13:19:00

PREZENTY WALENTYNKOWE

Walentynki już coraz bliżej. Nie każdy obchodzi święto zakochanych jednak pomyślałam, że może komuś przyda się taki wpis. Ja przeważnie stawiam na prezenty praktyczne, nawet na Walentynki wolę obdarować narzeczonego skórzanym paskiem czy perfumami. Pokażę prezenty, które sprawdzą się w większości przypadków. W komentarzu dajcie koniecznie znać jaki macie pomysł na prezent dla drugiej połówki. 

Perfumy i żele pod prysznic to fajny prezent dla kobiet jak i mężczyzn. Produkty marki Vabun pokazywałam już kiedyś u mnie na blogu. Uważam, że te perfumy spodobają się każdemu mężczyźnie, Zapachy są bardzo męskie i intensywne, dzięki czemu długo się utrzymują. Do tego mają bardzo ładne i ekskluzywne opakowania. Linia żeli pod prysznic jest dopasowana pod perfumy. Produkty Vabun kupicie  w takich sklepach jak: GoSport, Dayli, Hebe, Drogerie Polskie. 
Możecie również zajrzeć do poprzedniego wpisu, gdzie napisałam dokładną recenzje.


Pasek to klasyczny prezent, który przyda się każdemu mężczyźnie. Ja postanowiłam kupić skórzany w kolorze czarnym żeby pasował do wszystkiego i wytrwał długo. Możecie go znaleźć w internetowym sklepie PersonaGift.pl



Portfel to idealny prezent dla mężczyzn jak i kobiet. Moja dzisiejsza propozycja pochodzi ze sklepu PersonaGift.pl . Już kilka osób obdarowałam portfelem z tego sklepu i muszę przyznać, że lepszej strony z portfelami chyba nie znalazłam. Portfele są wykonane w 100% ze skóry naturalnej. Są bardzo dobrze wykonane. Każdy portfel jest zapakowany idealnie w sam raz na prezent. 
Na zdjęciu znajduje się model 346 z kolekcji baltica z bursztynem bałtyckim i srebrem Ag 925 oraz 343 z kolekcji polish flint z ozdobą z oryginalnego polskiego krzemienia pasiastego oraz srebra Ag 925.



Etui marki Stilgut. Też mogliście widzieć akcesoria tej firmy u mnie na blogu. Stilgut to niemiecka firma, która wykonuje akcesoria do telefonów jak i tabletów. Na stronie znajdziecie wiele fajnych gadżetów. Etui są wykonane ze skóry. Ja na pewno ucieszyłabym się z takiego prezentu. :)


Jak Wam się podobają moje propozycje na prezent walentynkowy? :)

14 komentarzy :

  1. Bardzo eleganckie i przydatne prezenty :) Na pewno wybrałabym coś w tym stylu gdybym nie miała pojęcia co mogę komuś kupić
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że portfele to super pomysł na prezent! Najbardziej praktyczny :)
    Ogólnie fajne propozycje :D
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pomysły na prezenty, aczkolwiek ja nie przepadam za takimi uniwersalnymi, wolę dać coś indywidualnego, no ale to wiadomo w zależności kto co lubi ;)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfumy świetne opakowania mają,chwytają za oczy! Ja na walentynki stworzyłam słoiczek za co dziękuję mojemu partnerowi :)
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe i oryginalne pomysły na prezenty! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie jeszcze sama nie wiem co kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas na te walentynki króluje DIY ale już od dawna czaję się aby kupić mu portfel ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasek i portfel to klasyka i zawsze się sprawdza! :) Ja już niestety wykorzystałam te prezenty :(
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Stawiam na pasek. Wszystkie pozostałe prezenty juz podarowane :( pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. perfumy i portfel najlepsze . mój narzeczony nie chce nic ode mnie w walentynki, bo woli sam coś dla mnie przyszykować wystrzałowego... www.aleksandraciszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger