10:31:00

MINERALNIE Z LILY LOLO | COSTASY.PL

Znowu przychodzę do Was z nowościami. Tym razem są to kosmetyki mineralne marki Lily Lolo, o których jest głośno w blogosferze. Miałam już do czynienia z kolorowymi kosmetykami mineralnymi jednak z całkiem innej firmy. Mimo, że mam cerę z niedoskonałościami to ostatnio bardzo lubię sięgać po takie kosmetyki. Są również świetnym rozwiązaniem na lato, gdy nie lubicie nosić ciężkiego podkładu. 



Lily Lolo oferuje szeroki wybór sypkich podkładów, korektorów, pudrów, naturalnych róży do policzków, sypkich i prasowanych cieni do powiek, błyszczyków, szminek oraz bronzerów. Dostępne są również pędzle. Produkty Lily Lolo są niezwykle łatwe w użyciu, dzięki czemu wykonanie nimi perfekcyjnego makijażu nie powinno zająć więcej niż kilka minut. Mineralne podkłady Lily Lolo mają sypką, jedwabiście gładką konsystencję. Doskonale radzą sobie z tuszowaniem wszelkich niedoskonałości, tj. krosty, zaczerwienienia i skazy nie tworząc przy tym efektu maski.



Puder sypki Flawless Matte.

Opis producenta: Flawless Matte to wyjątkowy kosmetyk matujący. Doskonale sprawdza się jako naturalna baza pod podkład lub też jako nieskazitelne wykończenie makijażu. Ten puder o właściwościach absorbujących sebum zabezpiecza skórę twarzy przed nadmiernym świeceniem. Świetnie sprawdza się również jako mineralna baza pod cienie.

Skład: Glinka Biała, Mika

Od dawna chciałam przetestować mineralny "biały puder" i właśnie trafił w moje ręce puder z Lily Lolo. Bałam się, że puder może rozjaśnić nałożony pod nim podkład jednak tak się nie stało. Nie bieli. Jest bardzo drobno zmielony i nakładam go pędzlem na całą twarz, albo na niektóre partie twarzy gąbeczką "jajkiem". Moja skóra się mocno nie świeci jednak lubię go używać. Skóra przez cały dzień jest zmatowiona, puder ładnie się utrzymuje. Można używać go również jako mineralną bazę pod podkład albo pod cienie do powiek. Ogólnie jestem zadowolona z pudru Flawless Matte i myślę, że drugi raz bym się na niego skusiła. Ma fajny skład, więc nie szkodzi skórze.

Pojemność: 7g
Cena: 81,90 zł
Dostępność: Costasy.pl 



Podkład mineralny.

Opis producenta: Delikatna, jedwabista konsystencja, prosty skład i filtr SPF15 - to tylko niektóre z zalet podkładów mineralnych Lily Lolo. Zapomnij o efekcie maski i postaw na naturalny makijaż. Poziom krycia podkładów zależy od ilości nałożonych warstw, a do wyboru masz aż 18 odcieni. Ich głównym składnikiem jest mika, która ma właściwości rozpraszające światło. Podkłady mineralne Lily Lolo to piękna, promienna cera bez wysiłku. 

Skład: Mika, Tlenek Cynku, Dwutlenek Tytanu, Tlenki Żelaza, Ultramaryna.

Jak można zauważyć kosmetyki mineralne mają przyjemny skład. Wybrałam odcień Warm Peach i jest to podkład o ciepłym kolorycie dla cery jasnej. Jest to jeden z najchętniej kupowanych jasnych odcieni podkładu. Jak możecie zauważyć w opakowaniu wydaj się być on ciemny i jak pierwszy raz go zobaczyłam to się załamałam, że odcień nie będzie mi odpowiadać, ale ku mojemu zdziwieniu okazał się być idealny. Ładnie przykrył niedoskonałości skóry, nie 100%, ale zakrył to z efektem naturalnym a nie "maski". Zatuszował też ładnie zaczerwienienia. Podkład wygląda ładnie też bez pudru, nie ma konieczności nakładania go. Skóra się nie świeci po całym dniu a podkład trzyma się cały dzień i jestem naprawdę pod wrażeniem. Bardzo dobrze się go rozprowadza pędzlem Super Kabuki

Pojemność: 10g
Cena podkładu: 81,90 zł
Cena pędzla: 91,90 zł
Dostępność: Costasy.pl/podkład  Costasy.pl/pędzel



Korektor mineralny.

Opis producenta: Mineralne korektory zapewniają bardzo mocne krycie, dzięki czemu tuszowanie wszelkich niedoskonałości jest wyjątkowo proste. Co więcej, łatwo stapiają się ze skórą i łączą z podkładem, pozostając niewidoczne przez cały dzień. Od maskowania cieni pod oczami, po popękane naczynka i plamy pigmentacyjne - w ofercie Lily Lolo z pewnością znajdziesz produkt, który spełni Twoje oczekiwania. Do wyboru są korektory cieliste oraz korektory kamuflujące. 

Skład: Kaolin, Tlenek Cynku, Dwutlenek Tytanu, Tlenki Żelaza

Bardzo byłam ciekawa korektora. Zawsze muszę mieć w kosmetyczce korektor. Wybrałam odcień Barely Beige i jest to jasny odcień i dla osób z jasną karnacją będzie idealny. Zmniejsza on widocznie zaczerwieniania i jest bardzo fajny pod oczy, ponieważ jest lekki. Można go nakładać na mokro jak i na sucho jednak ja stosuję tą druga metodę. Korektor działa również leczniczo na niedoskonałości i faktycznie używam go od jakiegoś czasu i widocznie się zmniejszyły. 

Pojemność: 5g
Cena: 51,20 zł
Dostępność: Costasy.pl 




puder | podkład | korektor

Mam dla Was jeszcze kilka rad, pomocniczych informacji jak aplikować kosmetyki mineralne. :)

Na wieczko wsypujemy niewielką ilość kosmetyku i następnie wmasowujemy cały produkt w pędzel aby nic nie zostało na zakrętce. Drugim krokiem jest strzepnięcie nadmiaru produktu uderzając brzegiem pędzla o pokrywkę. Następnie uderzamy pędzlem o płaską powierzchnię tak aby kosmetyk osadził się we włosiu pędzla i wtedy nie ma problemu z osypywaniem się kosmetyku. 

Osoby z cerą suchą, naczyniową i delikatną powinny nakładać kosmetyk za pomocą pędzla w sposób posuwisty czyli z góry na dół, natomiast cera normalna, mieszana i tłusta - ruchy okrężne. 

Używacie kosmetyków mineralnych? Może mieliście do czynienia z kosmetykami Lily Lolo?

17 komentarzy :

  1. Nie używam kosmetyków mineralnych, ale z chęcią przygarnęłabym pędzelek :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest to wszystko takie drogie, chyba każda dziewczyna by chciała takie kosmetyki. Polecę mojej dziewczynie ten post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawi mnie podkład mineralny ,do tej pory mam puder,róż i bronzer i super ,ale z innej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. firmę znam, ale jeszcze nic nie używałam.
    świetnie się prezentują :) przepiękna zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna recenzja, zachęca do kupna, wszystko napisane przejrzyście, a zdjęcia cudowne. wygląd bloga również zachęca, wszystko na plus:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę o tej firmie, a chciałam zmienić bo już powoli mam dość typowych marek dostępnych w każdej drogerii. Myślałam, że nic mnie już nie zaskoczy i zacznę szukać alternatyw na zagranicznym rynku, ale właśnie odkrywałam swoją alternatywę u Ciebie. Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie słyszałam o tej firmie... A kosmetyków mineralnych nie używałam wcale, choć bardzo mnie ciekawią. Może kiedyś się skuszę? Choć cenowo nie zachęcają, no ale coś za coś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pędzel tej firmy, używam go jakieś 3-4 lata i nie zgubił ani jednego włoska. Sprawdź się idealnie! Używałam tez podkładu - bardzo polecam! Mam też cienie które są bardzo napigmentowane. Myśle, ze warto zainwestować w te kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny wpis:) Uwielbiam mineralne kosmetyki, pozdrawiam:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze okazji mieć styczności z produktami mineralnymi i bardzo żałuje, bo mogły by się u mnie sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam bardzo dużo dobrego o kosmetykach z tej firmy, kuszą mnie od dawna. Myślę, że po świętach uda mi się je zakupić, zawsze chciałam spróbować jakiś kosmetyków mineralnych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam je, jednak mi nie do końca przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Głośno w blogosferze, jednakże ja o nich nie słyszałam. Wiążę się to także z tym, że ich nie miałam :D Muszę wypróbować!


    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne opakowania! W sumie nie słyszałam jeszcze o takiej firmie, ale brzmi fajnie.

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Minerałki właśnie najkorzystniej działają na cery problematyczne, bo te oddychając odwdzięczają się coraz mniejszą ilością niespodzianek :) zawsze polecam minerałki, lily lolo jest takie jedwabiste, o średnim kryciu,ale zdecydowanie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam tych ani podobnych kosmetykow a widze ze prezentuja ske bardzo ciekawie i korzystnie! Trzeba bedzie kiedys sprobowac ten pierwszy raz ;) buziaki


    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger