11:57:00

NAJLEPSZY KREM BB - GOLDEN ROSE BB CREAM BEAUTY BALM NO LIGHT

Marki Golden Rose chyba nikomu nie trzeba przedstawiać, ponieważ firma jest dość popularna i ma w swoim asortymencie wiele perełek. Sama uwielbiam ją za pomadki w kredce Matte Crayn Lipstick, ale dzisiaj przychodzę do Was z recenzją BB Cream Beauty Balm No Light. Od kiedy polepszył się stan mojej skóry to chętnie sięgam na co dzień po takie delikatne kremy BB albo kosmetyki mineralne. Tym razem w moje ręce trafiła kolejna perełka marki Golden Rose. 



" Lekka formuła i prosty sposób aplikacji kremu BB sprawiają, że bardzo szybko można dzięki niemu dodać twarzy zdrowego blasku. Produkt wygładza skórę i wyrównuje jej koloryt tuszując jednocześnie drobne niedoskonałości. Zapewnia także odpowiednie nawilżenie w ciągu dnia. Posiada filtr SPF 25 (UVA/UVB), dzięki czemu zapewnia ochronę przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym. Formuła została wzbogacona o wit. E, która posiada cechy przeciwutleniające. Nie zawiera olejów ani parabenów."



Pokażę Wam dzisiaj wszystkie dostępne odcienie kremu BB i jest ich aż sześć, więc na pewno każdy znajdzie odpowiedni dla siebie kolor. Dla mnie na wiosnę i lato będzie odpowiedni odcień 02 i 03. Odcień nr. 01 jest chłodny a reszta nieco ciepła. Muszę przyznać, że odcień najciemniejszy nie jest aż tak ciemny co robi na mnie dobre wrażenie. 


Opakowanie bardzo ładnie się prezentuje, krem znajduje się w płaskiej tubce, która bardzo ładnie i estetycznie wygląda. Aplikator jest higieniczny i dzięki takiemu aplikatorowi możemy nałożyć odpowiednią ilość produktu i się nie marnuje. Pojemność jest standardowa dla podkładów i kremów BB czyli 30 ml. Zapakowane jest dodatkowo w estetyczne pudełeczko. Opakowanie jest minimalistyczne, ale takie lubię najbardziej. 



Jego konsystencja jest lekka, trochę rzadka. Można nałożyć go palcami jak i pędzlem. Jednak przy użyciu pędzla w moim akurat przypadku jest lepsze krycie. Krycie można nadbudować kolejną warstwą. Mam wrażenie, że dosyć szybko zastyga, więc starajmy się jak najszybciej go rozprowadzić. 
Jeżeli chodzi o efekt krycia to jest niewielki jednak po jakimś czasie ładnie się stapia z cerę i niedoskonałości nie są aż tak widoczne. Dla osób z bardzo suchą skórą może uwydatniać suche skórki, dlatego najlepiej pod spód nałożyć dobrze nawilżający krem. Dobrze ujednolica kolor skóry. Utrzymuje się on na skórze dobre 6 godzin, więc jak na krem BB uważam, że to długo. Zapach jest tak delikatny, że praktycznie w ogóle nie jest wyczuwalny. Ma wysoką zawartość SPF, więc na lato będzie bardzo dobry.

Jeżeli miałabym wybierać krem BB to na pewno postawiłabym na ten z Golden Rose. :)

Używacie kremu BB? Czy raczej zawsze stawiacie na podkłady? Koniecznie dajcie znać czy miałyście styczność z produktem, który Wam przedstawiłam. :)

12 komentarzy :

  1. Bardzo lubie GR, jednakże nie miałam styczności z ich kremami BB. Idzie lato więc na pewno skuszę się by wypróbować te alternatywę zamiast podkładu.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2017/02/czy-naprawde-jestes-wolny.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno będę o nim pamiętać latem, kiedy zawsze zaopatruję się w jakieś kremy BB ,bo nie chcę ciężkim podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama używam kremów BB o tym słyszałam, ale jakoś nigdy akurat tego nie kupiła. Bardzo ciekawa recenzja,zachęca do kupienia produktu więc może przy następnych zakupach się skuszę. Pozdrawiam Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że nie używałam jeszcze tego kremu - żadnego z dostępnych, które zaprezentowałaś, jednak najbardziej i najchętniej skorzystałabym zapewne z tego najjaśniejszego. Może przy następnych zakupach, spakuję również go do koszyka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że najjaśniejszy odcień jest faktycznie jasny i może się na niego skuszę :) Kiedyś, bo na razie mam dużo podkładów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna recenzja, muszę go przetestować:)Polecam krem cc z Bourjois:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. już któryś raz czytam, że kreb BB z GR jest świetny, a ja nadal go nie wypróbowałam, może dlatego, że się strasznie zawiodłam na niektórych markach, teraz używam Under Twenty, może przy kolejnym zakupie w końcu wypróbuję krem GR

    Kisses, Patt

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli stan mojej cery nie pogorszy się do lata to może w tym roku kupię sobie jakiś BB. Z Golden Rose jeszcze nie widziałam, ale na pewno wybrałabym ten najjaśniejszy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam jeszcze podkładu tej marki. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Golden Rose jeszcze nie próbowałam żadnych kosmetyków oprócz szminek, ale fluid wydaje się fajny to może go spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z firmy golden rose używam tylko pomadek i kredek do ust , osobiście preferuje podkłady , dlatego nie znam przedstawianego przez Ciebie produktu , ale moze kiedyś sie skuszę kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię te kremy BB, miałam okazję wypróbować i jestem zachwycona :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger