20:32:00

"WYTARZAJ SIĘ W TRAWIE NA ZDROWIE" | TRAWIASTE

Pielęgnacja okolic oczu jest bardzo ważna, to właśnie tam widać pierwsze zmarszczki. Wiele kobiet nie dba wystarczająco o okolice oczu. Ja kiedyś nie stosowałam żadnego kremu pod oczy, ale od pewnego czasu staram się aby skóra wokół oczu była odpowiednio nawilżona i zregenerowana. Aktualnie używam serum pod oczy z kawowcem i pestką wiśni. Jest to kosmetyk marki TRAWIASTE. Kilka postów wcześniej mogliście czytać o kosmetykach tej firmy i tak ją polubiłam, że postanowiłam wypróbować coś nowego. 


Produkt jest wykonany ręcznie z naturalnych surowców. Serum nakłada się na wilgotną skórę za pomocą drewnianej szpatułki, która jest dołączana w zestawie. Firma zaprojektowała tak opakowanie, aby palce nie dostały się do wewnątrz opakowania. Krem stosuje nie na wilgotną skórę. 

Skład: MASŁO Z KAWOWCA, WOSK JOJOBA, OLEJ Z NASION GRANATÓW, MASŁO BACURI, MASŁO JOJOBA, OLEJ ARGANOWY, MACERAT MARCHWIOWY, OLEJ Z NASION SŁONECZNIKA, SOK Z JARZĘBINY, GLICERYNA ROŚLINNA, WIT. E


Muszę przyznać, że kosmetyki marki TRAWIASTE znajdują się w bardzo ładnych opakowaniach. Słoiczek ma pojemność 8 ml. i jest szklany z koreczkiem do góry. Konsystencja jest delikatna, dobrze się go rozprowadza i jest bardzo wydajny. Serum po otwarciu jest ważne 3 miesiące i przy stosowaniu go tylko na noc myślę, że nie zdążę go zużyć. Można oczywiście stosować go też na dzień jednak ja na co dzień noszę makijaż i nie chcę mieszać naturalnych kosmetyków z chemicznymi. :)
Nawilżenie zauważyłam już po pierwszym zastosowaniu. Po dłuższym stosowaniu można zauważyć, że skóra jest jędrna i wygląda zdrowo. Czasami po demakijażu oczu płynem micelarnym mam podrażnioną skórę i wysuszoną - wtedy na ratunek przychodzi mi serum. :)

Pamiętajcie, aby dbać odpowiednio o delikatną skórę pod oczami. :)

Stosujecie kremy? Dajcie znać jakie. :)

7 komentarzy :

  1. super wpis, nie słyszałam o takich kosmetykach! zauważam u siebie pierwsze zmarszczki i taki kosmetyk mi się przyda! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog się strasznie miło czytało ! Rób to dalej ;) Ja prowadzę blog o pozycjonowaniu i mogę Ci pomóc wypromować bloga/strone a nawet TWOJE MIASTO za małe pieniądze !!! Zapraszam

    https://www.youboost.pl/blog/pozycjonowanie-seo-stron/pozycjonowanie-stron-www-zielona-gora-czyli-seo-zielona-gora

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę te kosmetyki a uwielbiam testować nowości;)
    I faktycznie. Mają urocze opakowanie ^^

    www.elizazdybel.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny skład! Nie słyszałam o tych kosmetykach, ale uwielbiam jak najbardziej naturalne i na pewno przyjrzę się im bliżej <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny wpis :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna rzecz, nigdy o tym nie słyszałam. Jednak bardzo fajny kosmetyk

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger