13:31:00

PERFUMETKI DO KAŻDEJ TOREBKI

Na pewno każda kobieta kocha perfumy i zawsze ma je w torebce. Dobrym rozwiązaniem są perfumetki, które mieszczą się niemalże do każdej, najmniejszej torebki czy kieszeni. Lubie mieć perfum w torebce jednak nie zawsze chce mi się go nosić, ponieważ mam małą torebkę albo jest za duży flakonik i za ciężki. Pojemność perfumetki to 33 ml. Ulubieńcem stycznia-grudnia były perfumy marki LIVIOON NR.59, który jest zapachem orientalno-kwiatowym, jest dosyć ciężki, ale dla mnie idealny na zimę. Wiosna się już powoli zbliża także trzeba zaopatrzyć się w wiosenny, delikatny zapach. Na stronie Perfumik.pl zamówiłam dwa zapachy inspirowane: Calvin Klein CKIN2U (nr. 39) i Paco Rabanne Olympea (nr. 171).


Nuty zapachowe to czerwona porzeczka, bergamotka, różowy grejpfrut, słodka orchidea, biały kaktus, cedr, ambra i wanilia. Jeżeli chodzi o zapach Calvin Klein CKIN2U to oryginał znam od dawna i bardzo mi się on podoba i w najbliższym czasie na pewno go zamówię. Zapach jest bardzo delikatny, myślę, że większości kobietom powinien się spodobać. Jest bliski oryginału. 

Olympea od Paco Rabanne to jest całkiem nowy zapach i przykuł on moją uwagę już jakiś czas temu i bez wahania wybrałam zapach inspirowany perfumami Paco Rabanne. Muszę koniecznie wybrać się do drogerii i sprawdzić oryginalny zapach bo bardzo mi się spodobał. Jest on bardzo wyczuwalny i utrzymuje się cały dzień. Świeżo orientalny, ma w sobie słodycz. 


Kupujecie te małe perfumy? Może znacie sklep Perfumetki.pl i mieliście okazję zamawiać jakiś zapach? :)

12 komentarzy :

  1. Nigdy nie kupowałam perfumetek, ale wiele o nich słyszałam od przyjaciółek, które były nimi zachwycone, oczywiście nie wszystkimi zapachami. Zaciekawił mnie nr 39 i może będzie to pierwsza perfumetka, którą kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie kupowałam takich perfum i widzę, że to był błąd. Kolejne produkty do zakupienia - zapisane. Świetna notka i blog.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnym czasie do mnie poulciak.blogspt.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam perfumy z tej strony, tylko Giorgio Armani'ego. Moje kuzynku już nie raz kupowały z tej strony i bardzo polecają.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam przyjemność zapoznać się z zapachem tych perfum u mojej koleżanki i mają ciekawą woń, więc również polecam :)

    Kisses, Patt

    OdpowiedzUsuń
  5. Nr 39 na pewno przypadłby mi do gustu :). Z noszeniem perfum faktycznie jest problem. Zawsze mam tak,że jak wrzucę je do torebki,to zgubi mi się koreczek,a raz mi się nawet wylały :/. Już kiedyś myślałam o perfumetkach,ale gdzieś mi ten pomysł umknął. Teraz na pewno będę pamiętać,żeby zakupić chociaż jedną.
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym je przetestowała! Fajnie , że są taki małe !:)
    Pozdrawiam,
    Malwa

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfumetki są mega przydatne same posiadamy tylko z Victoria's Secret :) thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) Zapraszam również na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger