18:04:00

NATURA NA USTACH | LILY LOLO

Już wiele razy pisałam, że dałam sobie szlaban na kupowanie kosmetyków i na pewno nie kupię nowej pomadki, ale nigdy nie mogę się powstrzymać. O kosmetykach do ust marki Lily Lolo marzyłam od dawna i w końcu w mojej kosmetyczce znalazła się szminka Nude Allure i błyszczyk English Rose. Coś pięknego!


" Wyjątkowa, naturalna formuła kremowych szminek Lily Lolo gwarantuje głęboki kolor oraz fantastyczne nawilżenie. Każdy odcień daje piękny, naturalny połysk. Ponadto, dzięki zawartości witaminy E oraz ekstraktu z rozmarynu, pomadki Lily Lolo odpowiednio odżywią Twoje usta."

Szminka ma bardzo naturalny odcień, lekko brzoskwiniowy beż. Jest to spokojny neutralny odcień. Szminka fantastycznie nawilża usta i chętnie używam jej na co dzień. Zdaża się, że moje usta potrzebują nawilżenia i bywają suche a ta pomadki niedosyć, że dobrze nawilża to nie podkreśla suchych skórek. Ma bardzo dobre właściwości nawilżające i ochronne. Dobrze pielęgnuje usta. Na ustach utrzymuje się tylko 4 godziny, ale nie przeszkadza mi to, ponieważ pomadka jest naturalna i chętnie poprawię sobie usta w ciągu dnia. Schodzi z ust równomiernie. Ładnie podkreśla usta. Ma fajną kremową konsystencję, aż się sunie po ustach i nie nie ma problemu z wyjeżdżaniem za kontur ust. Pomadka ma pojemność 4g. opakowanie jest bardzo, ale to bardzo solidne i dosyć ciężkie jak na pomadkę. 

Skład: RICINUS, COMMUNIS SEED OIL, SIMMONDSIA, CHINENSIS SEED OIL, CANDELILLA CERA, LANOLIN, ISOAMYL LAURATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CERA ALBA, COPERNICIA CERIFERA CERA, SILICA, TOCOPHEROL, MALTODEXTRIN, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, ASCORBYL PALMITATE, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT [+/- CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE) CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77492 (IRON OXIDE), CI 77491 (IRON OXIDE), CI 75470 (CARMINE), CI 77499 (IRON OXIDE)].


"Nasze przepyszne czekoladowe błyszczyki nie tylko mają przepiękne kolory, ale dzięki zawartości witaminy A i naturalnego olejku Jojoba, odpowiednio ochronią i odżywią Twoje usta."

Jest to elegancki błyszczyk w kolorze ciemnoróżowym, aksamitny niczym płatki róż. Tak pisze producent i muszę się zgodzić, ponieważ błyszczyk wygląda na bardzo elegancki, prezentuje się bardzo ładnie. Pierwsze co spodobało mi się w tym błyszczyku to oczywiście opakowanie, ale też to, że pachnie on pyszną czekoladą. Opakowanie jest bardzo proste co mi się podoba, jedynie jest logo firmy i to wszystko. Wszystkie informacje odnośnie błyszczyku znajdziecie na kartonowym opakowaniu. Wiem, że jest tyle samo zwolenników co przeciwników jeśli chodzi o błyszczyki. Sama zdecydowanie wolę szminki, ponieważ zraziłam się po kilku błyszczykach, które strasznie lepiły się na ustach a ten taki nie jest. Usta po nim są nawilżone, wygląda na ustach bardzo naturalnie i daje delikatny połysk. Aplikator jest bardzo dobrze zrobiony, ponieważ nie nabiera się dużo produktu. Błyszczyk na ustach utrzymuje się krótko bo jakieś 2 godziny, ale nie ma co wymagać za wiele od błyszczyku. Dla mnie to i tak jest dobrze, takim błyszczykiem poprawię sobie usta w 10 sekund bez użycia lusterka. Jest dosyć gęsty. Odcień jest nieco delikatniejszy niż na stronie, ale mi taki odcień odpowiada. 

Skład: RICINUS, COMMUNIS SEED OIL, OLEIC/LINOLEIC/LINOLENIC POLYGLYCERIDES, SORBITAN OLIVATE, CERA ALBA, SIMMONDSIA CHINESIS SEED OIL, MICA, ATOMA, COPERNICIA CERIFERA CERA, CANDELILLA CERA, TOCOPHEROL [+/- CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 (IRON OXIDE), CI 77492 (IRON OXIDE), CI 75470 (CARMINE), CI 77742 (MANGANESE VIOLET)].


Wszystkie kosmetyki marki Lily Lolo są dostępne w sklepie Costasy.pl. :)

Miałyście styczność z kosmetykami tej marki? Dajcie też znać czy mieliście może bronzer z Lily Lolo, ponieważ jestem go bardzo ciekawa. :)

11 komentarzy :

  1. Uwielbiam naturalne kosmetyki. Ta szminka wygląda genialne, dodatkowo obecność witaminy E i ekstraktu rozmarynu dodaje jej plusów na tle innych szminek. :D Błyszczyk ma super kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szminka nie moje kolory zbytnio, ale błyszczyk i jego kolor jest piękny ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie moje odcienie. Jestem uzależniona od pomadek i szminki :) ogromny plus że nie podkreślają suchych skórek. Marka jest mi znana i idealnie spisze się dla osób z alergia.
    Pozdrawiam Cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już na kolejnym blogu spotykam się z tą marką i muszę powiedzieć, że mnie bardzo odcieniami zauroczyła, wygląda pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo chwalę sobie kosmetyki lily lolo, byłam bardzo zadowolona. Super by było jakby mieli matowe pomadki w płynie, chyba że już są w ich ofercie. Wiesz może? ;)
    http://beautygirlymakeup.blogspot.com/2017/06/sweet-peach.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co się orientuje to nie ma matowych pomadek i wielka szkoda. :)

      Usuń
  6. Nigdy nie miałam do czynienia z kosmetykami od Lily Lolo, ale ta naturalna pomadka jest bardzo ładna! Uwielbiam takie kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze nie spotkałam się jeszcze z tą marką, może dlatego ze nie siedzę w kosmetykach, ale z tego co widzę to warta polecenia! Kolor szminki przepiękny, kusi aby go nosić! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*


    enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne odcienie. Mam ochotę na ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Błyszczyków nie używam od gimnazjum, więc już od długiego czasu :D Ale szminki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger