16:08:00

GOLDEN ROSE MATTE LIPSTICK CRAYON - POMADKI IDEALNE

Mam dużo pomadek, ale jest tylko jedna seria z danej firmy, które uważam za bardzo dobre, wręcz idealne pomadki. Mowa o pomadkach Golden Rose Liptick Matte Crayon. Uwielbiam te pomadki i będę nadal uzupełniać moje zapasy. Gdy przechodzę koło stoiska Golden Rose to zawsze się zatrzymuję i sprawdzam czy czasami nie pojawiło się coś nowego i całkiem niedawno do kolekcji pomadek w kredce dołączyły cztery nowe, delikatne odcienie, które już się u mnie pojawiły. 



Szczerze mogę napisać, że te kredki są najlepszymi pomadkami z jakimi się spotkałam. Są to idealne pomadki i nie spotkałam się jeszcze z negatywną opinią na ich temat. Są to pomadki, które nadają się na co dzień jak i na większe wyjścia, ponieważ są bardzo trwałe, nie wysuszają ust ani nie podkreślają suchych skórek jeśli mamy. Jest ona matowa, ale powiedziałabym, że wykończenie jest satynowe, ale mi to odpowiada i dlatego bardzo je lubię. Dobrze kryją i nie ma problemu z ich aplikacją. Dobrze wyrysujemy nią kontur ust, nie ma potrzeby nakładania konturówki. Można się od nich uzależnić, więc dobrze przemyślcie zakup. :)

| odcień nr. 25 | odcień nr. 26 | odcień nr. 27 | odcień nr. 28 |

Mam dla Was jeszcze dobrą wiadomość. Golden Rose stworzył aplikację na telefon, dzięki której możemy dobrać odpowiednią konturówkę do szminki. Zawsze mam problem z doborem konturówki, więc dla mnie jest to świetne rozwiązanie. Aplikacja nazywa się Duet Idealny GR


37 komentarzy :

  1. Bardzo fajna apliakcja korzystałam i polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te kredki i baaardzo je lubię :D Stwierdzenie, że są to najlepsze pomadki jest trochę przesadzone, ale są naprawdę dobre i warte zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są to moje ulubione pomadki i używam ich zawsze kiedy tylko się maluję! Pomadek mam sporo, bo lubię je testować i te są zdecydowanie najlepsze. Mam kolor 21-w codziennym makijażu dla mnie idealny, 10-przybrudzony mocny róż i 21-piękna czerwień, ale trochę ciemniejsza niż typowe czerwone pomadki. Zobacz sobie te kolorki jak jeszcze ich nie masz, bo naprawdę są warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co mam odcień: 23, 08, 16, 12, 25, 26, 37 i 28. :) Na pewno zobaczę te, o których piszesz. :)

      Usuń
  4. Fajnie napisana recenzja. chyba moja dziewczyna ma podobną pomadkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pomadki są świetne i tak samo jak ty je uwielbiam ;)
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię maty, ale zdecydowanie zimą. Latem raczej nie używam. Piękne kolory- obserwuję c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeeeeejku ale śliczne kolorki!
    Każdy bardzo mi się podoba <3
    Jednak najbardziej odcień 26 ♥
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu skusić się na chociaż jedną ;)

    A aplikacja bardzo przydatna ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolorki ma do zaproponowania Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię matowe pomadki od GR! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tych kolorów akurat nie mam, ale wszystkie które posiadam bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię matowe pomadki od GR! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są bardzo lubię tą serię <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. ale kusisz no <3 zapowiadaja sie swietnie!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są te kredko/pomadki. Wygodne w użyciu, można łatwo schować do torebki. Po prostu cudo! A odcienie też są ekstra, kobiece i subtelne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielokrotnie widziałam te pomadki na stoiskach Golden Rose, ale nigdy po nie nie sięgnęłam. Bałam się słabej pigmentacji i problemów z rozprowadzeniem, a tu proszę kolejna pozytywna recenzja i te kolory - śliczne. Chyba czas wypróbować na własnych ustach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeżeli chodzi o tą firmę, ja używam lakierów do paznokci. Pomadki mają bardzo ładny kolor, ale jeszcze ich nie testowałam na swoich ustach. Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jutro się wybieram po jedną z tych cudownych pomadek. Nie mam pojęcia jaki kolorek, ale jestem pewna, że coś mi wpadnie w oko. Z aplikacji nie korzystałam, ale wypróbuję! Świetny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te pomadki, mam ich aż 10 ♥ polecam każdemu :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo je lubię. Dobra jakość i trwałość za niską cenę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne kolorki! Też mam taką pomadkę i jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę je w końcu mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam te pomadki! Mam co prawda jedną, ale ją kocham :D
    http://clauditta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne kolorki mają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie są to moje ulubione matowe pomadki jakie kiedykolwiek posiadałam ! Mimo iż preferuje bardziej te płynne to te w kredce także są przyjemne dla moich ust ;) Numerek 13 - zdecydowany faworyt ! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie miałam do czynienia z pomadkami tej firmy. Każdy odcień wydaje się być ok.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze słyszałam dobre opinie o Golden Rose, le ja od zwsze używam rimmel i jestem mega zadowolona

    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię GR :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że nie ma ich w takich drogeriach jak Rossmann czy Hebe, bo też slyszalam o nich same superlatywy <3

    Mam dużo pomadek w odcieniach czerwieni, czy fuksji, ale teraz takie kolory właśnie coś mnie kuszą i koniecznie muszę sobie jakąś sprawić <3

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger