10:38:00

GARNIER, ŻEL MICELARNY

Moim ulubionym kosmetykiem do demakijażu jest zdecydowanie płyn micelarny z Garniera dla cery wrażliwej i zostanie ze mną na pewno na długo. Miałam przerwę od tego płynu jednak wróciłam do niego, ponieważ po przetestowaniu płynu micelarnego z Nivea i BeBeauty moja skóra była strasznie przesuszona i dzięki właśnie płynie z Garniera moja skóra wróciła do normalności. W lutym wyszedł nowy produkt na rynek i jest to brat płynu czyli żel micelarny marki Garnier. Dostępne są dwie wersje, ja wybrałam dla cery wrażliwej. Pamiętajcie, że dbanie o skórę jest priorytetem. Pamiętajcie żeby odpwiednio ją oczyszczać, tonizować i nawilżać. Wszystkie kosmetyki wygląda ładnie na zadbanej skórze. Krokiem pierwszym jest używanie płynu micelarnego albo mleczka, drugim jest dobrze oczyścić skórę za pomocą żelu, następnie tonik i na końcu odpowiedni krem dla naszej skóry.



Opis producenta: Żel micelarny 3 w 1 do skóry wrażliwej. Multifunkcyjne żel do mycia twarzy, który nie tylko oczyszcza skórę, ale również usuwa makijaż z całej twarzy (w tym z oczu i ust) - w jednym geście. Testowany dermatologicznie i okulistycznie. Kojąca, bezzapachowa formuła, jest przeznaczony do wszystkich typów skóry, również wrażliwej. 

Skład: Aqua/Water, Glycerin, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Coco-Betaine, Sodium Laureth Sulfate, Polysorbate 20, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Citric Acid, Cocamide Mea, PEG- Propylene Glycol  Oleate, Polyquaternium-11, PEG--Ceteth-20, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Sodium Hydroxide, Witis Cinifera Fruit Water/Grape Fruit Water (B189875/1)



Żel ma pojemność 200 ml i ma opakowanie z pompką, która płynnie chodzi i się nie zacina. Jego zapach jest bardzo delikatny, prawie niewyczuwalny. Słabo się pieni, ale dobrze radzi sobie z oczyszczeniem skóry. Nie podrażnia jej, koi podrażnienia. Najpierw zmywam makijaż płynem micelarnym a następnie myję żelem. Po jego zastosowaniu skóra nie jest ściągnięta. Bardzo dobrze się u mnie sprawdza i na pewno kupię go ponownie. Nie zauważyłam żeby wysuszał skórę. Jeżeli lubicie płyny z Garniera to żele też polubicie. Ja swój zamówiłam w internetowym sklepie Iperfumy.pl, ale jest też dostępny w Rossmannie. 

8 komentarzy :

  1. Bardzo lubię Garniera płyn micelarny towarzyszy mi od dobrych dwóch lat :)
    Żel? Jeszcze nie słyszałam, koniecznie muszę go wypróbować.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, używam tego żelu micelarnego i jestem z niego zadowolona, wszystkim z cera wrażliwa polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam że jest taki żel tej firmy. Chętnie wypróbuję do oczyszczania twarzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc jeszcze nigdy go nie miałam i przez długi okres czasu nie mogłam się przyzwyczaić do żeli micelarnych, ale całkiem niedawno w moim życiu nastąpił przełom i zmądrzałam. Potem zrodziło się pytanie; który? Zaczęłam przeszukiwać internet, czytać najlepsze opinie, nawet w luźnych rozmowach pytać koleżanki.
    Twój wpis dosłownie spadł mi z nieba, teraz przynajmniej wiem, że warto go stosować i jaki najlepiej. Miło się Ciebie czyta.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uzywalam z vichy kiedys i myslalam ze skoro taka dobra firma to warto wydac pieniadze, a wysuszal cere strasznie. Przetestuje ten garniera jak sie gdzies natkne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam same dobre opinie o tym żelu micelarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz też używam mojego pierwszego w życiu żelu micelarnego, ale od Oillan ;) Jeśli chodzi o Garniera to słyszałam, że do mycia twarzy jest ok, ale w demakijażu nie sprawdza się tak dobrze, jak micel;)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger