09:00:00

KOLEJNA PEREŁKA KOSMETYCZNA

Przyszedł czas na test kolejnego tuszu do rzęs. Aktualnie testuję tusz do rzęs Pierre Rene Genial Volume. Kosmetyków marki Pierre Rene używam od długiego czasu, bardzo polubiłam podkład Skin Balance Cover oraz sypki puder. Są to moi faworyci i chętnie testuję kolejne produkty tej marki. 



Opis producenta: Wielofunkcyjny tusz do rzęs - pogrubia, wydłuża, definiuje makijaż! Aplikacja ułatwia indywidualną kreację makijażu: 1 warstwa - efekt naturalnych rzęs, 2 warstwa - efekt sztucznych rzęs. Komfortowa silikonowa szczoteczka z innowacyjną końcówką optymalnie modeluje rzęsy. 



Opakowanie przykuło moją uwagę, niby jest proste w kolorze czarno-białym, ale ma coś w sobie. :)
Szczotka jest silikonowa, jest bardzo prosta i część, na której znajdują się "włoski" jest długa. Nigdy nie miałam takiej szczotki przy tuszu do rzęs, ta mi się bardzo spodobała i na pewno zostawię ją później do jakiegoś innego tuszu. Kolor to głęboka czerń. 



Tusz ma za zadanie wydłużyć rzęsy i je podkręcić. Sprawdza się idealnie. Moje rzęsy dzięki tej szczotce są bardzo dobrze rozdzielone, wyczesane. Bardzo ładnie je podkręca i wydłuża co możecie zobaczyć na zdjęciu niżej. Trzyma się na rzęsach cały dzień i się nie kruszy. Oczywiście kupię go ponownie.



Pojemność: 12 ml
Cena: 17 zł
Dostępność: Iperfumy.pl


" Kosmetyki Pierre Rene PROFESSIONAL łączą właściwości pielęgnacyjne i odżywcze, skutecznie ograniczamy w nich poziom substancji alergizujących. Ergonomia opakowań, mnogość odcieni oraz nowoczesny design gwarantuje komfort użytkowania. Pragniemy, by nasze produkty spełniały wymagania współczesnej Kobiety w sensie mody, wyglądu, funkcjonalności czy wreszcie skuteczności działania. 
Hitem naszej obecnej kolekcji jest Pallete Match System stworzony z myślą o możliwości indywidualnej kreacji zestawów kolorów cieni, róży czy pudrów pod katem urody i upodobań Kobiety. Bogaty wybór 116 cieni, 14 róży i 10 pudrów pozwala stworzyć własną paletę do makijażu. 
Moda na manicure hybrydowy zainspirowała nas do stworzenia kolekcji produktów do jego profesjonalnego wykonania Hybrid System at Home, również w domu. Jesteśmy gotowi wyposażyć każdy salon oraz domowe zacisze w pełen zestaw kosmetyków i akcesoriów niezbędnych do wykonania manicure hybrydowego. 

Znacie markę Pierre Rene ? Dajcie koniecznie znać co się u Was sprawdziło z tej firmy. :)

9 komentarzy :

  1. Nie znam marki ;) ale chyba się z nią zapoznam... Widzę, że tusz jest ładnie rozprowadzony na rzęsach i szczoteczka wygląda na fajną... Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podkład od nich i jest po prostu do bani :P
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podkład Skin Balance Cover i jest to mój ulubieniec. :)

      Usuń
  3. Nie używałam jeszcze tego tuszu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna recenzja:) Tusz wydaje się ciekawy:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię, gdy rzęsy są długie i grube. Tego tuszu użyłabym z pogrubiającym i myślę, że spełniłby moje oczekiwania. :)
    http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega super efekt, chociaż i tak jestem zwolenniczką objętościowych rzęs :) + obserwuje
    buziaki, 

    http://loveshinny.pl ​​​​​​​

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze myślałam, że Pierre Rene to droga firma a tu proszę! Szukam aktualnie czegoś co nie będzie sklejać moich rzęs i chyba mnie przekonałaś. Muszę koniecznie przetestować, nigdy nie widziałam tak prostej szczotki i szczerze jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger