10:38:00

TRÓJKA WSPANIAŁYCH!

Dzisiaj przygotowałam dla Was wpis z ulubieńcami kosmetycznymi. Są to właściwie produkty, które znam i używam od dawna jednak są to inne wersje kolorystyczne i zapachowe. Są to produkty, do których zawsze wracam, które są warte polecenia i jestem ciekawa czy również używacie, któregoś z tych kosmetyków. :)



GOLDEN ROSE MATTE LIPSTICK CRAYON NR. 23

Jest to pomadka, o której dużo mogliście czytać na moim blogu. Skusiłam się na kolejny odcień, ale tym razem jest to piękna czerwień. Używam tych pomadek na co dzień, makijaż z ich wykonaniem wygląda świetnie. Można z nimi kombinować w makijażu na co dzień jak i takim na większe wyjścia. Jest ona matowa, jednak nie jest to taki mocno mat. Dużo zależy od koloru, mam wrażenie, że jednak każdy kolor wygląda inaczej. Plusem na pewno jest to, że trzyma się ona prawie cały dzień. Mam jedną w odcieniu różu nr. 16 i utrzymuje się u mnie dosłownie cały dzień. Jest to dopiero moja druga pomadka w odcieniu czerwieni, powoli się do niej przekonuję. Zimą jednak unikałam tego koloru, ale na wiosnę i później lato to czemu nie. Na stoisku Golden Rose można kupić ją za 11,90 zł.



Catrice Camouflage Cream 010 Ivory

Słynny Camouflage, o którym słyszała na pewno nie jedna z Was. Jest to już chyba moje czwarte opakowanie. Całkiem niedawno skusiłam się również na ten płynny korektor, jednak stosowałam go tylko pod oczy bo tam sprawdzał się u mnie świetnie. Do tego w słoiczku wracam zawsze. Mam odcień najjaśniejszy 010 Ivory, który idealnie pasuje do mojego odcienia skóry. Odcień 020 okazał się być dla mnie za ciemny, tym bardziej zimą, gdzie przeważnie stawiam na jaśniejsze odcienie podkładu i korektora. Jest to świetny korektor o mocnym kryciu, który kosztuje w Naturze jedyne 15 zł a na promocji idzie kupić go o prawie połowę taniej. Zamawiałam go również na Iperfumy.pl podczas zakupów jednak tam kosztuje już 17,60 zł, ale jest wart swojej ceny. Jest naprawdę wydajny. Korektor dobrze stapia się ze skórą, neutralizuje zaczerwienienia i myślę, że sprawdziłby się również u osób, które mają problem z naczynkami. Nie stosuję go pod oczy, ponieważ w tych miejscach może być widoczny i wysuszyć delikatnie skórę. 



Suchy szampon Batiste Natural & Light Bare.

Suchy szampon zawsze musi znajdować się u mnie w szufladzie. Nie używam go oczywiście codziennie jednak naprawdę się przydaje żeby szybko odświeżyć fryzurę lub nadać włosom objętości. Suche szampony są świetną alternatywą w sytuacjach awaryjnych. Mimo, że na rynku jest dużo takich szamponów z różnych firm to zawsze stawiam na markę Batiste. Miałam różne wersje tych szamponów i podczas ostatnich zakupów w Naturze skusiłam się na nową wersję Batiste Natural & Light Bare. Ta wersja ma bardzo przyjemny, delikatny zapach. Gdy wypsikamy nim włosy nie ma efektu "duszenia się tym zapachem" jak to jest przy niektórych suchych szamponach. Nie mogę dokleić zapachu do niczego jednak mam wrażenie, że pachnie on trochę jak dezodoranty z Rexony. Dziwne skojarzenie, ale zapach przyjemny. Po rozczesaniu nie mam na włosach jasnego pyłku, dobrze odświeża moje włosy na długi czas. Nie swędzi mnie po nim głowa. Na pewno będę do niego wracać jednak dotychczas najlepsza wersja szamponu Batiste to Sweet & Delicious Sweetie, który ma również ładne opakowanie z matrioszkami. Wersja Bare również ładnie się prezentuje. W drogerii Natura kosztuje on 15 zł. 



Używaliście lub używacie jakiegoś z tych trzech kosmetyków? Jeśli tak to jestem ciekawa jak u Was się sprawdziły te produkty. :)

32 komentarze :

  1. coraz częściej się przewijają kosmetyki od Catrice.
    Golden Rose uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Golden Rose idealna szminka <3
    Równiez używałam Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również używam tego korektora, jest naprawdę świetny i wydajny ;) szminkę GR kupiłam kulka dni temu ale jeszcze nie miałam okazji jej wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadke muszę koniecznie kupić ! Sszukalam właśnie pomadki która utrzymuje się długo na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Golden rose mnie bardzo kusi... ale w różowym odcieniu, ach

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam suchy szampon z batiste i jakoś totalnie mi nie przypadł, ale matowe kredki z GR to zdecydowanie moi ulubieńcy :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor szminki, ja mam ją w kolorze nr 10

    OdpowiedzUsuń
  8. Suche szampony jakoś się u mnie nie sprawdzają, jedynie jaki używam, tak na wszelkie wypadki, to L'biotica

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny odcień ma ta pomadka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam wszystkie te produkty, mówi się o nich same pozytywne rzeczy :) jak na razie korzystam tylko z suchego szamponu, bo na co dzień się nie maluję.
    https://nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam tę pomadkę. Ma cudowny kolor :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. Na taką pomadkę z Golden Rose na pewno bym się skusiła w drogerii,śliczny kolor :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ponadki w kredce GR uwielbiam <3 Kamuflarz z catrice też się u mnie znajdzie :D Zdecydowanie nie polecam go pod oczy! - jest za ciężki ;) Widzę mamy podobny gust co do kometyków :) Tylko z suchego szamponu nie jestem zadowolona - wydaje mi się, że to przez niego miałam problemy z łupieżem :/
    Zapraszam też do mnie :) http://musial-am.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne kosmetyki. Ja miałam okazje korzystać tylko z suchego szamponu i jak dla mnie jest genialny :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah uwielbiam suche szampony zwłaszcza tej marki! Szczerze powiedziawszy zawsze testowałam tylko wersję orginalną ale być może skuszę się i na tą zaproponowaną przez ciebie :)

    Zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolor pomadki :) Podoba mi się :)
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię suche szampony, ale ten jeszcze nigdy nie wpadł w moje ręce. ;o

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że nie pokazałaś GR na ustach bo kolor jest świetny. <3

    OdpowiedzUsuń
  19. zgadzam się z Tb ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie produkty znam, mam i bardzo lubię! :) Chociaż ten ostatni średnio się u mnie sprawdza. :( Jakoś tak wolę inne produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś przepiękna! :)

    Zapraszam również do mnie kochana!

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten korektor i suchy szampon mam też lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mój ulubiony i niezastąpiony korektor,do tej pory nie znalazłam lepszego ;)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Catrice to już od dawna mój ulubieniec i choćbym chciała to i tak nie zliczę opakowań, które już zużyłam i tak samo mam z Batiste - nie wyobrażam sobie nie mieć go w pobliżu! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mój ulubiony korektor z catrice :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Suchy szampon jest bardzo fajny, polecam! Pomadki z GR są trwałe, lecz sama nie mam - muszę się zaopatrzyć w tą pomadkę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam ten suchy szampon,ale mi się skończył,muszę kupić kolejne opakowanie.Pomadkę GR mam w odcieniu 11 i bardzo ją lubię,chociaż jeszcze bardziej te pomadki w płynie z tej samej firmy.Super są ! <3
    http://loveonthebrain-bykinga.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ten korektor i u mnie również sprawdza się rewelacyjnie, oraz pomadke z GR w odcieniu 10. Jestem nią też oczarowana! :)

    Pozdrawiam :*

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mam jeszcze nic w swojej kosmetyczce z Golden, ale chyba czs najwyższy to zmienić :) Batiste uwielbiam! Zwłaszcza ten xxl volume ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety catrice mnie bardzo wysusza, ale na awaryjna (w moim przypadku) sytuacje sprawdza się świetnie

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger