09:15:00

KOREKTOR MASKUJĄCY BOURJOIS HEALTHY MIX

Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją korektora maskującego Bourjois Healthy Mix. Nie mogłam się doczekać aż kurier przyniesie moje zamówienie z Iperfumy.pl, ponieważ tam znajdowała się "perełka", którą wiele osób zachwala i ma naprawdę dobrą opinię. Jeżeli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdził korektor to zapraszam do dalszego czytania wpisu. :)



Opis producenta: Stworzony do walki z cieniami pod oczami. Dodaje skórze blasku i usuwa oznaki zmęczenia. Formuła korektora została wzbogacona o upiększające wyciągi z owoców: 
morela: rozświetla i rozjaśnia
malina: aktywuje mikro-cyrkulacje
melon: nawilża
Korektor jest dostępny w trzech odcieniach: 51 Light Radiance, 52 Medium Radiance, 53 Dark Radiance.

Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, MethylMethacrylate Crosspolymer, Propanediol, Isonoyl Isononanoate, Sodium Chloride, PEG / PEG-18/18 dimethicone, Silica, Disteardimonium Hectorite, Polyglyceryl-4 Isostearate, TocopherylAcetate, Caprylyl Glycol, Potassium Sorbate, Dimethicone, Chlorphenesin, Propylen Glycol, Alcohol Denat, Parfum (Fragrance), Sodium Stearoyl Glutamate, SorbitanSesquioleate, Disodium EDTA, Sodium Hyaluronate, Glycerin, Cocumis Melo(Melon) Ffruit Extract, Prunus Armeniaca (Apeicot) Fruit Extract, Rubus Arcticus Fruit Extract, Benzoic Acid, Sodium Benzoate, Sorbic Acid [ +/- May Contain): CI 77019 (Mica), CI 77007 (Ultramarines), CI 77491, CI 77491, CI 77499 (Iron Oxides), CI 77891 (Titanium Dioxide) ] 09BMV003-1 .

Jak widać skład jest naprawdę długi i niezbyt ciekawy. :)



Może zacznę od konsystencji, która jest dosyć gęsta jak na korektor, zdecydowanie wolę lekkie produkty pod oczy. Mimo, że korektor ma taką konsystencję to dobrze rozprowadza się go gąbeczką "jajkiem" jak i pędzelkiem. Wiele osób wyczuwa zapach owoców w podkładzie Bourjois Healthy Mix jak i w tym właśnie korektorze, nie wiem jak podkład, ale korektor nie ma dla mnie żadnego zapachu. Pojemność korektora to aż 10 ml. Opakowanie jest w formie tubki i nie ma problemu z wydobyciem produktu. Nakładamy tyle ile potrzeba. 
Zdecydowałam się na odcień 51 Light i mi nie przypasował, jak możecie zobaczyć na zdjęciu jest on żółtawy. Odcień sprawdzi się u osób, które mają niebiesko-fioletowe cienie pod oczami. U mnie coś tam zakrył, ale niestety jest widoczny. Od razu po nałożeniu widać warstwę korektora, ale po jakimś czasie się wtapia. Niestety skóra w tych okolicach jest wysuszona i nie daje super efektu. Ponownie bym go nie kupiła. 

Pojemność: 10 ml.
Cena: 27 zł.
Dostępność: Iperfumy.pl 



Może polecicie mi jakiś dobrze kryjący i lekki korektor na okolice oczu i na niedoskonałości na twarzy? :) 

14 komentarzy :

  1. Nie polubiłam korektora, tak samo jak kultowych Healthy Mix ani CC ani fluidu 123. Nie wiem, jestem jakimś ufokiem ale dla mnie Bourjoisa jest zbyt wysuszającą firmą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, szkoda że się nie sprawdził i to bardzo wielka bo słyszałam o nim wiele dobrego a tu takie nie miłe zaskoczenie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się nie sprawdził. Ja zawsze mam problemy z kupieniem i dobraniem korektora. Ciągle szukam takiego, który będzie odpowiedni dla mnie w stu procentach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena nie jest wysoka więc może się skusze i przetestuje go również.
    Ale również jak Ty mam straszny problem żeby odnalezc korektor który zakryje mi dobrze cienie pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcień ma bardzo ładny ze względu na żółty pigment - szkoda, więc że się nie sprawdza :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie znalazłam dla siebie dobrego korektora i wciąż testuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie jako korektor świetnie spisuje się podkład loreal true match ;)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie będę musiała poszukać czegoś lepszego, bo zastanawiałam się nad tym korektorem.

    asadowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda,że nie przypadł Ci do gustu.. Pod względem koloru dla mnie byłby akurat ten numer idealny,ale muszę przemyśleć poważnie jego zakup .. Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, ze sie nie sprawdził bo o Bourjois słyszałam dużo pozytywnych opinii. Ja sama jednak niebiżywsm korektorów pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam inny korektor tej firmy i ładnie rozświetla, ale niestety wchodzi w załamania co brzydko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie ten korektor pod oczy był idealny bo potrzebowałam czegoś w żółtych tonach, żeby zakryć takie niebiesko-fioletowe siniaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna recenzja:) Używałam tego korektora, był dosyć przeciętny więc ponownie bym go nie kupiła:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger