10:20:00

ROSYJSKIE KOSMETYKI

Z rosyjskich kosmetyków miałam tylko produkty od Babci Agafii a jakiś czas temu natknęłam się na internetowy sklep Bioika.pl i właśnie tam znalazłam kilka ciekawych, rosyjskich kosmetyków. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na ich temat to zapraszam do dalszego czytania. :)


Mimo, że mam dosyć długie rzęsy to i tak lubię stosować produkty stymulujące ich wzrost i odżywiające. Najlepszy efekt widziałam po odżywce LashVolution, ale testuję też coś nowego i tym razem padło na olejek do rzęs marki DNC.

Opis producenta: Olejek do rzęs zawiera wszystkie potrzebne składniki odżywcze żeby rzęsy rosły długie i gęste, miały zadbany wygląd. Olejek wzmacnia kruche rzęsy i brwi, nawilża i dostarcza rzęsom cennych substancji odżywczych, które stymulują naturalny wzrost rzęs, pomagają utrzymać forme. Kompleks biologicznych czynnych składników o działaniu ochronnym i wzmacniającym. Witamina B5 i ekstrakt z rumianku wzmacnia rzęsy, chroni je, daje gładkość i blask. Olej zawiera Physalis - silny naturalny stymulator wzrostu włosów, szeroko stosowany w medycynie wschodniej i homeopatii."

Olejek wzmocnił moje rzęsy, na pewno je nawilżył, odżywił, ale niestety nie widzę dużej różnicy w ich długości. Nakładałam go również na brwi i mam wrażenie, że delikatnie je przyciemnił, ale myślę, że u mnie wyszło to na plus. W tym olejku spodobało mi się też to, że ma bardzo fajny aplikator i grzebyk.



Ostatnio miałam problem z wypadającymi włosami i testowałam aktywator wzrostu włosów suchych i normalnych. Niestety ten produkt nie spełnił moich oczekiwań. Na pewno nawilżył dobrze moje włosy, nie spowodował wzrostu włosów ani nie zachamował wypadania. Niestety bardzo elektryzowały mi się po nim włosy. Ale dzięki tym olejkom włosy są w dobrej kondycji. 
Olejek nakłada się przed umyciem włosów. Saszetkę z olejkiem wystarczy zanużyć w gorącej wodzie na ok. 2 minuty. Następnie nałożyć na włosy i wmasować również w skórę głowy. Po ok. 40 minutach należy umyć włosy delikatnym szamponem. W opakowaniu znajdziemy trzy saszetki. 



Naturalny krem antycelluitowy i ujędrniający firmy Fitocosmetic

Opis producenta: Naturalny krem antycellulitowy i ujędrniający do ciała na bazie olejku z zielonej kawy, L-keratyny i ekstraktu listownicy. Ujędrnia, wygładza i zwiększa elastyczność skóry. Nasycona formuła kremu antycellulitowego skutecznie zwalcza wszystkie objawy cellulitu. Sprzyja spalaniu tkanki tłuszczowej, podciąga i nawilża skórę. 

Produkt jest dobry, ale nie oczekujmy od niego efektu "zero cellulitu". Może przy bardzo długim stosowaniu byłoby widać efekt, ale niestety u mnie go nie ma. Plus jest taki, że krem bardzo dobrze nawilżył i wygładził moją skórę. Ma bardzo fajną, kremową konsystencję i przyjemny zapach. Bardzo spodobało mi się opakowanie "wiadereczko", ładnie się prezentuje. Ogólnie biorąc mogę polecić ten krem jako regeneracja i nawilżenie skóry. :)


Ostatni produkt to pianka - sól do kąpieli Syberyjski cedr. Soli testowałam już wiele i szczerze to uważam, że każda sól daje prawie ten sam efekt. Ta ma bardzo przyjemny zapach, skóra po niej jest miękka, zregenerowana i nawilżona. Po kąpieli nie trzeba nakładać balsamu, ale oczywiście można. :)


Znacie te produkty i drogerię Bioika.pl ? :)

13 komentarzy :

  1. Ciekawa ta szczota :P
    www.t-run.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc to jeszcze nic nie miałam z rosyjskich kosmetyków, ale bardzo zainteresował mnie olejek do rzęs :) moje potrzebują odżywienia i wzmocnienia.
    Z przyjemnością wypróbuje
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek wydaje się ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj takie kosmetyki to ja bym przetestowała. Super wpis :)!
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde :/ Szkoda. że ta maska na włosy nie pomogła. No, ale reszta produktów bardzo fajna :) Najbardziej podoba nam się ten krem antycellulitowy, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam produktów lecz zapowiadają się ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre rosyjskie kosmetyki są naprawdę super!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkty wyglądają naprawdę ciekawie a w szczególności olejek do rzęs ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejek do rzęs bardzo mnie zaciekawił ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, nigdy nie miałam kontaktu z rosyjskimi kosmetykami, post bardzo mnie zaciekawił ;) świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe produkty, może w przyszłości po jakiś sięgnę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię rosyjskie kosmetyki. Olejek do rzęs bardzo mnie zaciekawił.
    :*

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger