16:07:00

L`OREAL PARIS TRUE MATCH - PODKŁAD NR.1 NA ŚWIECIE

Pierwszy raz mam do czynienia z nową formułą podkładu L`Oreal True Match. Od dawna kusił mnie zakup tego podkładu i w końcu znalazł się w mojej kosmetyczce. Parę lat temu miałam pierwszą wersję tego podkładu i sprawdziła się u mnie dobrze, dlatego też byłam pewna zakupu nowej wersji. Słyszałam o nim dużego dobrego i nawet z odcieniem trafiłam idealnie. Wspominałam Wam już, że moim ulubionym podkładem jest Pierre Rene Skin Balance Cover jednak zimą odcień najjaśniejszy był dla mnie idealny a teraz gdy chciałam odcień ciemniejszy to niestety, ale byłby na razie dla mnie za ciemny, na lato na pewno się skuszę. Podkład L`Oreal wybrałam w odcieniu 2.N Vanilla o neutralnej tonacji i jest to odcień idealny dla mojej cery. Jeśli chodzi o podkłady to jestem bardzo wymagająca, wybierając ten podkład byłam przekonana, że się u mnie sprawdzi i właśnie tak się stało. 

 
Czym różni się nowa wersja podkładu od poprzedniej? Wzbogacono go w olejki eteryczne, został podwyższony standard nawilżenia i o nowe hybrydowe pigmenty. 
Cała seria podkładów ma aż dziewięć odcieni także myślę, że każdy znajdzie idealny odcień dla swojej cery.


Moją uwagę na pewno przykuło opakowanie, które jest bardzo eleganckie i wygląda na naprawdę drogi podkład. No w sumie w Rossmannie można go kupić za 60 zł bez grosza także do tanich też nie należy. Ja swój zamówiłam w drogerii Iperfumy.pl i zapłaciłam za niego 36 zł. Jest różnica? Jest i to duża. :) 

Jestem pod wrażeniem tego podkładu. Podkład ma lekką konsystencję, jest dość płynny, ale nie przeszkadza mi to bo pracuje się z nim świetnie. Nie zastyga szybko na twarzy. Moja cera jest ostatnio bardzo sucha i dzięki olejkom zawartym w podkładzie wygląda on pięknie na skórze. Nie podkreśla suchych skórek, nie robi "ciastka" na twarzy, nie zbiera się w zmarszczkach mimicznych. Ma bardzo dobre krycie i właśnie tego oczekuję od podkładu. Nie muszę stosować nawet korektora. Nie daje efektu maski. Skóra wygląda na bardzo zdrową. Jestem ciekawa jak sprawdziłby się w upalne dni. Na twarzy utrzymuje się cały dzień i nie świeci się. Wykończenie nie jest matowe, efekt jest naprawdę naturalny. Na zdjęciu podkładu w buteleczce można zauważyć dużo złotych drobinek. Póki co jestem bardzo z niego zadowolona, ale na pewno po dłuższym stosowaniu jeszcze Wam o nim wspomnę. :)

Znacie ten podkład? :)

32 komentarze :

  1. Często sięgam po tę firmę wybierając kosmetyki, dlatego również mogę ją serdecznie polecić. Świetny wpis, pozdrawiamy Art of Life!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo go lubię, ładnie u mnie wygląda i ładnie się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie też na zimę najjasniejszy kolor z PR SkinBalance był idealny, jednak pośród Loreala nie znalazłam nestety swojego koloru. Chyba wrócę na wiosnę ponownie do Skin79 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosuje od niedawna ten podkład i również jestem z niego mega zadowolona :) Dobrze się czyta taką recenzje :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :
    PaniSarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post:) Lubiłam starą wersję tego podkładu, nowej jeszcze nie używałam. obecnie używam Bourjois Healthy Mix i polecam:) Pozdrawiam!:)
    ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ciekawie i krycie wydaje się być zacne :D Jednak przez wzgląd na skład i zawartość silikonów w produkcie raczej się na niego nie skuszę :/ Jestem takim frikiem kosmetycznym i bardzo dużą uwagę przywiązuję do składów kosmetyków. A szkoda, bo wygląda ciekawie :/

    http://platinumredhead.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten podkład choc z drogeryjnych wolę revlon .

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesujący podkład, jeszcze go nie miałam, ale najwyższą pora to zmienić.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też go uwielbiam, mam już chyba z 5 opakowanie i dokładnie ten sam kolor:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam tego podkładu, ale może się skuszę na promocji -49% w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam tego podkładu, ale kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znałam starą wersję, nowej nie miałam. Ale nie wiem czy by mi się sprawdził, bo mam cerą mieszaną. Z iperfumy, też zamawiam, bo bardzo się opłaca :)
    www.pudernik.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię kosmetyki z ich serii.Tego podkładu jeszcze nie miałam,ale sobie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tej firmy to używałam tylko kosmetyków do włosów.Może kiedyś przetestuję ten podkład :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę się kiedyś na niego! Ja zawsze mam problem z doborem idealnego podkładu, ale ostatnio zamówiłam z Revlona i spisuje się znakomicie!
    http://momentdlamniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam kiedyś ten podkład w Rossmanie, ale nie zakupiłam go, bo stwierdziłam, że na razie nie jest potrzebny. Jednak może kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Długo myślałam nad kupnem tego podkładu. Może się w końcu skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kupuję takie produkty tylko w internecie bo są o 50 % tańsze :) Ja nie mogłabym się skusić na ten podkład, bo mam baaardzo jasną karnację :(
    http://rooksiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Będę ten podkład zamawiać za jakiś czas i jestem jego bardzo ciekawa :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia *.* Dodaje od razu do obserwowanych!
    Jednak moje odczucia co do podkładu są mieszane. Lubię go,jednak dla mnie nie jest tym numerem 1. i wolę np podkład z Catrice, który jest o wiele tańszy. Dużo zależy jeszcze od tego, jaką kto ma cerę i jakie krycie preferuje :)
    dominikakornelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Firm pierwsza klasa. Ale 60 zł to przesada. Dlatego i ja lubię drogerie internetowe. Wszystkie kosmetyki są tańsze, nie trzeba biegać z rana w dzień promocji. Super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi również ten podkład bardzo przypadł do gustu :) Najważniejsze to trafić w swój odcień :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś go miałam coś tak kojarzę, ale zniechęciłam się, bo nie trafiłam z kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Rossman zawsze przesadza z cena ;/ a na ten podkład od dawna poluje ale jeszcze niestety nie wpadł w moje ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oczywiście, że go znam, ale wieki go nie używałam ;-) Być może jeszcze kiedyś po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie mój ulubiony i świetnie się sprawdza na mojej suchej cerze ! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. znam :D używałam jakis czas temuuuu! :D teraz przerzuciłam się na ten infallible 24 mate :) tez z Loreal! polecam :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam go, ale ja co raz rzadziej używam podkładów :) Zapowiada się naprawdę ciekawie i ma bardzo ładny kolor. A ceny w drogeriach stacjonarnych czasem porażają i tutaj mamy kolejny przykład tego, jak bardzo są zawyżane.

    OdpowiedzUsuń
  29. nie używałam nigdy podkładów z L'oreala.. obecnie moim faworytem jest Revlon!

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam dokładnie ten sam kolor co Ty i rzeczywiście, bardzo komfortowo się go nosiło, ale kolor nie do końca mi odpowiadał ;)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger