15:39:00

LOREAL ELSEVE ARGININE RESIST X3

Niedawno okryłam nowy produkt do pielęgnacji włosów. Jest to odżywka do włosów osłabionych SPRAY LOREAL ELSEVE ARGININE RESIST X3. Kupiłam ją, ponieważ dużo blogerek jak i vlogerek bardzo ją zachwalały i po prostu nie mogłam się powstrzymać żeby jej nie dodać do koszyka. To, że ją zamówiłam to nie oznacza, że zrezygnuję z masek i odżywek, które trzeba spłukać. Dla mnie odżywka w spreyu jest tylko dodatkiem do całej pielęgnacji włosów. Maski to u mnie podstwa. :)



Zacznijmy od kilku informacji od producenta:
ELSEVE Dwufazowy Eliksir Arginine Resist X3 natychmiastowo odżywia włosy. To ekspresowa odżywka pielęgnacyjna, wzbogacona Argininą i Serum Pielęgnująco-nabłyszczającym. Dla podwójnego działania: Natychmiastowa odbudowa włosów. Łatwe rozczesywanie, intensywny połysk, ochrona przed suszeniem (wysoką temperaturą), puszeniem. 
Potwierdzone rezultaty: Łatwe rozczesywanie - w dowolnym czasie i miejscu. Włosy wyglądają na zadbane, odżywione, mają piękne połysk i ochronę. Innowacja i składniki: Arginina + Serum Pielęgnująco-nabłyszczające. 1. Natychmiastowa odbudowa włosów. 2. Łatwe rozczesywanie ochrona przed suszeniem.



Moją uwagę przykuło opakowanie, które jest wykonane z plastiku i ma ładne, estetyczne etykiety. Dwyfazowy płyn, który znajduje się w środku ładnie się prezentuje w tej buteleczce . Od razu zwraca na siebie uwagę. Zapach odżywki jest delikatnie słodki jednak na włosach długo się on nie utrzymuje. Moje włosy są grube i po użyciu odżywki nie mam problemu z obciążaniem włosów ani z szybkim przetłuszczaniem. Nakładam ją na włosy wilgotne, ale i czasami na włosy suche w ciągu dnia. Atomizer rozpyla dużą mgiełką produktu. Moje włosy po wysuszeniu są gładkie, błyszczące, mam nawet wrażenie, że są grubsze. Dobrze się rozczesują i się nie plączą w ciągu dnia. No i najważniejsze - nie elektryzują się. :)



Pojemność: 200 ml
Cena: 20 zł 
Dostępność: Iperfumy.pl ( znajdziecie ją również w drogerii Rossmann i Natura ).

skład: AQUA/WATER, ISODODECANE, PHENYL TREIMETHICONE, CYCLOPENTASILOXANE, CI 17200 / RED 33, HYDROXY-PROPYLTRIMONIUM HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, HYDROXYISHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, PHENOXYETHANOL, ARGINIBE, CHLORPHENESIN, DIMETHICONOL, LIMONENE, LINALOOL, BENZYL ALCOHOL, BENZYL SALICYLATE, CITRICACID, HEXYL CINNAMAL, PARFUM / FRAGRANCE 

Do odżywki na pewno wrócę ponownie. Jak mi się skończy to wypróbuję jeszcze inne z tej serii. Myślę nad Loreal Paris Elseve Total Repair 5. Dajcie koniecznie znać czy ją miałyście i czy możecie ją polecić. :)

15 komentarzy :

  1. Nie słyszałam o nim wcześniej. Super, że u Ciebie się sprawdził. Ciekawe jakby dał sobie radę z moimi włosami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ten produkt. Być może wypróbuję go na swoich zniszczonych włoskach :D Przydatny i ciekawy post, ładne zdjęcia :)
    http://rooksiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam tych odżywek, ale na prawdę chętnie wypróbuję. Produkty L'oreal się u mnie zawsze sprawdzają. Aktualnie mam szampon z tej linii.
    Ja miałam Total Repair 5 i mogę szczerze polecić, bierz w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię odżywki, szczególnie takie, które pomogą mi rozczesać moje kręcone włosy.
    A opakowanie cudne, przyciąga uwagę i chętnie sama bym je kupiła. Może na najbliższych zakupach się skuszę.

    zapraszam do siebie: http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Testowałam tą odżywkę i jestem zadowolona w 100% spełniła moje oczekiwania :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywki do włosów z tej firmy są cudowne! Jedyne odżywki, po których moje włosy się nie plączą i łatwo je rozczesać :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam tej odżywki, ale jej wygląd bardzo przekonuje mnie do jej wypróbowania. Poza tym bardzo lubię odżywki w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt! Myślę, że warto zainwestować :)

    http://modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze jej nie testowałam, ale chętnie spróbuje, choć boję się, że nie sprawdzi się na moich kręconych włosach
    obserwuję :)
    http://weera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tym produkcie jeszcze. Ma bardzo ładne opakowanie fakt. Serdecznie Pozdrawiam ! Świetny post.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię używać tego typu produktów wtedy, kiedy nie mam czasu na odżywkę czy maskę do spłukiwania. Muszę się obejrzeć za tym produktem w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drogerii Rossmann można ją kupić za ok. 16 zł. :)

      Usuń
  12. Mam, używam, uwielbiam ! Świetna odżywka

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyda się idealnie do moim zniszczonych włosów! Już od jakiegoś czasu szukam produkty, który je odbuduje. Może ta odżywka się sprawdzi :) świetny post
    https://nati-jest-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger