09:47:00

MLECZNA ODŻYWKA HAIRMILK OD NIVEA

Muszę się przyznać, że kosmetyki marki Nivea rzadko goszczą u mnie w łazience po tym jak zraziłam się do klasycznego kremu Nivea w biało-niebieskim opakowaniu i kiedyś szamponu do włosów, ale postanowiłam przetestować odżywkę do włosów Nivea z linii Hairmilk, którą wiele osób chwali i nie powiem, że z reklamy w telewizji też mnie zaciekawiły. Jest ona przeznaczona do włosów normalnych. Za oknem mamy przepiękne słońce, ale trzeba pamiętać o włosach bo te piękne słońce może je nam przesuszyć. Ostatnio skończyła mi się moja ulubiona odżywka w piance z Pantene a w łazience mam same maski. Szukałam czegoś co w "chwilę" odżywi moje włosy, ponieważ nie zawsze mam czas i chęć chodzić z maską ok. 30 minut.



Opis producenta: Mleczna odżywka pielęgnująca do włosów o strukturze normalnej Hairmilk z naturalnymi proteinami mleka pielęgnuje każdy kosmyk włosów, bez ich obciążenia. Włosy zyskują wspaniały wygląd i zupełnie nowe życie. Formuła mlecznej odżywki zawiera proteiny mleka oraz Eucerit, dzięki czemu intensywnie regeneruje włosy i wzmacnia je od wewnątrz. Składniki zawarte w odżywce wypełniają ubytki w strukturze włosa i dzięki temu chronią Twoje suche i zniszczone włosy przed dalszym zniszczeniem. Dla zapewnienia optymalnego efektu, stosuj razem z NIVEA Mlecznym szamponem pielęgnującym do włosów o strukturze normalnej Hairmilk.
- Formuła z naturalnymi proteinami mleka ułatwia rozczesywanie
- Wzmacnia włosy od wewnątrz
- Sprawia, że włosy są lśniące i sprężyste
- Zawiera Eucerit
- Regeneruje suche i zniszczone włosy bez ich obciążenia



Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Lanolin Alcohol (Eucerit), Hydrolyzed Milk Protein, Panthenol, Silicone Quaternium-18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Trideceth-6, Sodium Chloride, Trideceth-12, C12-15 Pareth-3, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Phenoxyethanol, Limonene, Linalool, Geraniol, Benzyl 



Moja opinia: Bardzo lubię odżywki w plastikowych tubkach, ponieważ takie opakowanie jest higieniczne i zawsze wykorzystamy produkt do końca - zawsze można pod koniec przeciąć opakowanie na pół i wydobyć do reszty odżywkę. Pojemność odżywki to 200 ml. Konsystencja jest kremowa, dosyć gęsta, ale dobrze się rozprowadza ją na wilgotnych włosach, nie spływa. Ma przyjemny zapach jak większość kosmetyków marki Nivea.
Nie zauważyłam żeby moje włosy szybciej się przetłuszczały po zastosowaniu odżywki. Bardzo dobrze się je rozczesuje. Już podczas aplikacji odżywki wiedziałam, że będą się dobrze rozczesywać i może dobrze zadziałać na włosy i się nie myliłam. Dobrze nawilża włosy i są wygładzone. Nie ma problemu z puszeniem się włosów ani elektryzowaniem.

Odżywkę kupiłam w internetowej drogerii Iperfumy.pl za jedyne 9.99 zł. :)

13 komentarzy :

  1. Lubie produkty Nivea za ich zapach. Ciekawa ta odzywka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą odżywkę i lubię choć wcześniej nie przepadałam za kosmetykami do włosów Nivea.Też lubię kosmetyki w takich opakowaniach, są mega wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię produkty Nivea, więc może się skuszę :)

    Zapraszam:)

    http://mightyycarolinee.blogspot.com/2017/06/the-brothers-sa-best.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele razy chciałam zakupić tą odżywkę, po twoim poście jestem przekonana, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokochałam całą linię Hairmilk od pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje włosy średnio się lubią z produktami nivea

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobra odżywka, warto kupić jak moją promocje w Rossmannie.
    Nivea bardzo dobrze działa na moją skórę i włosy, bardzo sobie chwalę ich produkty.
    Gazetka Rossmann warto wyłapywać okazje.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, jaki ładny kolor włosów :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo o niej słyszałam, ale jeszcze nie testowałam :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurde, jak za 10 zł to bardzo super odżywka. Sama muszę się zaopatrzyć w jakąś nową odżywkę, więc z chęcią wypróbuje ten z Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam zbyt często ich kosmetyków, ale może warto. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo szukałam czegoś o tym, bo jakoś włosy i NIVEA mi nie pasują, nie wiem czemu o.o ogólnie doceniam fakt, że wstawiłaś cenę i stronę :D

    http://lekkostylowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger