12:37:00

TONIK DO CODZIENNEJ PIELĘGNACJI CERY | DR.HAUSCHKA

Pielęgnacja cery stała się moim priorytetem i staram się o nią dbać jak mogę, ale też nie przesadzając bo jak wiadomo za dużo to też nie dobrze. Chciałabym Wam dzisiaj pokazać i trochę opowiedzieć o regulującym toniku na dzień i na noc marki Dr.Hauschka. U mnie na blogu mogliście czytać już kilka wpisów z produktami tej oto firmy i nie będę ukrywać, że bardzo polubiłam ich produkty i ani razu się nie zawiodłam także chętnie będę testować kolejne nowości. Nie wiem jak wcześniej mogłam żyć bez używania toniku. Teraz nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji bez niego. 


Opis producenta: Szczególna kompozycja roślin leczniczych: przelotu pospolitego, nagietka i nastrucji o działaniu przeciwbakteryjnym i łagodzącym odczyny zapalne. Tonik regulujący na dzień i na noc jest szczególnie zalecany do pielęgnacji cery tłustej, zanieczyszczonej i mieszanej, z tendencją do wykwitów ropnych i stanów zapalnych. Przy regularnym stosowaniu toniku rozszerzone pory skórne ulegają zwężeniu, skóra odzyskuje gładkość i zdrowy wygląd. Polecany jako podstawowy kosmetyk w beztłuszczowej pielęgnacji nocnej, po zastosowaniu 28 dniowej kuracji w ampułkach na noc. 

Skład: Water (Aqua), Alcohol, Anthylis Vulneraria Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Tropaeolum Majus Flower/Leaf/Stem Extract, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Bark Extract, Echinacea Pallida Extract, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Bark/Leaf Extract. Bellis Perennis (Daisy) Flower Extract, Fragrance (Parfum), Citronellol*, Linalool*, Lactic Acid.


Jesteście ciekawi mojej opinie na temat tego produktu? No więc zacznijmy może od opakowania i jego zapachu. Tonik jest zamknięty w buteleczce wykonanej z grubego szkła o pojemności 100ml. Ma bardzo fajny i wygodny aplikator, możemy od razu psikać tonikiem na skórę. Polecam Wam właśnie toniki z takim dozownikiem, ponieważ nakładając go na wacik a następnie na twarz to niestety, ale bawełniane waciki absorbują substancje odżywcze potrzebne skórze. Jego zapach jest bardzo wyczuwalny, ale nie drażni. Jest on taki bardziej ziołowy. Jeśli chodzi o jego działanie to nie sprawił on, że z mojej skóry zniknęło wszystko i stała się idealna. Nawilżył on dobrze moją skórę i odżywił. Lepiej stosuje mi się go na noc zamiast kremu, używam go również na dzień jednak nie codziennie. Stan mojej skóry polepszył się, ale nie jest to jeszcze taki efekt jaki bym oczekiwała jednak muszę powiedzieć, że osobą, które borykają się z problemami skórnymi mogę polecić. 

Dostępność: Iperfumy.pl

Znacie markę Dr.Hauschka ? Możecie używacie jakiegoś kosmetyku ? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. :)

17 komentarzy :

  1. Mam, używam i jestem w stu procentach zadowolona z tego toniku! :) super wszystko opisalas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fajnie, jednak jak dla mnie jest za drogi. Ja używam toniku różowego z evree i również sobie chwale ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używałam toniku z Evree i właśnie ten różowy polubiłam. :)

      Usuń
  3. Hm, dość drogi. Ale jeżeli faktycznie działa, to na pewno jest wart swojej ceny :) Ja używam zwykłych drogeryjnych toników, ale zaciekawiłaś mnie tym dozownikiem i absorbowaniem przez wacik substancji odżywczych, muszę o tym poczytać jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli mam być szczera to pierwszy raz słyszę o tej firmie, jednak produkt bardo mnie zaciekawił! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy tonik, aczkolwiek nie mogłabym zastąpić wieczornego kremu tonikiem, byłby to raczej dodatek z mojej wieczornej pielęgnacji :) Nie miałam nigdy nic z tej firmy, więc może kiedyś się skuszę przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe rozwiązanie aplikacji. Myślę że dobrze by sie sprawdził przy mojej cerze

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobał mi się ten tonik, ale niestety jego cena już nie.Jak tylko uzbieram dodatkowe pieniądze to na pewno sobie go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki. Chętnie bym coś wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam też olejek do ciała o zapachu lawendy. Pisałam o nim również na blogu. :)

      Usuń
  9. Kiedyś używałam krem z tej marki ale jak dla mnie cena jest zbyt wygórowana. Pozdrawiam ciepło www.wpuszczonawmaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam krem i właśnie polubiłam bardzo ich kosmetyki i uważam, że był wart swojej ceny. :)

      Usuń
  10. Super wpis i zdjęcia :) Nie używałam jeszcze nic z tej firmy, jakoś nie było okazji!

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi ciekawie ,ale cena dla mnie zbyt duża .Ja lubię tonik z Bielendy różany ;)
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie ze ma inna aplikacje i mozemy bezposrednio spsikac nim twarz. Cena troszke przeraza, ale skoro rzeczywiscie nawilza i daje efekty to chyba warto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik jest wart swojej ceny, tym bardziej, że jest bardzo wydajny. :)

      Usuń
  13. Dobry tonik to podstawa! Chętnie wypróbuję ten o którym piszesz jak tylko będę miała okazję :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger