10:59:00

CO MOŻNA ZNALEŹĆ W MOJEJ TOREBCE?

Kiedyś pojawił się u mnie wpis co znajduje się w mojej torebce, ale postanowiłam go odświeżyć. Mam nadzieję, że taki wpis Was zainteresuje. Jest to popularny wpis na blogach jak i vlogach. Sama lubię o tym czytać i oglądać. :)



1. Okulary przeciwsłoneczne - zawsze muszę mieć je pod ręką, tym bardziej, że mamy wiosnę i słoneczko już pięknie świeci.

2. Pendrive - bardzo przydatna rzecz, często mam tam między innymi zdjęcia do wpisów, których jeszcze nie opublikowałam. Zdaża się, że korzystam z innego komputera i wtedy chcę dodać wpis i mam zdjęcia zawsze przy sobie. Pendrive to bardzo dobre rozwiązanie. 



3. Słuchawki bezprzewodowe - zawsze jak gdzieś wychodzę to muszę mieć przy sobie słuchawki, uwielbiam słuchać muzykę i nie umiem normalnie funkcjonować bez niej. Dzięki takim słuchawkom nie plącze nam się nigdzie kabelek między rękoma. Dostałam je od narzeczonego, który trafił w dziesiątkę! W moim życiu nie może zabraknąć muzyki. :)

4. Powerbank - już go kiedyś Wam pokazywałam, jest to powerbank niemieckiej marki Stilgut. Kolejna bardzo przydatna rzecz. Na telefonie przeglądam pocztę, blogi i media a w smartfonach bardzo szybko pada bateria i taki gadżet jest niezbędny.



5. Błyszczyk - obecnie w torebce często noszę błyszczyk marki Dr.Hauschka, którego bardzo, ale to bardzo polubiłam. Mam w kosmetyczce same szminki i brakowało mi takiego kosmetyku do ust. Mam odcień 07 Jeżyna. Ma bardzo przyjemny, ziołowy, naturalny zapach. Wydaje mi się, że daje efekt większych ust. Gorąco go polecam. Ja na pewno skuszę się kiedyś na jeszcze jakiś kolorek.

6. Ulubione perfumy ostatniego miesiąca! kilka wpisów wcześniej pisałam o zapachu Glantier - D&G Light Blue. Zużyłam już pół buteleczki i skuszę się chyba na kolejną. Zapach jest kwiatowy, delikatny i bardzo trwały. Idealny na wiosnę i lato. 



7. Kalendarz - co roku muszę mieć nowy kalendarz, zapisuje w nim praktycznie wszystko, jestem osobą, która lubi wszystko zapisywać i planować. Ten akurat zamówiłam w internetowym sklepie PersonaGift

8. Lusterko w kształcie notebooka! Lusterko jest zamykane i nie rysuje się. 



9. Krem do rąk.

10. Głośnik Bluetooth. Tak jak wyżej już pisałam, jestem uzależniona od słuchania muzyki i lubię mieć ją ze sobą wszędzie, dlatego taki głośnik to jest świetne rozwiązanie. Można do niego włożyć nawet kartę TF i słuchać naszej ulubionej muzyki. Głośnik jest bardzo zgrabny, malutki i zmieści się wszędzie. Będzie idealny również na przejażdżki rowerem. Głośnik jest również niemieckiej marki Stilgut



11. Portfel - oczywiście zawsze musi być w torebce. Taki piękny portfel kupiłam w internetowym sklepie Personagift.pl, pokazywałam go Wam też tutaj. Jest bardzo pojemny, ma dużo miejsca, na karty i drobne. 

12. Etui na dokumnty. Od lutego jestem kierowcą i szukałam idealnego etui na dokumenty. Pod kolor portfela zamówiłam sobie czerwone etui ze sklepu Personagift.pl.



13. Telefon - zawsze pod ręką!

14. Okulary korekcyjne - niestety mam wadę wzroku i okulary muszę mieć pod ręką przede wszystkim potrzebuję ich do jazdy samochodem.

Torebkę kupiłam w sklepie Dama-Karo. Mogliście ją widzieć w wielu stylizacjach. :)

A Wy bez czego nie wychodzicie z domu? :)

8 komentarzy :

  1. Też używam tych perfum (przyjrzałam się zdjęciu dokładniej)! Są genialne :) W mojej torebce jest podobnie, poza powerbankiem :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna torebka! Ja zawsze mam przy sobie oczywiście telefon, powera, długopis i chusteczki. Cztery moje podstawy!
    http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie posty, ponieważ są naprawdę przyjemne i lekkie, a Twój już wszczególności :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Telefon oraz perfumy to chyba niezbędnik każdej kobiety:) U mnie podobnie jak u ciebie są rzeczy takie jak portfel, krem do rąk chusteczki.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawartość mojej torebki jest bardzo podobna, noszę jeszcze Kindla i balsam do ust:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam chyba podobne rzeczy w torebce :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger