22:11:00

PREZENT Z OKAZJI DNIA MAMY

Już w najbliższy piątek 26 Maja wypada Dzień Mamy dlatego postanowiłam pokazać Wam co ja przygotowałam z tej okazji. Być może kogoś zainspiruję. Prezenty zamówiłam w internetowym sklepie www.MyGiftDna.pl, którego możecie znać również z moich kilku wpisów. 



Osobiście uważam, że prezenty spersonalizowane są idealnym rozwiązaniem. Dzięki właśnie takim prezentom możemy pokazać jak zależy nam na danej osobie, że prezent był wykonany specjalnie dla naszej Mamy.



Przeważnie stawiamy na perfumy, biżuterię albo różnego rodzaju kosmetyki kolorowe. Ja postanowiłam mamę obdarować pięknymi kwiatami, ale żeby nie było banalnie to wybrałam wazon z grawerem specjalnie przekazanym dla Mamy. Niby kwiaty to banalny prezent, ale można to urozmaicić. Mam nadzieję, że na twarzy mojej Mamy wywołam uśmiech. 



Drugim pomysłem jest patera, która również została spersonalizowana na życzenie. Dodatkowo można kupić pyszny tort i mamy prezent idealny!

Jestem bardzo zadowolona z jakości asortymentu sklepu, wysyłka jest ekspresowa i wszystko jest tak dobrze zapakowane, że nie ma mowy o zbiciu się szkła. Nic nie ma szans się uszkodzić. W sklepie MyGiftDna znajdziecie oryginalne prezenty na każdą okazję. 

W moim prezencie dla Mamy nie zabraknie też kartki z życzeniami. :)




A Wy co kupiliście Mamie
Dajcie znać czy chcielibyście wpis z inspiracjami na prezent na Dzień Ojca

11 komentarzy :

  1. Świetny pomysł na prezent dla Mamy, nie pomyślałabym o tym:)Może wypróbuję za rok, bo w tym robię jej ciasto i kupuję jakiś upominek :)

    http://sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mega fajnie to wymyśliłaś, na pewno Mamci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis! Naprawdę miło się go czyta. :)

    Jeśli chcesz udoskonalić swoje wpisy oto kilka porad dotyczących pisania bloga: http://destyy.com/qFv2NY

    PO KLIKNIĘCIU W LINK POCZEKAJ 5 SEKUND I POMIŃ REKLAMĘ W PRAWYM GÓRNYM ROGU

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mamie kupiłam cienie oraz pędzelek. Sądzę, że właśnie takie oczywiste prezent, ale wykonane nieco inaczej są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe pomysły:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne są takie 'wieczne' kwiaty :)


    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pomysły. Ja jednak w tym roku zamówiłam mamie plakat dekoracyjny stylizowany na Dzień Matki :) Oprawię w ramkę i będzie chyba super prezent. Oby! ;) https://posterilla.pl/prezent-dla-mamy

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie sie to wszystko prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wazon jest przepiękny, zwłaszcza napis na nim! <3

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger