11:08:00

L`OREAL MASKA CZYSTA GLINKA

Dzisiaj opowiem Wam o drogeryjnej maseczce do twarzy z glinką L`Oreal ParisMożna kupić glinkę i zrobić sobie samemu maseczkę do twarzy, ale wiadomo, że nie każdy ma zawsze na to czas i sięga po gotowe maseczki. Nie mam produktów pełnowymiarowych tylko próbki w saszetkach o pojemności 7 ml, ale przetestowałam i wiele mogę o niej napisać. Jedna saszetka wystarcza na 3 aplikacje. Pojemność pełnowymiarowego produktu to 50 ml i podobno wystarcza na 10 aplikacji, ale wydaje mi się, że spokojnie wystarczyłaby na więcej. Testowałam maseczkę moc węgla oraz moc eukaliptusa. Dostępna jest również moc czerwonych alg, niestety nie miałam okazji testować, ale na pewno wypróbuję w najbliższym czasie. 



Przeważnie sięgam po maseczki nawilżające, ale skóra czasami potrzebuje dobrego oczyszczenia. Niedokładnie oczyszczona skóra traci blask i starzeje się szybciej. Na kondycję naszej skóry wpływają takie czynniki jak: zanieczyszczone powietrze, stres, używki, deszcz, wiatr, promienie UV, temperatura powietrza, brak snu i klimatyzacja. Naprawdę należy na to zwracać uwagę jeżeli chcemy za kilkanaście lat wyglądać tak jak teraz. 

Po raz pierwszy laboratoria L`Oreal Paris wyselekcjonowały 3 mineralne glinki (kaolin, montmorylonit, ghassoul) i połączyły je z trzema różnymi składnikami aktywnymi, tworząc maski o wyjątkowo kremowych konsystencjach. 
KAOLIN - glinka o wysokiej zawartości krzemianów, która doskonale absorbuje zanieczyszczenia i nadmiar sebum.
MONTMORYLONIT - glinka niezwykle bogata w minerały pomaga zredukować niedoskonałości.
GHASSOUL - glinka o wysokiej zawartości oligo elementów rozjaśniających skórę.

Muszę przyznać, że kosmetyków do pielęgnacji marki L`Oreal nie kupuję chociaż nie raz coś mnie kusiło. Z L`Oreala mam jedynie podkład. Maseczki stały się hitem i pewnie wiele z Was już o nich słyszało. 

Konsystencja maseczek jest kremowa, lekka i bardzo przyjemnie się ją nakłada. Maseczkę nakładamy na 10 do 15 minut. Ja zawsze przytrzymuję do piętnastu. Po nałożeniu maseczka szybko wysycha i ściąga się na twarzy. Niezbyt lubię takie maseczki, ale dla takiego działanie mogę się poświęcić 15 minut. Ze zmyciem nie ma żadnego problemu, zmywam ciepłą wodą i bardzo dokładnie schodzi.  



Maseczka moc eukaliptusa ma za zadanie oczyścić skórę i ją zmatowić. Jej zapach jest bardzo świeży i przyjemny, czuć eukaliptus. Po pierwszym użyciu widziałam, że moja skóra jest dokładnie oczyszczona, pory są mniej widoczne i jest delikatnie zmatowiona. Chętnie używam jej przed nałożeniem makijażu, wygląda on wtedy nieskazitelnie. Daje efekt odświeżenia skóry i rozświetlenia. 

Skład: Aqua / Water, Kaolin, Montmorillonite, Silica, Lecithin, Polysorbate 20, Butylene Glycol, Propylene Glycol, Oryza Sativa Starch / Rice Starch, Eucalyptus, Globulus, Leaf Methylparaben, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, CI 61570, CI 77492, Linalool. Geraniol, Coumarin, Citronellol, Parfum / Fragrance.



Druga maseczka moc węgla detoksykuje i rozświetla skórę. Redukuje ona niedoskonałości, dobrze oczyszcza, jeszcze lepiej niż eukaliptusowa. Skóra twarzy od razu staje się odżywiona i wygładzona. Będzie dobra dla osób borykających się z niedoskonałościami na twarzy oraz do skóry tłustej. 

Skład: Aqua / Water, Kaolin, Montmorillonite, Lecithin, Polysorbate 20, Butylene Glycol, Propylene Glycol, CI 77499 / Iron Oxides, Oryza Sativa Starch / Rice Starch, Moroccan Lava Clay, Charcoal Powder, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Xanthan Gum, Polyglycerin-10, Polyglyceryl-10 Myristate, Polyglyceryl-10 Stearate, Sodium Dehydroacetate, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Linalool, Limonene, Parfum / Fragrance (F.I.L B186966/1). 

Maseczki bardzo mile mnie zaskoczyły, dlatego skuszę się na trzecią wersję maseczki czyli tą z czerwoną glinką, która ma za zadanie złuszczyć naskórek i zwęzić pory. 

Maseczki są dostępne w Rossmannie, oraz na stronie Iperfumy.pl

17 komentarzy :

  1. Mam próbki tych maseczek i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te maseczki są świetne bardzo i to bardzo je polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówiłam próbki tych masek i dzisiaj idę po pełnowymiarowe produkty, bo jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ostatnio te maseczki w jednej z drogerii, wyglądają świetnie! ♥
    Chciałabym mieć takie próbki i przetestować każdą z nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te maski są bardzo ciekawe. Niedługo przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również dostałam próbki tych maseczek, jednak jeszcze ich nie wypróbowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam, ale jeszcze nie testowałam, tylko mój chłopak jedną i szczypała go twarz;/

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy produkt

    http://iamemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie zdążyłam żeby zamówić te próbki :( ale z pewnością te produkty przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczyszczające maski to coś dla mnie, wciąż próbuje i testuje nowe produkty

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie te maski od samego początku za mną chodzą, jednak na tą chwilę stawiam na bardziej naturalną pielęgnację i wolę sobie sama zmieszać odpowiednie składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam robić maseczki w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo super. Muszę wypróbować tych masek, bo zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym wypróbować na sobie drugą maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze widzę taką maskę, aż mnie zaciekawiłaś tym cudakiem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam saszetki tych maseczek z BeGlossy;)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger