10:18:00

PALETY KOREKTORÓW OD GOLDEN ROSE

Dzisiaj będzie znowu kosmetycznie, przygotowałam recenzję trzech palet korektorów marki Golden Rose. Pokażę aż trzy różne paletki, które mają za zadanie korygować i tuszować. 


Aż sześć korektorów mieści się na jednej paletce. Jest ona bardzo dobrze wykonana z grubego plastiku. Z tyłu opakowania są oznaczone kolory i do czego służą. Konsystencja korektorów jest kremowa i bardzo dobrze się je blenduje. Mają dobrą pigmentację. Dzięki kremowej konsystencji korektory będą dobre również dla osób, które mają suchą skórę. Nie rolują się. Paletki są naprawdę bardzo porządne i przez cały dzień nasze niedoskonałości są zakryte.


Na pierwszy ogień idzie kolorowa paletka, czyli paletka, która ma za zadanie neutralizować przebarwienia skóry oraz maskowania drobnych niedoskonałości. Kolory są dobrze napigmentowane, dlatego trzeba używać ich razem z podkładem żeby nie powstały kolorowe plamy na naszej twarzy. Najczęściej używam koloru zielonego na zaczerwienienia, cielistego na niedoskonałości, żółtego na fioletowe cienie pod oczami i drobne krostki, pomarańczowego na sine tony i ciemne plamki. Natomiast kolor łososiowy róż ma za zadanie neutralizować żółte odcienie i przywrócić blask a kolor fioletowy neutralizuje żółte cienie. Kolorowa paleta spodobała mi się najbardziej, spełnia moje oczekiwania i można zatuszować nią dosłownie wszystko. 



Pozostałe paletki są dostępne w dwóch wersjach kolorystycznych i do różnych zastosowań. Możemy nimi zakryć niedoskonałości, tuszować cienie pod oczami, utrwalić makijaż, konturować twarz oraz wyrównać przebarwienia. W palecie spodobało mi się to, że jest również puder, którym możemy utrwalić nałożony korektor np. pod oczami z czym czasami niektórzy mają problem. U mnie najlepiej sprawdziła się paletka 01 light to medium, która pasuje idealnie do jasnej karnacji, natomiast 02 medium to dark polecam osobą z ciemniejszą karnacją jak i dla osób, które lubią mocne konturowanie. Są to korektory, ale myślę, że można również nimi trochę podkreślić rysy twarzy.


Jestem bardzo ciekawa czy używacie korektorów kolorowych, dajcie koniecznie znać. :)
Dajcie też znać czy znacie te paletki i co o nich sądzicie. :)

12 komentarzy :

  1. Z chęcią przygarnęłabym paletkę 02, ponieważ słońce już mnie złapało i potrzebuję ciemniejszych odcieni. Na dodatek z chęcią skusiłabym się na mocniejsze konturowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze całkiem nieźle się prezentują.
    Kiedyś używałam zielonego korektora, ale obecnie już go nie potrzebuje.
    Muszę się zapatrzeć w paletkę 01 lub 02, muszę zmacać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam kolorowych korektorów, chociaż z chęcią bym spróbowała i sprawdziła czy faktycznie działają. Nigdy nie słyszałam o tych paletkach, jednak paletką 01 po przeczytaniu tego posta naprawdę kusi

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te paletki. Mają naprawdę dobre odcienie. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam w ogóle korektora. Ale przydałby mi się jakiś do ukrycia cieni pod oczami. Bardzo ładne paletki :)
    http://altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowych jeszcze nigdy nie używałam, ale z pewnością są świetne, jak wszystkie produkty z Golden Rose <3 Uwielbiam tę firmę

    OdpowiedzUsuń
  7. mam paletkę z zielonym i fioletowym korektorem z loreal i nie wiem jak jej używać :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne paletki :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś używałam zielonego, ale często nie mogłam go do końca zakryć i wyglądało to nieciekawie :p
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie używam w ogole korektora choć przydałby mi sie jakiś pod oczy, możesz jakiś polecić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zdecydowanie najlepiej sprawdził się Catrice w płynie. :)

      Usuń
    2. Kamuflaż z Catrice sprawdza sie idealnie, wiec na pewno kupie ten korektor :)

      Usuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger