15:25:00

LILY LOLO, CORALISTA

W końcu znalazłam idealny róż do policzków na lato. Zdecydowanie lepiej czuje się w różach wpadających w brzoskwinię. Wybór padł na paletkę Coralista marki Lily Lolo.  Markę Lily Lolo znam już od bardzo dawna, ale dopiero od niedawna zaczynam testować kosmetyki i już jestem zakochana w ich produktach. :)


"Paletka Coralista to uroczy podwójny prasowany koralowy róż do policzków, dający wiele możliwości. Umożliwia podkreślenie policzków satynowym, brzoskwiniowym różem oraz pozwala dodać im nieco zdrowego blasku przy pomocy cielistego rozświetlacza."


Paletka jest taka lekka i świeża. Idealna na lato. Róż jest bardzo delikatny, idealny na piękne, słoneczne dni. Nie idzie zrobić sobie nim krzywdy. Efekt można stopniować kolejnymi warstwami. Bardzo, ale to bardzo spodobał mi się ten odcień różu i sięgam po niego praktycznie codziennie. Teraz już wiem, że moja buzia wygląda najlepiej w różach w odcieniu brzoskwinki.
Co do rozśwetlacza to idealnie pasuje do tego różu. Daje naturalny blask i buzia wygląda bardzo świeżo. 
Ten duet ma u mnie też duży plus za to, że utrzymuje się prawie cały dzień a jak już schodzi to ładnie, stopniowo. Paletka będzie idealna dla osób zaczynających przygodę z makijażem jak i dla osób doświadczonych. 


Opakowanie jest bardzo solidne wykonane z grubego plastiku. Ma zaokrąglone rogi przez co ładnie wygląda. Paletkę można wrzucić do torebki, ponieważ jest mała i co najważniejsze - ma lusterko. 


Skład: MICA, SIMMONDSIA, CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, ARGANIA SPINOSA (ARGAN) KERNEL OIL, PUNICA, GRANATUM (POMEGRANATE) SEED OIL, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, LEPTOSPERMUM, SCOPARIUM (MANUKA) OIL, SODIUM HYALURONATE, ERYNGIUM MARITIMUM CALLUS CULTURE FILTRATE, [+/- SILICA, TIN OXIDE, CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77491 (IRON OXIDE),CI 77742 (IRON OXIDE)] VEGAN FRIENDLY

Lubicie kosmetyki mineralne? Może znacie markę Lily Lolo i lubicie jakoś szczególnie ktoryś z kosmetyków? :) 

Już niedługo pojawi sie recenzja produktów do ust właśnie tej marki. :)

7 komentarzy :

  1. kochana czekam na makijaż z tą paletką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kolor. Widać delikatność

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta paletka ma naprawdę śliczne odcienie. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam różów, ale ten kolor bardzo mi się spodobał! Jest taki delikatny i subtelny. Rozświetlacz też ma śliczny odcień!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne ma kolory ta paletka :)
    zwłaszcza róż przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger