18:50:00

KOLEJNA NOWOŚĆ W MOJEJ KOSMETYCZCE

Dzisiaj przychodzę do Was z mini recenzją tuszu do rzęs Delia Cosmetics Glamour tusz do rzęs zwiększający objętość, wydłużający i podkręcający. Tuszy do rzęs używam bardzo różnych, są takie, do których zawsze wracam, ale przeważnie, gdy mi się skończy to testuję coś nowego. Miałam kiedyś tusz z Delia Cosmetics i byłam bardzo z niego zadowolona dlatego i tym razem podczas zakupów w drogerii Iperfumy.pl dodałam do koszyka nowość z tej samej firmy. Zdecydowanie wolę te z tańszej półki cenowej. Dla mnie tusz do rzęs to podstawa w makijażu, robiąc makijaż zawsze muszę mieć podkreślone oko. :)


O firmie Delia.
" Delia Cosmetics to rodzinna firma z polskim kapitałem, która nieprzerwanie od 1998 roku tworzy wyjątkowe i skuteczne kosmetyki. Połączenie ogromnej wiedzy, pasji i nowatorskich pomysłów z unikatowymi recepturami, najlepszymi surowcami i innowacyjną technologią stanowi klucz do jej sukcesu. Dowodzą tego liczne, prestiżowe nagrody oraz miliony zadowolonych klientów na całym świecie. To dla nich Delia Cosmetics realizuje Strategię Piękna".

Rzęsy w wydaniu Glamour są zmysłowo długie, pogrubione i podkręcone.
Lekka formuła stylizuje rzęsy, zapewniając trwały i precyzyjny makijaż oka.
Miękkie woski dodają rzęsom długości i objętości.
Specjalnie wyprofilowana szczoteczka z włosia perfekcyjnie rozdziela rzęsy, trwale je unosząc.


Spodobało mi się opakowanie tuszu, jest proste i minimalistyczne. Tusz kosztuje równe 10 zł i ma pojemność 11 ml. Delia Cometics to polska firma i oczywiście kosmetyki są wyprodukowane w Polsce a ja bardzo lubię polskie kosmetyki. 

Efekty mascary możecie zobaczyć na zdjęciach. Ja mogę powiedzieć o niej tyle, że jest naprawdę trwała na rzęsach. Ma intensywny czarny kolor, a nie jak niektóre tusze niby są czarne a wpadają w szarość. Nie skleja moich rzęs, ładnie je rozdziela, podkręca i wydłuża. Bardzo dobrze wygląda na rzęsach przez cały dzień. Nie kruszy się. Ma fajną, prostą szczotkę.

Tusz się u mnie sprawdził i znalazł się na liście najlepszych tanich tuszy do rzęs. Spełnia obietnicę producenta. Tusz jest bardzo wydajny i nie wysycha szybko w opakowaniu. Zdecydowanie mogę go polecić i zachęcam do przetestowania. 

Markę Delia znam od dawna i domyślam się, że większość z Was też ją na pewno zna. Używaliście tego tuszu do rzęs lub innego z tej samej firmy?

Zbliżają się Święta wielkanocne i postanowiłam przyjaciółce wysłać kartkę Wielkanocną, którą zamówiłam na stronie Poczta Kartkowa. Dodatkowo możecie zamówić do kartki upominek w formie pysznych czekoladek. :)


23 komentarze :

  1. Różnica przed, a po jest naprawdę spora. Ładnie prezentuje się na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt świetny! Lubię takie naturalne wykończenie w tuszach :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, sama szukam jakieś zamiennika mojego tuszu z lovely i chyba skusze się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie szczoteczki, dla mnie są najlepsze :) przetestuj eveline złotą w klasycznej wersji "prostokątnej"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię testować tusze do rzęs, więc na pewno sprawdzę go na moich rzęsach. :)

      Usuń
  5. Ja też muszę zakupić sobie jakiś nowy tusz do rzęs. Może skuszę się z tej firmy akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow tusz robi mega roznice :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śmieszna ta szczoteczka :) ale efekt bardzo ładny na rzęsach.

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczaki! Przyznam szczerze, iż po raz pierwszy widzę taki efekt! Zazwyczaj miałam tak, że jeszcze nigdy tusz nie wypełniał wskazanych przez producenta funkcji. Następnym razem postawię na ten właśnie kosmetyk!
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przejrzałem chyba z 10 postów na Twoim blogu. Świetny blog! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłem, że tylko Cię pozdrowię, podziękuję i na pewno wrócę!😉

    Jak będzie czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie podkręcił twoje rzęsy ;) widać nie trzeba przepłacać żeby mieć ładnie podkreślone oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. efekt jest naprawde bardzo fajny, a nie nałożyłas wcale dużo produktu więc tymbardziej wow! :) znam dobrze markę Delia Cosmetics, bo miałam kilka kosmetyków i byłam z nich bardzo zadowolona :) często niestety nie mamy pojęcia jak fajne kosmetyki są tworzone w naszym kraju, a zazwyczaj są super jakości i za niewielkie pieniądze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam, a efekt bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak się cieszę, że trafiłam na tego bloga... Bardzo długo szukam dobrego tuszu, więc na pewno przetestuję ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam jeszcze takiego tuszu do rzęs. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt jak dla mnie wygląda na świetny. Jak widzę nowość w kosmetyczce będzie dla Ciebie numerem jeden! :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Szukam akurat dobrego tuszu do rzęs, więc fajnie, że trafiłam na Twój wpis :) Zdecyduję się chyba na jakiś tusz z naturalnych kosmetyków, bo jestem strasznie ciekawa ich działania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie się prezentuje tusz :) chętnie go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam z nim styczności :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt jest rewelacyjny! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger