11:14:00

SKUTECZNE PRODUKTY NA NIEDOSKONAŁOŚCI TWARZY

Na rynku możemy znaleźć bardzo dużo kosmetyków naturalnych jednak nie każdy jest w " 100% naturalny" tak jak mówią. W swoich składach zawierają niestety różne konserwanty i składniki, które szkodzą naszej skórze. Pierwszy raz w moje ręce trafił naturalny krem, który pomógł mi w walce z niedoskonałą cerę. Jest to krem do cery trądzikowej problematycznej, ale o nim dowiecie się w dalszej części wpisu. Chciałabym Wam również pokazać suchy szampon kwiaty we włosach oraz makowo rozmarynowe mleczko do mycia twarzy


Trawiaste Naturalni
Roślinne produkty pielęgnacyjne do stosowania zamiast kosmetyków. Wytwarzane na bazie surowych soków z ziół, owoców i warzyw, w połączeniu z tłoczonymi na zimno olejami i masłami z roślinnych pestek. Nasze produkty zawierają aktywne drobinki ziół, naturalne soki i wyciągi z wszelkich "traw". Tworzona na świeżo, ręcznie i wyłącznie na zamówienie.
Produkty TRAWIASTE są wolne od chemicznych konserwantów, sztucznych barwników, wybielaczy i spulchniaczy. TRAWIASTE nie mają nic wspólnego z kremami dostępnymi w drogeriach. Są to kremy jadalne i "brudne" z drobinkami dóbr wszelakich od matki ziemi. 


Mój pierwszy w 100% naturalny krem jaki miałam okazję testować. Już się nie mogłam doczekać aż Wam o nim napiszę bo moja skóra bardzo się z nim polubiła. Krem ma silne działanie przeciwzapalne i bakteriostatyczne. Moja skóra boryka się z niedoskonałościami i każdy krem na trądzik, który używałam nie poprawił wyglądu mojej skóry aż tak żebym lubiła chodzić bez makijażu. Krem nakłada się na mokrą skórę i bardzo mnie to zdziwiło bo nigdy nie słyszała o tym żeby stosować kosmetyki na mokrą skórę twarzy, ale dzięki temu krem dobrze wchłania się w skórę i ma lepsze działanie. Efekty widziałam już po tygodniu stosowania, ale dopiero po miesiącu piszę Wam recenzję, ponieważ chciałam zobaczyć jak skóra będzie wyglądać po dłuższym używaniu tego produktu. Efekt jest rewelacyjny! Na mojej twarzy pojawia się mniej niechcianych niespodzianek, zmniejszyła się ilość zaskórników, skóra jest dobrze nawilżona i napięta. Poprawił się znacznie koloryt skóry i zniknęły zaczerwieniania. Używam go tylko i wyłącznie na noc żeby krem dobrze zadziałał na skórę, nie powinno łączyć się go z chemicznymi kosmetykami. Krem kosztuje 60 zł, ale kupiłabym go ponownie. Nigdy nie miałam tak świetnego kremu, który działałby tak dobrze na moją skórę twarzy.
Jego konsystencja jest rzadka, ale dobrze aplikuje się go na skórę. Ma ładny ziołowy zapach. Mam wrażenie jakbym była na łące. 
Chodziłam do dermatologa i za każdym razem wyrzucałam pieniądze w błoto. Ten krem jest lepszy niż jaka kolwiek maść i można go kupić za 60 zł. 
Pojemność kremu to 30 ml. Jest ważny dwa miesiące i należy przechowywać go w lodówce. 

Skład: olej z liści laurowych, woda, ekstrakt z kory brzozy, korzeń łopianu, masło capuacu, olej andiroba, olej z czarnuszki, lawenda, tymianek, kwas migdałowy, olej rycynowy, gliceryna roślinna, siarka, witamina E, guma guar. 


Czas na drugiego ulubieńca czyli mleczko do mycia twarzy z makiem i rozmarynem. Najbardziej co mi się spodobało w tym produkcie to oczywiście opakowanie. Często kupuję produkty ze względu na opakowanie, ale ten produkt ma też świetne działanie! Mleczko używam również od miesiąca tak jak krem, ale tego produktu używam rano i wieczorem. Pojemność to 110 ml. i jest bardzo wydajne. Używam go tak jak napisałam - od miesiąca a zużycie jest na razie do początku etykiety. Bardzo dobrze radzi sobie z myciem twarzy, skóra po nim się nie ściąga, wręcz przeciwnie - jest nawilżona i gładka. Redukuje zaczerwienienia i łagodzi podrażnienia. Mleczko się nie pieni, ale za to dobrze zmywa zanieczyszczenia ze skóry. Podczas mycia pod palcami można wyczuć ziarnka maku, które dobrze masują skórę. Zapach ma ziołowy, bardzo przyjemny. 
Cena mleczka to równe 40 zł, ale za działanie kupiłabym ponownie. Czasami wydajemy większe sumy pieniędzy na kosmetyki drogeryjne a tu mamy takie cudo pod nosem. Zachęcam do przetestowania.

Skład: woda, mak, masło capuacu, rozmaryn, olej z maku polnego, owoc kasztanowca, żywica z mirtu, ocet jabłkowy, żywica świerkowa, gliceryna roślinna, lukrecja, glinka niebieska, olej rozmarynowy, glukozyd kokosowy, kokamidopropyl betaine, guma ksantanowa, kwas salicylowy, alkohol beznzylowy.






Ostatni produkt nie jest do twarzy, ale do włosów. Jest to suchy szampon kwiaty we włosach. Nazwa szamponu idealnie do niego pasuje. Firmę uwielbiam też za to, że zamieszcza kosmetyki w tak ładnych opakowaniach. Karafka posłuży mi później na pewno jako wazonik albo coś innego. Na pewno je wykorzystam. Jeżeli czytacie mojego bloga to wiecie, że zawsze muszę mieć w szafce suchy szampon, ponieważ często się przydaje w sytuacjach kryzysowych. Ten szampon jest zdecydowanie lepszy od Batiste tyle, że tutaj musimy aplikować szampon nakładając na rękę a następnie wmasowując w nasadę włosów. Jednak robi się to szybko i nie sprawia kłopotu. Włosy po nim są długo świeże i co najważniejsze - nie zostawia białego nalotu na włosach jak czasem Batiste. Głowa po nim nie jest wysuszona i nie swędzi. Ma przyjemny ziołowy zapach. Zioła zawarte w szamponie stymulują do szybszego wzrostu włosów, odblokowują mieszki włosowe, odświeżają.
Cena to 70 zł za pojemność 240 ml. Ma trzy miesiące przydatności. 

Skład: Infusion of herbs, Dimethylimidazolidinone Rice Starch, Diatomaceous Esrth, commiphora myrrha.

Firma Trawiaste w czerwcu 2016 r. wprowadziła na rynek swoje kosmetyki i jestem ciekawa czy już coś testowaliście? Dajcie koniecznie znać bo jestem ciekawa innych kosmetyków tej marki. :)

Trawiaste Naturalni dostarczają łąkę do Twojej łazienki!

14 komentarzy :

  1. Świetny post. Jestem zaciekawiona mleczkiem do mycia twarzy. Nie miałam pojęcia o tym produkcie. Na pewno zakupie i przetestuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie miałam kosmetyku w 100 procentach naturalnego. Bardzo chciałabym przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja praktykuję naturalną pielęgnacje od roku, na blogu można znależć wiele wpisów o tym- tam dokładnie opisuje zmiany. Przyznam Ci, że moja skóra jest po prostu lepsza, po użyciu tych naturalnych produktów. Czasu by mi brakło, by opisać jak bardzo zrewolucjonizowały moją pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce, ale kocham naturalne produkty więc to coś dla mnie :))

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  5. Takich produktów jeszcze nigdy nie stosowałam, naprawdę wydają się przyjazne skórze, zainteresowałaś mnie nimi, przede wszystkim świetne zdjęcia :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej marce, o naturalnej pielęgnacji już dość sporo słyszałam, ale nie miałam okazji jeszcze jej testować, ale jak widać powinnam żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkty są mi nieznane, ale z chęcią po nie sięgnę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o czymś takim jak suchy szampon, wow!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz racje, większość naturalnych kosmetyków okazuje się być nie do końca naturalnymi. Ten krem jest boski i gdybym miała wielkie problemy ze skórą to na pewno zwróciłabym na niego uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale już mi się mocno podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie. Kosmetyki wydają się być świetne, a dodatkowo zjawiskowo wyglądają. Pomyślę, czy się na nie nie skusić. :)

    Jakbyś miała czas to zapraszam rownież do Mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku pierwszy raz widzę tak ładne kosmetyki do pielęgnacji! Chętnie wypróbowałabym tego niebieskiego mleczka, bo wygląda bardzo zachęcająco :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam maniacko kosmetyków firmy Trawiaste! Mam przetestowany krem do rąk - genialny, pasta do zębów z żyworódki, pomada z buraka - jadalna i pyszna, dezodorant - dla mnie niestety nieco za słaby na lato, peeling do twarzy, krem rokitnik z jarzębiną, koktajl krem z żyworódki, szampon z rokitnikiem i werbeną - trudno mi coś powiedzieć bo włosy niestety farbuję. Scrub do ciała pachnie obłędnie, skóra po nim niebiańska :-) Wszystko świetne, świetne!!! Teraz zabieram się za testowanie kolejnych produktów.

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger