22:03:00

PERSONALIZOWANE PREZENTY WALENTYNKOWE | MYGIFTDNA

Już za kilka dni będzie Dzień Zakochanych, dlatego przychodzę do Was z jeszcze jednym poradnikiem zakupowym. Jeżeli nie widzieliście poprzedniego wpisu to zachęcam do zajrzenia, może tam też wpadnie Wam coś w oko. Ja stawiam przeważnie na prezenty praktyczne. Staram się nie kupować rzeczy, które się nie przydadzą i mają później leżeć niepotrzebnie. Szukając prezentów bardzo lubię zaglądać na stronę www.MyGiftDna.pl . W swoim asortymencie mają prezenty na każdą okazję. Ja wybrałam grawerowaną karafkę w zestawie ze szklanką do whisky oraz kubek, który może stać się tym ulubionym do picia porannej kawy. Karafka jest oczywiście polskiej firmy "Krosno", więc są to porządne porudukty, za które czasem warto zapłacić więcej. :)








Jeżeli nie macie pomysłu a spodoba Wam się coś ze sklepu MyGiftDna to składając zamówienie do godziny 12 to Wasze zamówienie zostanie dostarczona na drugi dzień roboczy lub max. do 48h. Mi zawsze ekspresowo dochodzą przesyłki. 

Muszę przyznać, że co do pakowania zamówienia to jestem bardzo zadowolona i nigdy nie spotkałam się z firmą, która by tak porządnie pakowała produkty do wysyłki. Każda rzecz była zapakowana w osobny karton, szczelnie owinięte folią bąbelkową i kulki, aby amortyzowały poruszanie się kubka czy karafki. 



Dajcie koniecznie znać w komentarzu czy taki post jest przydatny i czy podobają się Wam moje propozycje na upominki Walentynkowe. :)

18 komentarzy :

  1. O bardzo fajna strona. Podobają mi się te słoiczki!! Są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana pewnie ze takie posty są dla Nas przydatne, bardzo interesujące propozycje przedstawilas, ja z chęcią skorzystam.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem za praktycznymi prezentami. Jaki jest sens kupować coś, czego nigdy się nie użyje? Wszystkie propozycje prezentów są bardzo dobre. Gdybym tylko miała komu je podarować... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoiki że słodka wygrywają. Są cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  5. ja taki słoik życzeń sama sobie zrobiłam. a uwielbiam wszelkie kubki do picia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, to super,ze tak szybko wysylaja, bo ja nie mam nic dla mojego 😮😮😮 lece patrzec na asortyment!!!! 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Post przydatny, sama bym skorzystała gdybym nie znała sklepu. Już wiele razy korzystałam z ich ofert i również polecam :)
    Pozdrawiam,
    www.damandherworld.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły z prezentami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki prezent zawsze okazuje się trafny :) Dzięki za inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słoiki wygrały wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej spodobały mi się słoiczki. Już to widzę - oglądamy film i trzymamy je popijając mega słodki koktajl. :>
    Dodam stronę do zakładek, jak będę planować większe prezenty to wiem gdzie mogę szukać.

    http://czarnaklittle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się słoiczki, są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na prawdę super rzeczy i minimalistyczne jak uwielbiam<3

    zapraszam do mnie https://love-chic-goodhabits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Najlepszy ten kubek z napisem Pan i władca wszechświata ;)
    http://13hacks.blogspot.com/2017/02/7-blogerzy-dla-bezpiecznaja.html

    OdpowiedzUsuń
  15. słój życzeń to zdecydowanie najlepszy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie prezenty są najlepsze :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! :) Ja jakiś czas temu pokazywałam słoik "365 powodów...", zapraszam! 💗

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna taka karafłka z pierwszą literką imienia :))

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger