11:39:00

NATURALNA POMADKA DO UST | DR.HAUSCHKA

O kosmetykach marki Dr.Hauschka było trochę słychać na moim blogu, ponieważ bardzo lubię kosmetyki do pielęgnacji tej firmy a ostatnio zaczęłam testować również kolorówkę. Tym razem wybrałam pomadkę do ust w odcieniu 08 jesienny klonowy liść. Jest to pomadka naturalna a ja uwielbiam wszystko co jest jak najbardziej naturalne. 


" Pomadka pochodząca z edycji limitowanej Slow Mood pozostawia usta jedwabiście gładkie i miękkie za sprawą olejku organowego oraz wosku pszczelego, jak również pigmentów mineralnych i wyciągów z roślin leczniczych. Kolor pomadki doskonale łączy się z naturalną czerwienią ust, tak aby stworzyć wyjątkowe niuanse barw. Delikatny ciepły odcień czerwonych jagód pomadki do ust Novum 08 podkreśla usta aby nadać im ekspresyjności."


Od razu powiem, że odcień nieco się różni od tego na stronie, ale jak przyszedł to nawet bardziej mi się spodobał ten realny odcień. Jest naprawdę piękny i bardzo ładnie prezentuje się na ustach. Bardzo dobrze radzi sobie z nawilżeniem ust, jest kremowa i nie podkreśla suchych skórek. Bardzo dobrze się ją rozprowadza na ustach, myślę, że przy ciemnych odcieniach też nie byłoby z tym problemu. Jest delikatna, ale dosyć trwała. Na ustach utrzymuje się aż 8 godzin, ale przy częstym piciu i jedzeniu wytrzyma 5 godz. Ma przyjemny, delikatny zapach ziół. Opakowanie pomadki jest bardzo eleganckie, czarno-złote. Jej pojemność to 2g. i kosztuje 56 zł. Uważam, że jest warta swojej ceny i wydałabym tę kwotę ponownie bo jestem bardzo zadowolona. Używam jej już długo a zużycie jest minimalne. 


Lubicie naturalne pomadki do ust? :)

28 komentarzy :

  1. Pomadka wydaje się super! Przekonuje mnie kolor ♥
    Super post!
    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam wcześniej tej firmy. Trwałość całkiem imponująca :) No i kolorem dla mnie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Firmę znam, jednak nigdy nie używałam ich kosmetyków. Swatch pomadki wygląda ładnie, ale chciałabym zobaczyć jak prezentuje się na ustach :) Ciekawa też jestem składu, ponieważ wiele firm określa się jako naturalne, lecz z naturalnością nie mają nic wspólnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale produkt ma fantastyczny kolor mimo że zdecydowanie częściej obecnie wybieram matowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie naturalne odcienie pomadek! ;) sprawdzają się zawsze ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do obserwacji. :)

      Usuń
  6. Nigdy nie miałam naturalnej kolorów, raczej pielęgnację. Ta pomadka wygląda super, bardzo ładny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kolor :) Również pierwszy raz spotykam się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post,I love your blog!
    Please follow me back. :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------- new post

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadka super, tylko niestety nie mój kolor, ale kto wie przecież " kobieta zmienną jest' :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przyjemny kolor dla oka! Mogłaś pokazać jeszcze jak wygląda na ustach ;) Nigdy nie słyszałam o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny kolorek! <3 Mój ulubiony. A jeśli pomadka jest naturalna to już wogóle cud miód :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Długo się zastanawiałam nad tymi pomadkami bo słyszę o nich coraz więcej. Kolor idealny dla mnie, mam nadzieję ze sprawdza się również u mnie bo lubię bardzo produkty naturalne (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny kolor, lubię takie zgaszone odcienie :) firmy nie znam, ale coraz więcej o nich słychać wszędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny odcień pomadki w 100% w moim guście, a markę znam mam od nich róż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor piękny a za naturalny skład ogromny plus... Jednak nie wiem czy wydałabym tyle pieniędzy na pomadkę, która ma wytrwać na ustach 5 godzin :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jest przepiękny *-*
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie. Natomiast chętnie przetestuję tę pomadkę.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super kolor! muszę wypróbować koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobra treść, jedynie do czego mogę się przyczepić to sporadyczne powtórzenia - ale to jest do wypracowania. Odcień bardzo ładny i zaskakuje mnie jej wytrzymałość, może sama się skuszę(?)
    Buzi ;*
    qzki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kokorek bardzo mi sie podoba!;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie zbyt droga, bo czesto nudza mi sie kolory pomadek:)
    Zapraszamdo wziecia udzialu w wlosowej akcji "365 dni dla pieknych wlosow". Wiecej informacji na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiedziałam, że ta firma ma też kosmetyki do makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słyszę tą firmę :)
    Odcień w stu procentach mój <3

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger