13:29:00

YANKEE CANDLE - MIDNIGHT JASMINE

Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o moim nowym wosku Yankee Candle o zapachu Midnight Jasmine. Po powąchaniu tego wosku zakochałam się w zapachu jaśminu. Jest to wosk z kwiatowej linii zapachowej. Wyczuwalne aromaty to jaśmin, nerola, kwiat mandarynki oraz wiciokrzew. 



" Kiedy jaśmin zakwita - aromat snujący się z wnętrza jego białych, drobnych kwiatów jest wyczuwalny nawet z dalekiej odległości! Kiedyś, jaśminowe bukiety były pieczołowicie kompletowane i ustawiane na sypialnych stołach. Wszystko dlatego, że esencja jasnych płatków działa uspokajająco i relaksująco. Dzisiaj, wspomagający dobry sen jaśmin jest na wyciągnięcie ręki! Najsłodsza esencja kwiatów została łapczywie schwytana i zamieniona w aromatyczny wosk  - Midnight Jasmine.

Ten wosk można palić przez cały rok jednak na wiosnę i lato jest najlepszy. Za oknem jest przepiękna wiosna w końcu. Ostatnio bardzo często palę ten wosk w kominku i jeszcze mi się nie znudził. Zapach jest intensywny, ale nie jest męczący, jest bardzo przyjemny dla nosa. Jaśmin jest mocno wyczuwalny, czuć kwiaty i delikatnie czuć cytrus. Można zapalić go nawet przed snem i wtedy dobrze się śpi.

Ja wszystkie wosi kupuję zawsze na stronie Iperfumy.pl

Dajcie znać jaki jest Wasz ulubiony wosk na obecną porę roku. Mam w planach kupić kilka nowych wiosenno-letnich zapachów, więc pomoc w wyborze się przyda. :)

6 komentarzy :

  1. Uwielbiam woski Yankee:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tych świeczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie ten wosk

    https://www.instagram.com/eskucinska/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jeden wosk od Yankee, ale jeszcze nie paliłam. Śliczny ten Twój kominek! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi cudownie pachnieć :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger