13:49:00

WYSZUKAJ SWÓJ SALON DO ZMIANY FRYZURY NA WIOSNĘ | #WYSZUKAJSALON

Kochani, zastanawialiście się nad zmianą fryzury na wiosnę? Jeżeli nie macie jeszcze swojego ulubionego salonu fryzjerskiego to zachęcam do zajrzenia na portal MojSalon.eu . Właśnie tam możecie znaleźć salon, który znajduje się w waszym województwie czy też miejscowości. Każdy salon ma przypisane informacje na temat salonu m.in. adres, w którym dany salon się znajduje, cennik usług, telefon kontaktowy oraz godziny otwarcia. Można również poczytać opinie innych klientów, którzy skorzystali już z usług salonu i dzięki temu możecie zdecydować się, w którym salonie przejdziecie metamorfozę. Chciałabym Wam dzisiaj pokazać portal, który jest wyszukiwarką salonów kosmetycznych jak i salonów fryzjerskich. Może akurat szukacie miejsca dla siebie żeby się zrelaksować i zrobić na bóstwo.



Nie wiem dlaczego wcześniej nie znałam tej strony. Niestety trudno jest poszukać salon, z którego będziemy bardzo zadowolone. Na pewno nie jedna z Was ma przykre wspomnienia z wizyty u fryzjera. Jestem osobą bardzo cierpliwą jednak nie lubię, gdy jestem u fryzjera i wszystko trwa bardzo długo. Czasami samo cięcie trwało prawie dwie godziny. Często prosimy fryzjera o ścięcie 5 cm a wychodzimy z włosami krótszymi o 20 cm. Nigdy nie pomyślałam, żeby poszukać w intnecie opinii na temat salonu, do którego się wybieram. Jestem fryzjerką, nie mam własnego salonu lecz wyuczyłam się w tym zawodzie i wybierając się do fryzjera zwracam uwagę na to, na jakich kosmetykach pracują, ponieważ poniekąd jest to dla mnie ważne. Wybierając się do fryzjera oczekuję, że zadbają o moje włosy jak najlepiej. Wybierając salon z tego właśnie portalu, możecie poczytać o tym na jakich kosmetykach pracują w poszczególnych miejscach. 



Na stronie znajdziecie również blog, na którym są ciekawe artykuły takie jak np. "Modne fryzury męskie - najgorętsze trendy" , "Zmysłowe usta - kilka kroków do perfekcji" .



Jest jeszcze jedna rzecz, która przykuła moją uwagę. Na stronie znajdziecie również rabaty do poszczególnych salonów. 



Macie swój ulubiony salon czy nadal szukacie ? Znacie portal MojSalon.eu ? Dajcie koniecznie znać czy planujecie całkowitą metamorfozę na wiosnę? :)


15 komentarzy :

  1. Ja niestety mam bardzo przykre doświadczenia z wizyty u fryzjera i szczerze powiedziawszy mam ogromny lęk i nie chodzę już ponad rok ;)
    Bardzo fajny ten portal na pewno skorzystam :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie wolę kombinować ze swoimi włosami w domowym zaciszu.
    Do fryzjerów się zraziłam już drugi raz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten portal jest świetny i na pewno bardzo przydatny :)
    Szkoda tylko, że w moim mieście chyba mało jaki salon o nim wie :/

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety mam złe wspomnienia z fryzjerem, dlatego stawiam na samodzielne obcinanie włosków, a post bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh przypomniały mi się wszystkie moje wpadki jeśli chodzi o salony. Dobrze że istnieje taka strona, ja również nie czytałam nigdy opinii, może to właśnie był błąd. Zaraz zabieram się do szukania odpowiedniego fryzjera dla mnie :D
    Pozdrawiam serdecznie!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem przydatne, sama nie mam pojęcia gdzie udać się by nikt nie zepsuł moich włosów :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już na wiosnę, na moje urodziny wybieram się do fryzjera aby oddać na fundację. Przydatny post, fajnie się go czyta. Pozdrawiam Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam uprzedzenie do fryzjerów, bo nigdy nie robią tego o co proszę :( Dzięki za fajną stronkę, na pewno z niej skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Spadłaś mi z tą stronę z nieba! Właśnie zastanawiałam się, jak znaleźć dobrego fryzjera do koloryzacji włosów na wiosnę:)
    nathvalie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio zmieniłam kolor włosów i jestem bardzo zadowolona. Widoczna zmiana wyszła na plus ;)
    Pozdrawiam ;)
    www.differentworldsofficjal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post :) ja mam swojego jednego zaufanego fryzjera i juz go nie zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nigdy nie słyszałam o tej stronce :O Super pomysl w ogole, bo mozna poznac opinie na ich temat, itp. :)

    Zapraszam do mnie: roxyolsen.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o takiej stronie, dlatego z chęcią ją wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja swoje włosy lubię ścinać/ podcinać tylko u jednej fryzjerki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne miejsce, na szczęście ja podcinam tylko końcówki, ale wiele osób na pewno skorzysta. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger