22:03:00

MÓJ SPOSÓB NA LOKI

Bardzo lubię jak mam zrobione z włosów loki, ale z racji takiej, że mam włosy proste jak drut to muszę je czymś zrobić. Jestem fryzjerką i dla mnie nie jest problem zrobić komuś loki prostownicą jednak jak mam zrobić sobie sama to jest troszeczkę ciężko i dlatego zostałam posiadaczką lokówki Babyliss Curl Secret. Zawsze chciałam mieć piękne loki z natury, ale tak to już jest, że osoby z kręconymi włosami chciałyby mieć proste a te z prostymi zazdroszczą pięknych loków. 



Co zyskujesz?
Lokówka, która automatycznie skręci Twoje włosy, możliwość wyboru grubości loka, naprzemienny kierunek skręcania loków, naturalny wygląd, lekkość i wygoda użycia, szybki i długotrwały efekt, łatwość w użytkowaniu, włosy bez puszenia, szybki czas nagrzania się lokówki.



Patrząc na lokówkę nie przypomina ona w ogóle lokówki. Jak coś takiego może zrobić loki? Wystarczy wziąć cienkie pasmo włosów i lokówka automatycznie wciągnie włosy do środka i zrobi loki. Ja moje loki zrobiłam w 10 minut! Można je pokręcić od samej nasady, albo zrobić delikatne loki od połowy czy na samych końcówkach, jak kto woli. Gdy lokówka wciągnie włosy to zaczyna pikać, na końcu zacznie pikać szybko po kilka razy co informuje nas, że należy wyciągnąć pasmo włosów. Wybierając się na imprezę nie musimy umawiać się do fryzjera, ponieważ możemy sami w domu zrobić sobie piękną fryzurę. Z tym urządzeniem poradzi sobie każda kobieta. 



Lokówka ma płytki wykonane z powłoki ceramicznej, dzięki czemu nasze włosy się tak nie niszczą. Lokówka jest dosyć duża, ale bardzo poręczna, wygodnie się ją trzyma. Do zestawu jest dołączony czyścik. Lokówka ma dwa ustawienia temperatury.



Pamiętajcie żeby przed zrobieniem loków włosy były całkiem suche i dobrze rozczesane. Najlepiej spryskać też włosy kosmetykiem termoochronnym. 

Możecie zobaczyć jak loki wyglądają na włosach. Zdjęcie jeszcze ze Świąt. :)



Taką lokówkę możecie kupić w internetowej drogerii www.Iperfumy.pl . :)

A jak jest z Waszymi włosami? Wolicie loki czy raczej proste? Dajcie znać w komentarzu. :)

14 komentarzy :

  1. Zdecydowanie wolę loki dlatego takie cudo chętnie bym przetestowała, a może nawet i przygarnęła. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/05/maj-zwiewna-sukienka-w-poaczeniu-z.html#more

    OdpowiedzUsuń
  2. Totalnie nie potrafię kręcić swoich włosów zwykłą lokówką... Naprawdę. Aż wstyd się pokazać z tym, co wychodzi mi na głowie. Jestem ciekawa czy ta, którą prezentujesz zdałaby u mnie egzamin :D U Ciebie efekt jest mega...

    OdpowiedzUsuń
  3. Również posiadam tego typu lokówkę, tylko trochę inny model :) Jednak mam chybaa jeszcze za krótkie albo nie umiem sobie tak ładnie zrobić loczków

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne loki. Fajne to Twoje cudo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne loczki, od dawna mnie ciekawi ta lokówka, ale jak na razie to włosy mam krótkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam loki dlatego u mnie by sie czesto uzywalo takie cacko!! :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt końcowy jest genialny:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt. Sama mam w planie zakup jakiejś dobrej lokówki, ponieważ mam bardzo proste włosy, a bardzo podobają się takie piękne loki.

    http://vaniltea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne loki!Mam inny model lokówki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam włosy proste więc czasem loki lubię zrobić :) Twoje są piękne, delikatne jeszcze takiej lokówki nie mam będę musiała sprawić sobie prezent :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo naturalnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze, bardzo fajna sprawa! mega zazdroszczę dziewczynom, które mają takie piękne, błyszczące loczki :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi akurat loki niezbyt pasują, ale Ty wygladasz w nich olśniewająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna sprawa z tą lokówką, ale czuję, ze przy mojej ilości włosów, chyba by szybko wysiadła :D

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger