13:29:00

PREZENTY NA DZIEŃ OJCA

W przyszłym tygodniu Tatusiowie obchodzą swoje święto. Prezent dla mężczyzn to niestety spory problem, nigdy nie wiem co mam kupić. Jak zawsze z pomocą przchodzi mi sklep MyGiftDna. W sklepie często pojawia się dużo nowości, wszystko przychodzi ekspresowo i jest ogromny wybór. Mam dla Was trzy propozycję i mam nadzieję, że Was zainspiruję. 


Multitool to wielofunkcyjny gadżet, który przyda się każdemu mężczyźnie. W tym narzędziu znajduje się: nóż, śrubokręt krzyżowy i płaski, otwieracz do butelek, piła, pilnik, przecinak do drutu, kombinerki i młotek. Miltitool przychodzi zapakowany w etui na rzep. 


Kufel to rzecz, z której ucieszy się każdy miłośnik piwa. Każdy tata pewnie lubi usiąść przed telewizorem z dobrym piwem i obejrzeć mecz. A jeśli nie lubi piwa to może sprawdzi się grawerowana karafka do whisky ze szklaneczką. 


Zestaw puduszek to ładny prezent dekoracyjny. Ten prezent jest bardziej dla dwojga rodziców, ale za to w sypialni prezentują się pięknie. 


Co myślicie o moich propozycjach na prezent z okazjii Dnia Ojca? :) Dajcie też znać jakie Wy prezenty macie w planach. :)

11 komentarzy :

  1. Ja jeszcze nie mam prezentu ale te twoje są świetne!
    Może kupię coś z tego sklepu.
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, multitool jest tak świetny, że sama sobie bym go chętnie kupiła ;)
    Poduszki są mega urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne propozycje! Na pewno skorzystam, kiedy będę wybierała coś dla swojego taty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Bardzo mi sie podobają! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra pomysł na dzień Ojca ;).
    Każdemu tacie taki zestaw się przyda !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe propozycje :-) ,ja sama bym na to nie wpadła, haha , buziaki Kochana!
    Obserwuje

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne propozycje na prezent! Chyba musze kupic tacie taki kufel, bo lubi piwo haha.

    Sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezłe pomysły na prezenty, kompletnie bym zapomniała o tym dniu gdyby nie twój wpis :)
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pomysły na prezent, każdy tata byłby zadowolony! :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger