12:00:00

GLANTIER | DOLCE GABBANA LIGHT BLUE

Wiele razy słyszałam, że perfumy powinno zmieniać się często. Na co dzień powinniśmy mieć inny zapach niż do pracy czy na imprezę. Z racji takiej skusiłam się na nowy zapach marki Glantier i jest to odpowiednik zapachu Dolce Gabbana Light Blue, którego dobrze znam i jest idealny na wiosnę i lato. Perfum używam codziennie, nawet gdy spędzam cały dzień w domu to lubię psiknąć się ulubionym zapachem. Mogę się założyć, że na pewno większość kobiet tak ma. Perfumy często sprawiają, że czujemy się atrakcyjne i piękniejsze. Perfumy dodają też pewności siebie. Mamy już wiosnę także można skusić się na coś nowego.



Glantier posiada w swoim asortymencie odpowiedniki perfum znanych marek i to bardzo dobrej jakości. Ich wody perfumowane posiadają wysokie stężenie olejów zapachowych (około 18%), dużo wyższe niż wody toaletowe, które kupujemy w drogeriach. Posiadają one około 10%. 

Zapach, który wybrałam jest z grupy cytrusów. Zapach jest delikatny i bardzo przyjemny dla nosa. Jest podobny też do zapachu Moschino I Love Love. Wracając do perfumy Glantier to muszę przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem i ten zapach stał się moim ulubieńcem i pewnie jak się go teraz przyczepiłam to będę się go trzymać i namiętnie używać. Perfumy są bardzo trwałe, utrzymują się cały dzień.
Flakonik perfum jest ładnie wykonana z grubego szkła. Ich pojemność to 50 ml a buteleczka jest naprawdę malutka i mieści się do każdej mojej torebki. 



W moje ręce trafiło również pięć próbek. Mi osobiście każdy zapach się spodobał i na pewno skuszę się jeszcze na jakiś. :)

Jedne perfumy kosztują 49 zł także uważam, że warto.


A jaki jest Wasz ulubiony zapach na wiosnę?  :)

16 komentarzy :

  1. Ja mam pełno ulubionych zapachów, które idealnie nadają sie na wiosnę, wiec nie mam jednego ulubionego a kilka :) a co do tego odpowiednika to zapach D&G znam i idealnie nadaje się na ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam , że nie znam tych perfum :) ja jestem zakochana w swoich 4 i rzadko kupuje coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba każda lubi perfumy kobieta. Fajnego mogę życzyć zakupu na wiosnę i lato.

    OdpowiedzUsuń
  4. O właśnie mi się kończą perfumy i czekają mnie zakupy w drogerii, może skuszę się na te, które ty polecasz, bo ten zapach cytrusów brzmi ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post:) Zapach Chanel Coco Mademoiselle jest boski, pozdrawiam!:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze lubiłam próbki, a pewnie Coco Channel postawił jak zwykle na coś wystrzałowego. Aż mam ochotę powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta buteleczka, a cena jest tak kusząca, ze pomyślę nad jego zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja teraz planuję zakup nowego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam CK Reveal, pachnę nimi cały czas ;) a co do nowości to jakoś nie umiem wybrać. Jak wchodzę do perfumerii i wącham to wszystkie perfumy to mam mętlik w głowie i nigdy nie wiem co kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam ich, ale bardzo podoba mi się Black Opium od YSL.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam ich, ale jak tylko znajdę tester w drogerii to trafi w moją dłoń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy są dostępne tylko na stronie internetowej. :)

      Usuń
  12. Prezentuje sie pieknie. Ciekawe, czy zapach by mi potrzedl, co ostatnio jestem wybredna :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Yves Saint Laurent Black Opium <3 Bardzo fajny post. Zapraszam również na mojego bloga: http://wiktoriastelmach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za drogimi zapachami i z reguły ich odpowiedniki też mi nie pasują.

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger