10:42:00

NOWOŚCI KOSMETYCZNE | MAYBELLINE, LOVELY, MISS SPORTY

Muszę niestety się przyznać, że kosmetyki to jest moja słaba strona. Miałam sobie zrobić przerwę od zakupu kolorówki jednak znowu pojawiły się u mnie nowości i chciałabym Wam dzisiaj je pokazać. Kupiłam sobie szminkę Maybelline Color Sensational, tusz do rzęs Lovely Curly Pump Up, i Puder mozaikowy z Miss Sporty. Szminka i puder to dla mnie nowość, nigdy nie miałam z tymi kosmetykami styczności a o tuszu do rzęs już kiedyś pisałam u mnie na blogu jednak było to bardzo dawno i postanowiłam odświeżyć jego recenzję. 


Mam bardzo dużo produktów do ust i muszę przyznać, że to jest moje małe uzależnienie. Większość szminek mam w odcieniach różu, ale znajdują się tam również inne ciekawe odcienie. Pomadkę z Maybelline wybrałam w odcieniu 250 Mystic Mauve. Bardzo spodobał mi się ten odcień, jest on lekko fioletowy. Pomadka jest kremowa, ma ładne satynowe wykończenie. Nawilża usta, nie podkreśla suchych skórek. Usta są dobrze pokryte tym pięknym kolorem. Utrzymuje się na ustach bardzo długo, praktycznie cały dzień. Spodobało mi się również opakowanie szminki, jest bardzo solidnie wykonane i ładne. Naprawdę bardzo ją polecam i ja sama skuszę się na więcej kolorków. Aktualnie na Iperfumy.pl kupując kosmetyki marki Maybelline za minimum 40 zł macie dostawę gratis! :)


Puder Insta Glow Mosaic z Miss Sporty to u mnie nowość. Poszłam do Rossmanna z myślą o zakupie jakiegoś bronzera, ale było tyle ludzi, że nie mogłam się dostać do szafek i padło właśnie na ten puder. Jest to trzy w jednym - bronzer, róż i rozświetlacz. Jest bardzo dobrze napigmentowany, ma w sobie drobinki, jednak na zdjęciu dobrze tego nie widać. Efekt jest naprawdę ciekawy, mimo drobinek nie błyszczy się na twarzy. Dobrze wtapia się w skórę i utrzymuje się cały dzień. Opakowanie jest wykonane z dobrego, mocnego plastiku. Na pewno kupiłabym go ponownie. Lubię sięgać po tanie kosmetyki bo to właśnie one przeważnie się u mnie świetnie sprawdzają i znowu mam na to dowód. :)


Tusz do rzęs Lovely Curly Pump Up znam od bardzo dawna i zawsze do niego wracam. Tusz ma silikonową szczoteczkę, czyli takie jakie lubię w tuszach. Super wydłuża rzęsy, podkręca je a dzięki szczotce są bardzo dobrze wyczesane i rozdzielone. Świetnie dociera do każdej rzęsy. Nie ma problemu z osypywaniem się, dobrze się go zmywa. Kosztuje jakieś 11 zł, na promocji w Rossmannie`e kupiłam go za niecałe 5 zł. :)


Dajcie mi koniecznie znać czy używacie albo używaliście tych kosmetyków. Może ktoś z Was poleci mi jakiś ciekawy kolor szminki z Maybelline? :)

31 komentarzy :

  1. Dużo słyszałam o tym tuszu i chyba sama nareszcie sie skusze ;p

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post Karolino :)
    Ciekawe produkty :)
    W swojej kosmetyczce posiadam brązer /róż marki Missporty i jestem z niego bardzo zadowolona :)
    Niestety od prawie albo nawet ponad roku nie moge trafić na ten cudowny tusz z lovely :( a miałam już chyba z 3 opakowania tego cuda :)
    Super post zapraszam do siebie Carolynx96

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś używałam tej maskary, ale bardzo szybko mi wysychała, dlatego przestawiłam się na jedną z Loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz mam prawdziwą obsesję na punkcie Lovely, które poleciła mi przypadkiem koleżanka. Świetna jest ta szczoteczka i nie wymieniłabym na żaden inny tusz.
    Reszty niestety nie znam, ale zapamiętam Twoją opinię przy kupowaniu.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam kiedyś tego tuszu, ale teraz mam inny, a właściwie dwa inne które bardziej mi odpowiadają. Szminka ma przepiękny kolor! Szkoda, że podczas promocji jej nie znalazłam, bo bym na pewno kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tego typu posty, a w Twoim są dodatkowo bardzo ładne zdjęcia, wiec całość czytało się świetnie! O tym tuszu trudno było nie słyszeć, chyba w końcu się skuszę! :) Przepiękny odcień szminki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba zdecyduje się na ten tusz

    OdpowiedzUsuń
  8. Tusz to jeden z moich ulubieńców, a pomadka ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilkukrotnie spotkałam się z tym tuszem jednakże nigdy nie skusiłam się na jego kupno - może w końcu się przekonam:) Ładny kolor pomadki

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam nie małą obsesję na punkcie kosmetyków i malowania się .Słyszałam o tym tuszu same dobre rzeczy , szminka ma fajny naturalny kolorek :)

    http://sparklyandclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę,że tusze z lovely są jednymi z naprawdę dobrych pod wzdględem jakości do tak niskiej ceny. Nie wiem czy wszystkie,ale sama mam jeden o czym pewnie już wiesz z mojego ostatniego wpisu. :) Szminka ma bardzo ładny kolor bynajmniej na zdjęciach! 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny kolorek szminki, co do tuszu również słyszałam wiele na jego temat ale sama go jeszcze nie testowałam.

    http://klaudiakal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przemyślany post, z profesjonalnymi zdjęciami! Zapamiętuje Twoją opinie co do wymienionych produktów! Także uwielbiam malować usta, jestem zakochana w lipsach Calvina Kleina!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tego zestawu miałam styczność tylko z tuszem - jest fajny, ale zdecydowanie nie sprawdza mi się przy dolnych rzęsach ;) Reszta produktów też wygląda ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam sporo rzeczy z Misssporty są w super cenie a jakość naprawdę nie jest zła ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor szminki :) Tusz z Lovely kiedyś miałam i całkiem dobrze się u mnie sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Same dobre opinie słyszałam o tym tuszu. W końcu muszę go kupić :D , najbardziej zainteresowałam się pomadką :D super post
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna pomadka! Ja miałam ten tusz, ale nie sprawdził się u mnie. Efekt końcowy był naprawdę w porządku, ale sprawiał, że piekły i bolały mnie od niego oczy, czasami łzawiły.
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tusz z lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomadka ma bardzo śliczny kolor :) Zaciekawił mnie ten puder i chyba sobie go kupię i wypróbuje. Pozdrawiam :)
    mój blog: https://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam tą pomadkę i bardzo ją lubię :) tez skusiłam się na ten tusz na promocji w rossmannie :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaintrygowała mnie ta pomadka , śliczny kolorek :)!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor szminki jest prześliczny :) Ja na tej promocji w Rossmannie skusiłam się na matową czerwoną z Wibo i jestem zakochana <3 Używałaś kiedyś?
    A na tusz skusiłam się już jakiś czas temu, bo naczytałam się dużo dobrych opinii o nim :D

    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze nigdy pomadek z Wibo. :)

      Usuń
  24. Szminka mnie zaciekawiła, świetny odcień:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. muszę tego pudru poszukać, bo mozaikowe baardzo mi się podobają i świetnie pasują do mojej cery. ;) dzięki za podrzucenie marki, bo ostatnio z Paese kupowałam takowy, ale od jakiegoś czasu już go nie ma. ;/
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne kosmetyki sama uwielbiam tusz do rzęs ☺

    OdpowiedzUsuń
  27. Kupiłam sobie ten tusz :) Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger