22:06:00

PALETA CIENI DO POWIEK "TRIO"

Dużymi krokami zbliża się wiosna także przyszedł czas na odświeżenie i wprowadzenie nowych kosmetyków z kolorówki. Dzisiaj pokażę moje nowe odkrycie marki Dr.Hauschka czyli paletę cieni do powiek Trio. Są to twarzowe kolory w trzech odsłonach. 



Od producenta: Wysokiej jakości cienie w eleganckim opakowaniu. Paleta cieni do powiek Trio z edycji limitowanej "Dear Eyes..." to trzy twarzowe cienie pod trzema postaciami: błyszczącej, jedwabistej i matowej. Wszystkie trzy tworzą harmonijne, żywe, połyskujące niuanse kolorystyczne. Delikatnie połyskujący cień w kolorze perłowego beżu stanowi nie tylko doskonałą bazę na powieki, ale również podkreśla oczy, dzięki czemu wydają się one większe. Jedwabiście perłowy cień w kolorze pudrowego różu dodaje świeżości, a cień w kolorze matowego ciemnego brązu nadaje oczom głębi. Wszystkie trzy cienie zawierają sproszkowany jedwab oraz wyciągi z przelotu pospolitego, oczaru i czarnej herbaty, które pielęgnują delikatną skórę wokół oczu i dodają im blasku.



W ofercie Dr.Hauschka dostępne są trzy paletki cieni. O palecie "Lawendowe Sny" wspominałam Wam już jakiś czas temu (tutaj). Sprawdziła się ona u mnie super i z wielką chęcią jej używam. Byłam bardzo ciekawa innych paletek i postawiłam na paletę trio, która ma przepiękne odcienie, wykonamy nią makijaż dzienny jak i wieczorowy. Trzy cenie a można zdziałać cuda na oczach. 
Połączenie kolorystyczne jest idealne. Są dobrze napigmentowane, ładnie odbijają światło. Cienie są kremowe i dobrze się z nimi pracuje. Fajnie się ze sobą łączą. Myślę, że taka paletka spodoba się prawie każdej kobiecie. Cienie bardzo długo utrzymują się na oku bez bazy. Nie osypują się i długo utrzymują się na oczach.



Znacie markę Dr.Hauchka? Mieliście okazję już coś testować? :) Już na wiosnę będzie nowa odsłona kosmetyków kolorowych także zapraszam do śledzenia. ;)

13 komentarzy :

  1. O jejku, ale śliczne kolorki ma ta paletka ;) Idealne do makijażu dziennego ;)
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolory. Teraz tyle tych paletek promują że ciężko wybrać którą kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam już tę firmę, ale tej palety w jej ofercie nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo iż brązów i beży już mam mnóstwo to dla samego opakowania bym kupiła tą paletkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kolory , brązy od jasnych po te najciemniejsze to moj must have w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka niby zwykła paletka a kolorki idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tę markę, ale nigdy się nią nie interesowałam, jednak ta paletka przekonuje mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z marką nie miałam zupełnie nic wspólnego, ale bardzo ciekawi mnie zarówno pielęgnacja jak i kolorówka :D Piękne kolory, bardzo moje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz spotykam się z tą marką, ale cienie od razu mi się spodobały :)
    http://paacziii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger