11:31:00

PRODUKTY, DO KTÓRYCH ZAWSZE WRACAM | MASKA I SZAMPON PILOMAX

Bardzo lubię temat pielęgnacji włosów, dlatego dzisiaj postanowiłam napisać kilka słów o produktach, do których zawsze wracam a mowa tutaj o produktach marki Pilomax. Od jakiegoś czasu ponownie używam szamponu, który jest przeznaczony do każdego rodzaju włosów i stosuje się go przed maskami WAX oraz maski regenerującej do włosów jasnych i skóry głowy, która zmniejsza wypadanie włosów. Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdziły te produkty? Czytajcie dalej...


Szampon głęboko oczyszczający spełnia swoje zadanie, czyli bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy jak i włosy. Szampon jest stworzony na bazie pantenolu, aloesu i piroctone olamine ( składnik antybakteryjny, przeciwgrzybiczy i przeciwzapalny ). Moje włosy jak zawsze polubiły się z produktami Pilomax. Szampon testowałam również bez użycia maski po umyciu szamponem i dobrze się rozczesały i były nawilżone. Szampon jest blisko koloru przeźroczystego i ma bardzo przyjemny zapach aloesu. Opakowanie ma pojemność 200 ml. a wystarczy na bardzo długo. Nie powiem Wam teraz dokładnie na ile, ale jest bardzo wydajny. Do umycia włosów krótkich wystarczy nałożyć ilość orzecha laskowego. natomiast na włosy średniej długości jak i długie będzie to wielkość orzecha włoskiego. Włosy po nim są długo świeże, więc myślę, że dla osób, które mają problem z przetłuszczającymi się włosami może on się dobrze sprawdzić. 


Regenerująca maska do włosów jasnych i zmniejszająca wypadanie włosów to produkt do włosów, którego potrzebowałam. Wszystkie maski nakładam tylko na włosy a tą maskę nakładam również na skórę głowy. Bardzo lubię tą maskę. Faktycznie zmniejsza wypadanie włosów i wzmacnia cebulki. Trzymam ją na włosach min. 30 minut. Włosy dobrze się rozczesują po spłukaniu maski, są bardzo dobrze nawilżone i wygładzone. Nie elektryzują się a wiadomo jak czasem wyglądają włosy po zdjęciu czapki zimą. Konsystencja maski jest gęsta i ma kolor biały. Jeżeli chodzi o zapach to nie mogę go do niczego dkoleić, ale jest przyjemny i drażni. Opakowanie jest wykonane z grubego plastiku i nie ma problemu z wyciągnieciem maski z opakowania. Tą maskę mogę polecić każdemu. W asortymencie Pilomax znajdzecie produkty przeznaczony do każdego rodzaju włosów, więc myślę, że każdy z Was znajdzie coś dla siebie. 


Używaliście kiedykolwiek produktów marki Pilomax? Dajcie koniecznie znać jak się u Was sprawdziły. :)

25 komentarzy :

  1. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą:) świetna recenzja , moje włosy chyba właśnie tego potrzebują;) skuszę się i zakupie to cudeńko;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tych produktach. Jestem nimi bardzo zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon jest moim ulubionym świetnie oczyszcza uwielbiam go .A maski z serii akurat nie miałam ,ale słyszałam dobre opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale wydaje się dojść ciekawa i bardzo mnie zaciekawiły produkty ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak jak moje poprzedniczki, pierwszy raz słyszę o tych produktach ale z tego co napisałaś wynika, że są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię te dwa produkty, mam i używam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachęciłaś mnie muszę koniecznie spróbować tych produktów :) nigdy ich nie używałam więc jeszcze bardziej jestem ciekawa jak u mnie zadziałają :* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię produkty tej firmy. Szampon ładnie pachnie i dosyć dobrze oczyszcza skórę głowy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji testować,ta na wypadanie włosów byłaby dla mnie idealna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tej firmie, ale nigdy nie testowałam :) Muszę wypróbować!

    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie. Twoja recenzja jest fajna, więc czas bym i ja skusiła się na szampon lub maskę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam: https://differentworldsofficjal.blogspot.com/2017/02/avon-1-maseczki.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje wlosy nigdy nie potrzebowały większej pielęgnacji, ale bardzo mnie zaciekawiłaś tym szamponem i chętnie go wypróbuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo mi by sie przydal taki szampon bo ja zawsze musze dokladnie umyc wlosy :)
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam dzisiaj tę maskę w aptece i kusiła mnie, ale mam już za dużo kosmetyków pielęgnacyjnych. Jednak na pewno przetestuję :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio właśnie jestem w fazie testowania chyba wszystkich szamponów jakie istnieją na moich włosach. Musze tego koniecznie spróbować w takim razie 😊 może w końcu znajdzie się jakiś szampon który uratuje moje siano na głowie haha 😊 Pozdrawiam i zapraszam do mnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam produkty tej marki miałam szampon i maskę z henna. Cudownie się sprawdzaly!
    Maska została u mnie do dziś.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj są to produkty wręcz legendarne. Pamiętam jak moja mama używała jak byłam mała. A było to dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Używałam kiedyś szamponu i odżywki tej firmy i moje włosy bardzo lubił ten zestaw, były po nim zadbane i gładkie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o tych produktach, ale wyglądają dość interesująco. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja mama kupiła kilka ich produktów i sporadycznie używałam podczas kąpieli, całkiem, całkiem, chciałabym tylko wiedzieć, czy testują na zwierzętach.
    (klik) blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe kosmetyki :) u mnie podstawą pielęgnacji urody jest woda, którą piję - wierzę, że najpierw trzeba wesprzeć organizm tym co pijemy i jemy. To wszystko odzwierciedla się na naszej buzi i skórze ciała. Dlatego założyliśmy w domu filtr do wody redox fitaqua - daje on wodę, która wspiera organizm, skórę na poziomie komórkowym, chroni organizm przed chorobami.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw idealny, wymaga czasu i wytrwałości stosowanie tej maski ale warto. Ja noszę ją pod ręcznikiem i foliowym czepkiem około 40 minut i to jest dla moich włosów mega zastrzyk nawilżenia. Ślicznie się układają, są miękkie i sprężyste.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie wypróbuję ten zestaw, akurat aktualnie szukam maski, dziękuje.

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger