14:45:00

WYKORZYSTANIE OLEJU KOKOSOWEGO W PIELĘGNACJI CIAŁA

Bardzo lubię kosmetyki pielęgnacyjne, które mają naturalny skład. Jak wiadomo w sklepach jest coraz więcej kosmetyków naturalnych, ale postanowiłam, że zrobię coś własnego i wiem, że jest to w 100% naturalne. O czym mowa? O peelingu kawowym


Mój peeling wykonałam między innymi z oleju kokosowego, nierafinowanego, tłoczonego na zimno. Jest to najlepszy olej kokosowy. Jest on wielofunkcyjny, można stosować go w kuchni i w pielęgnacji. 
Uwielbiam wszystko co jest kokosowe, więc z wielką przyjemnością sięgam po ten olej. 




Na pewno wiele z Was słyszało o kawowym peelingu. Peeling z kawy bardzo dobrze zdziera martwy naskórek, idealnie wygładza skórę i świetnie ją ujędrnia. Żeby wykonać taki peeling wystarczy rozpuścić olej kokosowy, dodać kawe mieloną z kofeiną i sól. Każdego produktu dodałam po trzy łyżeczki. Wystarczy dobrze wymieszać i gotowe. 

Mój peeling jest antycelulitowy, ale można wykonać jeszcze peeling relaks oraz detox

Relaks - cukier + sok z cytryny + olej kokosowy
Detox - sól + soda oczyszczona + olej kokosowy

Ja olej zamawiam w internetowym sklepie OlejowyRaj.pl . Jest to już moje drugie opakowanie. Za 340 ml trzeba zapłacić 16 zł . Uważam, że warto. :)

Dajcie koniecznie znać czy stosujecie taki peeling albo może słyszałyście o nim ? :) 

17 komentarzy :

  1. Olej kokosowy jest również dobry na rzęsy ;) dzięki niemu lepiej rosną ;)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. olej kokosowy jest dobry chyba na wszystko ,a najbardziej uwielbiam smarować nim nogi po kąpieli! coś pięknego!
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam w sobie olej kokosowy jest świetny jako nawilżenie naszej skóry czy włosów, ale przyznam, że przedstawiłaś bardzo ciekawy pomysł na jego wykorzystanie! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Olej kokosowy ma naprawdę dużo zastosowań ;)
    Sama skuszę się na taki peeling ;)
    Pozdrawiam i zapraszam: https://differentworldsofficjal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatne :) Bardzo fajny blog ♥ z chęcią zostanę na dłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Olej kokosowy to chyba mistrz do wszystkiego! Jest niezawodny w każdej sytuacji, a najbardziej lubię go do wcierania we włosy. I ten zapach <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. olej kokosowy to cudo , jeden produkt a tyle zastosowań!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja przez głupotę kupiłam rafinowany i dupa... . Ale jak się skończy,kupię ten właściwy i wyprobuje go do peelingu z kawą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rafinowany również nada się do peelingu. :)

      Usuń
  9. Na mnie olej kokosowy działa średnio, więc nie jestem jakąś wielką zwolenniczką :) Ja robię swój peeling kawowy z kawy (oczywiście), oleju i czasami cukru :) Też działa super :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam olej kokosowy do włosów, ciała. Nie wiem dlaczego.
    Ale jeszcze bardziej (niestety) lubię produkty o zapachu kokosa, także jak mam wybór między maską do włosów o takim zapachu a olejem, to wybieram maskę.
    Pozdrawiam!

    http://midnight-about-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za jego zapachem, przez co pomimo tak wartościowego działania nie mogę się przekonać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie naturalne przepisy na peelingi ;) Z chęcią polecę jutro po olej kokosowy, który mam zamiar kupić już od dawna i wykorzystam w praktyce :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też robię właśnie taki peeling

    OdpowiedzUsuń
  14. mam taki olej więc może i sama zrobię ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  15. Od jakiegoś czasu stosuję olej kokosowy praktycznie do wszystkiego, uwielbiam go. Chętnie wypróbuję taki peeling:)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger