Na pewno skuszę się na nie ponownie. Makijaż pod okiem wygląda o wiele lepiej po zastosowaniu płatków.

Używacie płatki pod oczy? Może mi jakieś polecicie? :)

11 komentarzy :

  1. Może wstyd się przyznać, ale jeszcze nigdy nie używałam płatków pod oczy. Jakoś nie jestem ich ciekawa :( Kto wie, może kiedyś się skuszę!
    Ciekawy wpis. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam nigdy płatków pod oczy, ale już dłuższy czas myślę, czy by sobie nie kupić. Tylko nie do końca jeszcze wiem jakie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zainwestować w taki produkt!
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam już styczność z tego typu płatkami ale z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jeszcze nie miałam ale od jakiegoś czasu szukam fajnych :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ich bardzo ciekawa, nie używałam jeszcze nigdy płatków pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie najlepiej działa plaster zimnego ogórka :D Nie miałam okazji jeszcze stosować tych płatków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam płatków pod oczy jakiś czas temu i było to przyjemne. Szczególnie jak wkładałam je do lodówki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałem o ty, ale produkt chyba każda dziewczyna by chciała, Super recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio często mam opuchniętą i zaczerwienioną skórę po oczami, muszę kupić sobie coś co je łagodzi :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger