18:19:00

ROZŚWIETLACZ MATCH PERFECTION

W mojej kosmetyczce pojawił się nowy korektor Rimmel Match Perfection. Jest to korektor rozświetlający okolice oczu, który idealnie dopasowuje się do odcienia skóry. Nigdy nie miałam korektora z aplikatorem w pędzelku. Uzupełniałam kosmetyczkę w kilka kosmetyków robiąc zamówienie na Iperfumy.pl . Chciałam zamówić mój ulubiony korektor w płynie z Catrice jednak go nie było i postawiłam właśnie na ten. Jesteście ciekawi czy się u mnie sprawdził? Czytajcie dalej...



Korektor mam w odcieniu 010 Ivory i jest on idealny dla osób z jasną karnacją. Nie ciemnieje po nałożeniu także mogę powiedzieć, że z odcieniem idealnie trafiłam. Jego konsystencja jest lekka, kremowa. Rozcieram go zwilżoną gąbeczką "jajkiem" i daje najlepszy efekt. Całkiem szybko zastyga, więc trzeba uważać. Najlepiej nałożyć najpierw w jedno miejsce, rozetrzeć a następnie aplikować na kolejne partie twarzy. Jest rozświetlający, ale nie ma w sobie błyszczących drobinek. 
Dla osób. które mają dużo do zakrycia w okolicach oczu i szukają czegoś mocno kryjącego to niestety, ale ten produkt może się nie sprawdzić. Ja nie mam z tym dużego problemu i sprawdza się u mnie dobrze. Korektor utrzymuje się praktycznie cały dzień i nie wchodzi w zmarszczki ani nie ma problemu z rolowamiem.



Tak jak wspomniałam na początku - korektor ma aplikator w formie pędzelka. Wyciskamy i następnie aplikujemy w miejsca, które chcemy rozświetlić. Muszę powiedzieć, że korektor w takiej formie fajnie się u mnie sprawdził i na pewno kiedyś wrócę do niego ponownie. Wiem, że takie opakowanie nie jest higieniczne, ale nie trzeba aplikować produktu od razu na twarz tylko na pędzelek czy gąbeczkę. 



Dajcie koniecznie znać w komentarzu jaki jest Wasz ulubiony korektor. Może polcicie mi jakiś do jasnej karnacji? :)

Mam dla Was radę jak nakładać korektor pod oczy żeby wyglądał jak najlepiej.

Koniecznie przed nałożeniem korektora nałóżcie krem na okolice oczu, najlepiej taki przeznaczony pod oczy. Ja używam arganowego kremu marki GlySkinCare. Następnie nakładamy podkład na całą twarz omijając okolice oczu. Pod oczy nakładamy korektor, najlepiej wklepać go palcem lub w moim przypadku jest to gąbeczka "jajko". Na końcu wystarczy delikatnie przypudrować twarz i gotowe. W tym przypadku nie ma mowy o spłynięciu korektora, nie będzie nam się zbierał w zmarszczkach i przetrwa długi czas. :)

12 komentarzy :

  1. Ja na tej stronie często zamawiam perfumy ;) Ja jednak mam spore cienie pod oczami, więc ten korektor pewnie by sobie nie poradził - za to ma piękny, jasny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję testować podkład z tej samej serii i muszę przyznać, że byłam zadowolona!
    Może na korektor też się kiedyś skuszę :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie miałam okazji go jeszcze używać :(
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś zastanawiałam się nad zakupem tego korektora, ale ciężko było znaleźć jakąś recenzję na jego temat... teraz już wiem, że warto spróbować ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://niepozorna-katarzyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba go miałam i szału nie było niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię produkty tej marki, pozdrawiam:)
    swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego korektoru ;) ja bardzo lubię korektor Loreal true match świetnie mi się sprawdza no i znany Catrice uwielbiam :)

    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę rozejrzeć się za korektorem Loreal True Match. :)

      Usuń
  8. Jeden z moich ulubionych korektorów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam tego korektora, chociaż prawdę mówiąc to by mi się przydał. Moja koleżanka zamawia sobie rożne rzeczy z tej stronki i jest zadowolona. Ja jeszcze nie miałam okazji jej sprawdzić.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ostatnio robiłam zakupy w iperfumy :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger