13:21:00

Yankee Candle

O woskach Yankee Candle pisałam tutaj już wiele razy, ale nic nie poradzę na to, że jest to moje małe uzależnienie. Bardzo lubię, gdy w mieszkaniu unosi się piękny zapach. Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć kilka słów o dwóch zapachach czyli wosku Vanilla Cupcake i Fluffy Towels. Nigdy nie przepadałam za zapachem wanilii, ponieważ bym dla mnie za mdły, ale ten wosk taki nie jest. 


O zapachu Vanilla Cupcake...
Łakocie kupione w specjalizującej się taśmowej produkcji ciach cukierni nie mogą się z nimi równać! Bo najlepiej smakują i najbardziej widowiskowo pachną domowe babeczki - maślane, biszkoptowe, polane słodkim lukrem przełamanym sokiem świeżo wyciśniętym ze słonecznej, rześkiej cytryny. Taki deser to raj dla podniebienia i uczta dla nosa! To także zaproszenie do odbycia aromaterapeutycznej sesji w towarzystwie Vanilla Cupcake - woskowej tarteletki, która w chwilę po podgrzaniu zaczyna pachnieć jak ciepła, przed chwilą wyjęta z pieca, waniliowa babeczka oblana cytrynowym lukrem.

Wyczuwalne aromaty: waniliowa babeczka, biszkopt, lukier oraz cytryna.

Moja opinia: Kolejny wosk, który zdobył moje serce. Tak jak pisałam na wstępie - nie przepadam za zapachem wanilii, ale połączenie wanilii, cytryny, lukru i biszkoptu jest idealne. Zapach jest bardzo naturalny, nie czuć w nim żadnej chemii. Wąchając go mam ochotę na waniliową babeczkę. Zapach nie jest mdły, nawet podczas długiego palenia wosku w kominku. 


O zapachu Fluffy Towels...
Jest bardzo miękki i puszysty. W chwilę po zimnej kąpieli zapewnia ciepłe ukojenie, a wieczorami sprawnie zastępujący wszystkie maskotki świata! Pachnący świeżością, chowający w sobie nuty wiatru i ciepłego słońca biały ręcznik swoim zapachem przywodzi na myśl czasy beztroskiego dzieciństwa. Opiekuje się nami troskliwie i odgania wszystkie zmartwienia. A do tego - inspiruje twórców Yankee Candle, którzy wzorując się na jego świeżości stworzyli wosk Fluffy Towels - fantastyczną kompozycję zawierającą w sobie nuty jabłka, lilii, lawendy i świeżych cytrusów.

Wyczuwalne aromaty: świeże pranie z nutą cytryny, jabłka oraz lawendy.

Moja opinia: Nie ma to jak po wysprzątaniu całego mieszkania zapalić wosk o zapachu świeżego prania. Mieszkanie wydaje się być jeszcze czystsze. Bardzo przypadł mi do gustu ten zapach. Jest bardzo świeży i delikatny. Zapach nie jest nachalny, ale za to bardzo przyjemny dla nosa.

Woski można dostać stacjonarnie jak i przez internet. Ja najczęściej zamawiam w drogerii Iperfumy.pl podczas zakupów kosmetycznych. :)

Macie swój ulubiony zapach od Yankee Candle ?  :)

11 komentarzy :

  1. Nigdy wcześniej o nich nie słyszałam. Eksperymentowałam z kadzidełkami, ale prędzej bym się nimi udusiła :D Z woskiem jeszcze nie próbowałam, wszystko przede mną. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiałam fenomenu tych wosków dopóki nie przetestowałam. Pięknie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach świeżego prania, dlatego ten wosk jest dla mnie idealny. Muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jestem wielka miłośniczką akurat jestem na odwyku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mają mnóstwo pięknych zapachów! Uwielbiam je :)
    http://momentdlamnieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te świeczki to moje uzależnienie;) Zapach mają przecudny, pozdrawiam:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zapachowe świeczki waniliowe dlatego taki wosk z pewnością by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkich zapachów zbytnio nie lubię choć wszystko zależy od dnia. Ten drugi znam i bardzo lubię. Aktualna moja kolekcja liczy ponad 30 sztuk wosków :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochotę na ten pierwszy.Mam parę wosków i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pierwszy zapach pewnie by mi się spodobał, drugi nie wiem. :)



    Będzie mi miło, jak skomentujesz ostatni wpis:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam raz wosku o zapachu czekolady, robiłam się głodna od samego wąchania ;)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger