10:42:00

DZIEŃ KOBIET | DOMOWE SPA

Każdy czasami potrzebuje chwili relaksu, trochę czasu dla siebie. Nie każda kobieta ma na to czas, jest ciągle zabiegana i nie ma czasu na nic, dlatego w Dzień Kobiet zrób sobie domowe SPA tylko dla siebie. Od czasu do czasu trzeba odprężyć swoje ciało. Jesteście ciekawi jak ja przygotowuję swoje domowe spa? Zapraszam do dalszego czytania... :)


Oczywiście zawsze muszę mieć w okół siebie porządek. Przygotowuję sobie kosmetyki oraz czysty ręcznik, do domowego spa jest idealny ręcznik z MyGiftDna , który ma uroczy haft z myszką Minnie i jest bardzo mięciutki. Zawsze zapalam sobie świeczkę albo wrzucam wosk do kominka Yankee Candle, które po prostu uwielbiam. 


Następnie biorę prysznic. Używam peelingu, o którym kiedyś Wam pisałam. Jest to peeling cukrowy Cytryna-Werbena firmy Wytwórnia Mydła. Ma bardzo przyjemny, relaksujący i orzeźwiający zapach. Jestem zadowolona z jego działania i jest to jedyny peeling, którego aktualnie używam. Skóra po nim jest bardzo nawilżona i gładka. 


Mimo, że po peelingu skóra jest bardzo nawilżona to nie rezygnuję z nawilżania jej. Ciało smaruję moimi ulubionymi musami do ciała również firmy Wytwórnia Mydła, w których jestem po prostu zakochana. Mam aż cztery musy i w moje ręce trafiły trzy nowe także trudno było się zdecydować. Earl Grey ma zapach bergamoty. Green Tea to oczywiście zielona herbata i ten zapach przypadł mi najbardziej do gustu, jest bardzo delikatny i przyjemny. Trzeci mus to mus Relaksujący , który ma w sobie olejek lawendowy i olejek pomarańczowy. Mus jest bardzo "puszysty". Dzięki tym musom przekonałam się do balsamowania ciała. Nigdy nie lubiłam używać mazideł do ciała a tu proszę. Odmieniło mi się dzięki tym cudownym musom. Naprawdę warto je wypróbować. :)


Nie możemy zapomnieć również o nawilżaniu naszych rąk. Ja znalazłam chyba w końcu swój ulubiony krem do rąk i jest to krem marki MIXA. przeznaczony, do skóry bardzo suchej. Krem dobrze nawilża moje dłonie, zmiękcza skórę i odżywia. Zamówiłam go w internetowym sklepie Iperfumy.pl .


Moja skóra twarzy niestety jest bardzo wymagająca i problematyczna. Ostatnio jest bardzo sucha i stosuję nawilżającą maseczkę z zieloną glinką marki Ziaja. Maseczka ma bardzo przyjemny zapach. Skóra po niej jest dobrze nawilżona i rozświetlona. Trzymam ją 15 minut na twarzy i w tym czasie piję ciepłą herbatę z dodatkiem cytryny w moim ulubionym słoiku, który można dostać w internetowym sklepie MyGiftDna.


Dzień Kobiet jest 8 marca, ale za to 10 marca jest Dzień Mężczyzny także ja o swoim nie zapomniałam i również sprezentowałam mu taki sam zestaw. :)


A Ty jak spędzisz Dzień Kobiet ? :)

12 komentarzy :

  1. Bardzo podoba mi się ten ręcznik imienny, całkiem fajna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam słabość do takich mazideł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ręcznik jest przesłodki :)
    Co do kosmetyków nigdy nie uzywałam z tych firm, ale chętnie sprawdzę jak się spiszą u mnie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak najlepiej sobie zrobić takie domowe spa <3 Twój ręcznik jest cudny <3 A maseczki z Ziaji uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis, bardzo inspirujący, jaaa zrobie wpis już po Dniu Kobiet<3

    http://maaagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten krem, choć ostatnio zrobiłam swój i nie jest nic gorszy (może poza zapachem, bo Mixy są nie do podrobienia ;)).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam do 16 zajęcia, ale później siłownia, zakupy i wieczorem chyba właśnie zrobię SPA :D www.rosewhiff.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita motywacja do działania, do robienie czegoś takiego fajnego, niestety nie mam tyle wszystkiego do kąpieli, ale uwielbiam oglądać youtube podczas kąpieli w wannie, plus do tego bathbomb i czuje się królową ^^ Wspaniałę zdjęcia

    http://vikk-vika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie domowe SPA i bardzo często wynajduję okazję , żeby sobie na nie pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak i na koniec do tego wszystkiego herbatka <3
    Najlepiej :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry pomysł z tym domowym spa :) Najlepiej jeszcze jak nikogo nie ma w domu lub jest spokój i fajnie można się zrelaksować :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger