18:34:00

NOWOŚCI PIELĘGNACYJNE | GLYSKINCARE, REGITAL, NOVACLEAR

Mamy już Maj a pogoda za oknem nas nie rozpieszcza. Umiliłam sobie ten czas pijąc herbatę z cytryną i pisząc dla Was ten wpis. :)



Pomadek i balsamów od ust przetestowałam już wiele i tym razem testowałam truskawkową pomadkę do ust, która kojarzy mi się troszeczkę z dzieciństwem. Ma bardzo ładny zapach. Pomadka ma w składzie witaminę C, która zapewni ustom miękkość, gładkość i zdrowy wygląd. W swoim składzie ma również: olej rycynowy, masło Shea, mieszaninę naturalnych olei roślinnych i witaminę E. Opakowanie pomadki jest oczywiście plastikowe i jest wykręcana. Wystarczy mała ilość i już jest wyczuwalna na ustach, nie lepi się, jej konsystencja jest kremowa, nosi się ją bardzo komfortowo. Moje usta po jej użyciu są nawilżone i odżywione. Nie nadaje koloru jednak podkreśla naturalny kolor ust. 

Do kupienia - TUTAJ



Produkty marki GlySkinCare testuję już od dawna i niektóre polubiłam a niektóre nie sprawdziły się u mnie kompletnie. Dzisiaj będę mówić aż o dwóch kosmetykach tej firmy. Na pierwszy ogień idzie tonik oczyszczający, który się niezbyt dobrze u mnie sprawdził. Jak można zauważyć jego opakowanie jest ładne a na to też często zwracam uwagę kupując kosmetyk. Ma bardzo fajny aplikator, tonik od razu aplikujemy na twarz. Nie ma on żadnego zapachu. Moja skóra po nim jest ściągnięta, przy dłuższym stosowaniu zauważyłam lekkie wysuszenie niektórych partii twarzy. Ostatnio nie mogę trafić na dobry tonik. Może mi jakiś polecicie? :)

Do kupienia - TUTAJ



Novaclear - Krem do cery tłustej i trądzikowej. W kremie jest zawarty kwas salicylowy (2%), który złuszcza delikatnie obumarły naskórek, zapobiega blokowaniu porów i powstawaniu nowych wyprysków, pozostawiając skórę czystą i wygładzoną. Mam jednego ulubieńca marki Novaclear i jest to płyn micelarny, który bardzo dobrze się u mnie sprawdził, zużyłam już dwa opakowania i na pewno skuszę się na trzecie. Ale niestety krem nie okazał się być u mnie hitem tylko bublem. Jego konsystencja jest dosyć rzadka, zapach niestety bardzo nieprzyjemny, cały czas czułam go na twarzy. Pory niestety się nie zwęziły a stan mojej skóry się nie polepszył. Zauważyłam jedynie delikatne nawilżenie skóry i to wszystko. 

Do kupienia - TUTAJ



Drugi kosmetyk marki GlySkinCare to rozświetlający, suchy olejek arganowy do ciała i włosów, który okazał się być świetnym produktem! Ja bym nazwała go raczej olejkiem delikatnie brązującym. Przed użyciem należy bardzo dobrze nim wstrząsnąć i następnie psikamy na skórę. Ma on w sobie dużo delikatnych, pięknie mieniących się drobinek. Używam go cały czas, ale na lato będzie super. Na opalonej skórze będzie prezentować się jeszcze lepiej. Dobrze radzi sobie również z nawilżaniem skóry. Nie ma on żadnego zapachu. Można go używać również na włosy jednak ja stosuję go tylko i wyłącznie na ciało. Jest bardzo wydajny i na pewno kupię go ponownie jak mi się skończy. :) 

Do kupienia - TUTAJ



Koniecznie dajcie znać czy testowaliście te kosmetyki i jak się u Was sprawdziły. :)

6 komentarzy :

  1. Jeśli chodzi o pomadki ochronne, to jestem od nich uzależniona i też dużo ich przetestowałam. Ta, którą opisałaś, zdaje się trafiać w mój gust: kremowa, nie lepi się, daje efekt nawilżonych ust, super! :D co do toników, to moja wrażliwa cera kocha hydrolat różany, zero uczucia ściągnięcia, a skóra miękka i nawilżona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post:) Pomadka do ust wygląda ciekawie,pozdrawiam:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelkiego rodzaju pomadki ochronne i kremy nawilżające, ale o tej firmie jeszcze nie słyszałam! Muszę im się dokładniej przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadki to moja słabość mam ich kilka naście :)
    W każdym zakątku domu, tak samo jest z kremem do rąk ;)
    Płyn micelarny nie sprawdził by się u mnie ponieważ mam zbyt wrażliwy nosek :(
    Olejek arganowy z chęcią wypróbuje!
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego z tych produktów i nawet nigdy nie słyszałam o tych marka, ale za to właśnie uwielbiam czytać blogi, bo można dowiedzieć się wielu fajnych i ciekawych rzeczy o produktach, których się nie znało lub nie jest się pewnym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych kosmetyków lecz inne blogerki polecają!

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger