14:40:00

WIOSNA

W końcu można śmiało powiedzieć, że mamy wiosnę! Wraz z weekendem przyszła piękna pogoda i z Narzeczonym postanowiliśmy pojechać na jakąś małą wycieczkę za miasto i przy okazji zrobiłam kilka zdjęć stylizacji, którą chciałam Wam pokazać. Jeżeli ta piękna pogoda długo się utrzyma to w najbliższym czasie na pewno na blogu będzie pojawiać się więcej stylizacji a teraz zostawiam Was z dużą ilością zdjęć. :)


| bluzka - Top Secret | spodnie - Reserved | buty - 4F | okulary - RayBan | zegarek - Cluse | bransoletka i łańcuszek - sklep stacjonarny | narzutka - dostałam w prezencie :) | torebka - Manzana

19 komentarzy :

  1. W końcu mamy wiosnę u mnie również się pokazała i wybrałam się na zdjęcia;) stylizacja typowo wiosenna super wszystko połączyłas pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buciki są cudowne ����

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz. Bardzo podobają mi się twoje buty :)

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra zdjęcia! Ja bardzo się cieszę, że nareszcie mamy wiosnę ;) od razu chcę się żyć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladna pogoda wlasnie ma to do siebie ze na blogach bedą pojawiac sie coraz czesciej posty! :) Swietnie wygladasz :*
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że udało Wam się wybrać na taki mały trip ;) świetnie wyglądasz i piękna narzutka!

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu tą wiosnę CZUĆ! To jest najważniejsze! Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz! Buciki przypadły mi do gustu :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Biżuteria podoba mi się najbardziej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna wiosenna stylówka, idealna jak na spacer :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa narzutka, bardzo ładna i konkretna stylizacja ;)

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zestawienie. podoba mi się ten look!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale że jest już ciepła wiosna :) najbardziej spodobały mi się Twoje dodatki, zegarek i biżuteria <3 www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja na co dzień:) Bardzo ciekawie wyglądają zdjęcia robione od góry:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger