14:25:00

VICTORIA VYNN PURE CREAMY HYBRID | 038 STAR EVENT

Linia lakierów Victoria Vynn Pure Creamy Hybrid to pierwsze lakiery, które można zmywać za pomocą alkoholu. Ta linia lakierów różni się od innych tym, że utwardza się je w lampie LED, lakiery są kremowe, są całkiem bezpieczne dla paznokci i naszych dłoni, kryją już po pierwszej warstwie i dają piękny połysk. Swój pierwszy manicure hybrydowymi lakierami z tej linii wykonałam kolorami 057 Purple Scandal oraz 042 Milk Coffee, gdzie pokazywałam Wam kilka postów wcześniej. Dzisiaj przyszedł czas na odcień 038 Star Event, który ma w sobie kolorowe drobinki o różnych wielkościach.



Lakier nałożyłam oczywiście na kolor i uzupełnia świetnie cały manicure. Brakowało mi takiego lakieru w mojej kolekcji hybryd. Będzie on pasować niemalże z każdym kolorowym lakierem jaki nałożymy pod spód. Nałożyłam tylko jedną warstwę lakieru z drobinkami i dał super efekt. Lakier ma w sobie dużo drobinek.




Pod lakier kolorowy nałożyłam oczywiście bazę z tej samej firmy. Jest to Mega Base , na której można nawet przedłużać paznokcie.  Jest to baza wielofuncyjna, wzmacnia słabe i miękkie paznokcie, przezaczona jest do rekonstrukcji zniszczonych i łamliwych paznokci. Top daje świetne wyończenie. Paznokcie ładnie się błyszczą aż do zdjęcia manicure. :)



Manicure utrzymuje się u mnie dwa tygodnie. Oczywiście trzymałby się długo jednak nie każdy lubi odrost. :)

Znacie markę Victoria Vynn ? Używacie lakierów z tej linii lub innej ? :)

16 komentarzy :

  1. słyszałam już tyle dobrego o tych lakierach, że chyba w końcu muszę je zamówić :D
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście robię hybrydy ale nie tej firmy chociaż może wypróbuję,może tylko inny odcień ale tak to wszytko super,świetny post. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te lakiery, choć na razie nie maluję paznokci, a jedynie nakładam odżywkę - strasznie się łamią :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie pobije jakości lakierów Victoria Vynn uwielbiam je i nowa mega base

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki ale za 2 tyg wybieram się na pokaz połączony z kursem z Victoria Vynn i zobaczymy może przypadnie mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie a właśnie poszukuje jakiejś dobrej na próbę możliwe ze zakupie jeden żeby zobaczyć jak będzie czuł się na moich paznokciach. Udany post !
    Pozdrawiam,lu

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale kolor naprawdę śliczny :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tej marce wiele dobrego, muszę się skusić :) Co do mani to prezentuje się super! :) Fajnie, że tak długo się utrzymuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie i kolorek za bardzo nie przypadł mi do gustu, aczkolwiek zdjęcia są super i post przyda się na pewno wielu paniom :)

    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post.
    Zapraszam do mnie
    http://testowo-opiniowo.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie się nie sprawdziły. Po 5 dniach odpryski...

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś miałam lakier tej marki ale teraz używam semilacków :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger